Sulla ei vissiin oo puhelimessa ollut sitten päällä että numerot tallennetaan Google-tiliin :/ Mun mielestä mitään ei ole tehtävissä, mutta josko jollain muulla (@lagittaja) olisi ideoita.
Printable View
Sulla ei vissiin oo puhelimessa ollut sitten päällä että numerot tallennetaan Google-tiliin :/ Mun mielestä mitään ei ole tehtävissä, mutta josko jollain muulla (@lagittaja) olisi ideoita.
Vähän jäi epäselväksi.. Siis ihan tavallinen OTA päivitys kyseessä? Minulla kun ei OTA päivitys ole poistanut ikinä yhtään mitään.
Mutta jos et ole ottanut Googlen kontaktien synkkausta käyttöön niin eipä niitä Googlen servuilla ole ja täten mitään ei ole tehtävissä.
Kokeilitko palauttaa yhteystietoja tuolla Redirecting... sivulla? Jos vaikka jostain kumman syystä tietoja olisi poistunut tjsp.
Lisää..>Palauta kontaktit>siirry vanhaan versioon>lisää (more jos englanniksi)>palauta kontaktit (restore contacts)
Aiheellista varmaan myös kokeilla suoraan luurin accounts asetuksista käydä synkkaamassa uudestaan.
Vähän paha kyllä sanoa juuta tai jaata kun omalle kohdalla ei vastaavaa ole tapahtunut.
P.S. Varmuuskopioita on aina hyvä ottaa..
Jaahas, hienompi tää uus OTA on mutta tuo äänen voimakkuden säätö ja värinän pois saanti ja äänettömälle laitto. Yksinkertaisesta tehtiin vaikeaa...
Miksi se volume näpääimen säätö mahdollisuus ihan äänettömälle piti poista!?!?!?
Päivitti versioksi Cyanogen 12.0-YNG1TAS17L. Miten tosta luodaan google tilille kopio.
Onneksi vaimo älysi kysyä, että onkos mulla vanhassa numerot. Ai piru, että tuntu yöllä hyvältä, kun katoin että siellähän ne on. Täytynee vaimo palkita jotenkin...
Numeroita niin paljon, etteivät muistaakseni mahdu sim kortille, joten aamusella pehelinkauppiaan pakeille.
Kiitos vastanneille avusta.
@LARMA - Minkälainen profiili sulla on käytössä yöllä. Ennen mulla oli äänettömällä ja värinät pois mutta herätyskello toimi. Nyt tällä uudella OTAlla se ei toimi niin, nyt on hälytys äänet päällä mutta kaikki muu nollassa. Siltikään ei herätä.
Volumenapista kun laitat pienemmälle ja sieltä valitset TÄRKEÄT. Ei hälytä puheluja/viestejä/yms mutta herätyskello kyllä toimii.
Ja silloin heittää herätyksen jälkeen äänet notmaalisti päälle.
Voi nyt saatana että on taas vaikiaa! :D
Naurettavan idioottimainen ratkaisu tuo prioriteetti paska, ja varsin rajoittunut. Googlekin sen tajusi kun 5.1:ssä palauttivat sen äänettömän tilan. Onneksi HTC ei tuohon langennut. Normaali äänetön moodi löytyy edelleen ja HTC:n oma do not disturb käytössä joka sentään toimii toisin kuin kuulemma tuo prioriteetti sydeemi mm. sen herätyskellon kohdalla.
Itsellä tuo DnD päällä viikolla 23-7:50 ja viikonloppuisin 23-11:30. Herätyskello ainoa mikä tuon läpi pääsee. Tottahan toki white listillä sitten on ne tärkeimmät henkilöt että heidän puhelut pääsee tarvittaessa läpi.
Emännän G3:ssa ja siskon Z3 Compactissa tuo prioriteetti niin että pitää käydä kliksuttelemassa tähdet niille kontakteille joiden haluaa pääsevän läpi ja ei voi kuin yhden ns. aikataulun laittaa siihen. HTC:n ratkaisulla voin pistää vaikka sata eri aikataulua tuota DnD:tä varten esim viikolle erikseen työpäivät aamupäivä/iltapäivällä niin että luuri on äänettömällä suurimman osan ajasta ja esim kahden aikataulun kanssa toteuttaa niin että ruokatunnin aikaan luuri poistuu automaagisesti äänettömästä tilasta ja ruokatunnin päätyttyä hiljenee uudestaan. Lisäksi voin aikataulu kohtaisesti päättää että mitkä puhelut pääsee läpi, kaikki / ei mitkään / white list. Vaikka joka päivälle monta erilaista aikataulua jos siltä tuntuu..
Muttakun en tartte kuin kaksi moodia, normaalit äänet ja äänetön herätyksellä.
Sen takia pitää leikkiä tunti ja plärätä että saa toimimaan...
Emmä jaksa noita profiileja käyttää, laitan värinälle esim koulussa, muuten on äänet aina päällä.
Menin sitte roottaamaan OPO Lollipopin ja piti se wakeup lock hässäkkä testata..
Mutta sepä taitaakin toimia vain kiikarissa?
Onko hyviä ehdotuksia toimivasta wakeup lock fixistä?
Omani roottasin vähän vahingossa ja enempi asiaa suunnittelematta.
Oli duunissa hiljasta niin surffailin xda dev forumia, josta löysin ketjun roottauksesta ilman loaderin unlockausta ja siitä sitten erinäisten linkkien kautta reddit sivuilta ohjeeseen ja opo toolkit lataukseen. Lopputuloksena sit pari klikkausta hiirellä ja hupsista.. tein jotain väärin ja sitten kuitenkin resetoin puhelimesta kaiken ja samalla rootit.
Yritin nyt himassa etsiä sitä ketjua ja opo toolkittiä, kumpaakaan en löytänyt.
Se toolkitti piti sisällään kaiken tarvittavan ja toimi hyvin jos puhelimen resetoitumista ei lasketa.
Mä voin nakata linkit huomenna kun pääsen duunikoneelle.
Edit: Nyt löysinkinsen linkin.. http://www.reddit.com/r/oneplus/comm...ocking/cqbuajz
Mulla kans roottausta jarruttaa nollauksen tarve. Ei millään jaksais kaikkia ohjelmia asennella ja asetuksia säätää uusiks
xda dev forumilla oli tuosta väittelyä ja en omaani onnistunut roottaamaan ilman kaikkien tietojen katoamista.
Toisaalta lähes kaikki tuli sitten roottauksen jälkeen ihan itsekseen takaisin googlen ja cyanogenin pilvi backupeista.
Root oikeuksia nyt tullut käytettyä ainoastaan wake lock ongelmien listimiseen ja oli vaivan arvoista, koska nyt akku ei enää tyhjene itsekseen puhelimen ollessa pöydällä.
Z3 Sony on kyllä pelannut todella hyvin ja pirun tyytyväinen olen. Amazonista tuli tilattua laturiin adapteri mikä käy siihen telakan liittimeen niin lataaminenkin sujuu mukavammin.
Pitänee harkita Z4 tabletin ostoa kun vanhasta Samsungin p5100 puhti loppumaan. Tosin tämä sai tänään uuden elämän kun päivitin SlimLP:n ja nostin vähän kelloa. Nyt taas passaa foorumia lueskella.
Note4. Ei valittamista.. paras tähän mennessä