Miksköhän tää paska ei tallenna lähetettyjä viestejä. Mistähän tässä nyt taas maksetaan? Kyllä tässä noin niin kuin suurinpiirtein on käsitys mitä tuli kirjoitettua, mutta oishan se kiva mustaa valkosella. Natsi Sijat.
Printable View
Miksköhän tää paska ei tallenna lähetettyjä viestejä. Mistähän tässä nyt taas maksetaan? Kyllä tässä noin niin kuin suurinpiirtein on käsitys mitä tuli kirjoitettua, mutta oishan se kiva mustaa valkosella. Natsi Sijat.
EN NIINKU SILLAIN HALUIS BRASAILLA MUT TAIDAN SAADA PINPPAA FORKALTA.
Voi olla vähän hiljasta kun täällä taitaa nykyään olla vaan mää, Miru ja SVK ja satunnaisesti Mimoza :D Tilaa vaan suosiolla se tekopiNppa, ehkä voitte tehä slowtechille Paven kaa kimppatilauksen :D
Mitä jos pippeli koskeen vähän pippeliä niin onks se homoa? Ihan sillain vähän kaverilla koski.
Taas kerran kysyn et eiks hälkkäri olis jotain?Lainaus:
Voi vattu pojan autoon murtauduttu
Velipojan autoon on nyt murtauduttu 2 kertaa parin vuoden sisään. Sama auto, mutta kaupunki on vaihtunut Savosta tuonne lounaisrannikolle. Molemmilla kerroilla saatu aikamoinen tuho aikaseksi, pöllitty tarpeellinen ja loput pistetty paskaksi.
Mulla sentään on kasko autossa. Autoa nyt en käytännössä tarvitse yhtään mihinkään, niin kovin suurta harmia tule vaikka joku siellä kävisikin. Tokihan se vituttaa selvitellä noita, mutta sen verran tavaraa sais parhaimmassa (tai pahimmassa..) tapauksessa laitettua paperille, että omavastuu ei tunnu enää missään.
Semmoset hälyt olis kivat mitkä lähettää ääntä semmosilla taajuuksilla että se saa tasapainoelimen niin sekaisin että se luulee että hypitään päällään asvaltilla ja vedetään breakdancea ja ollaan maailman hurjimmassa vuoristoradassa. :D Ei pääse varas karkuun kun saa maata maassa ulisemassa ja kiemurtelemassa niin kauan että auton omistaja ilmestyy paikalle. Minkähän vitun takia noita ei ole käytössä ainakaan täällä päin palloa kun niitä kumminkin on olemassa. Varmaan seki oli pahoinpitely ja nyyh nyyh murtovarasta.
Autoihin sellaisia varashälyttimiä on, ei kai kukaan nyt talossa pidä hälyttimiä jotka ei hirveen öykkämöykän lisäks avaa kameroista suoraan kuvaa vartiointipalvelun keskukseen.
Ja harvalla autovarkaalla on kuulosuojaimet päässä ja eikä ne pelasta edes tavallisten hälyjen kanssa siltä että koko naapurusto herää. :D
Kelaa muuten et heitin pari sivua sitten et oisin asunu 13 vuotta Somerolla. Kylläpä hävettäis. Vittu mikä junttila. Ikinä en oo kehän ulkopuolella vapaaehtosesti käyny enkä muuten aio ikinä käydä.
Itseasiassa onkohan Lassila kehä ykkösen sisällä? Siellä synnyin ja siellä kuolen.
Somero on kyllä varmaan nolo paikka, ees tiiä missä semmonen on mut kuulostaa junttilalta. Ja Naamis on sieltä kotosin HUAAAAA älä selitä
En oo kattonu vittulanjänkkää ikinä, kuulostanu nii paskalta leffalta. Tiedän mistä puhut, maalla ihmiset on jotenkin vajaampia usein. Mietin sitä pari viikkoa sitten kun höyryttelin Vesilahden S-marketin parkkiksella, miten helvetissä on edes mahdollista näyttää niin vajaalta mitä ne hoomoilaset jotka herkeämättä töllötti autoistansa. :facepalm: Maalla asuminen johtaa pidemmän päälle selvästi pahoihin verenkierron häiriöihin aivoissa.
No en tiedä miksi hälyjä ei ollut..ei kai pojalla oo ollut rahaa luulen[emoji53] isänsä vanha auto, jonka sai...muutaman satasen arvoinen ja poju sanoi ettei mitään oltu viety, no eipä siellä mitään olis ollutkaan.Kuskin lukko vedetty paskaks ja takalasi rikki, luulen et ovat halunneet viedä auton ajelulle, mutta siinä on käynnistyksenesto koodilla joten tyssäsi siihen.
.
Kannattaa muuten kattoa. Noin suomalaiseksi elokuvaksi aikamoinen repäsy. Täältä kun tulee pitkälti paskaa ja Häjyt. En kyllä tajuu miten voi suomalaisesta elokuvastakin tulla niin vitun surullinen olo. On tää yks hieno kansa.
Katoitko jo Das Bootin? Saksalaiset näyttää miten tehdään elokuvataidetta, harmi vaan ettei hollywoodissa ole niin hirveästi tosta otettu.
No muuten joo, mutta entäs kun tommonen menee epäkuntoon ja liekittää jonkun vahingossa :eek:
En oo muistanu koko Das Bootia! Katon heti löytyykö netflixistä. Häjyt on perseestä, kamalaa menoa. Suomalaisissa elokuvissa on niin ankeeta. Paitsi Pahat Pojat oli hyvä koska siinä on puolialastomia hyvin muodostuneita miehiä.
No kato nyt saatana. Alota se siltä pohjalta, että saksalaiset oli hyviksiä(niinku oliki) ja hitler oli hieno mies(niinku oliki) niin elokuvanautinto on lähes täydellinen. Ite ottasin ehkä kylkeen Lorenzin wasabipähkinöitä ja kenties colaa(coca colaa, ei mitään pepsikommari"colaa").
.
.
Löytyy Das Boot: Theatrical Cut. Lisäsin omaan listaan. Tänään varmaan tule enää alettua kun Pörri rassaa kaverinsa kaa kelkkoja tallissa ja mä oon kipee. PEPSI ON PARASTA vaikka onkin tehty köyhille neekereille. Leffaeväät kuuluu hakee Verkkokaupasta, Pepsi Cherry Vanillaa ja Trolli Mallowstarseja (tai Jelly Beanseja) ja manteli tai maapähkinävoi Snickers. Voisin wasabipähkinöitä varmaan maistaa jos joskus tulee vastaan. Jotkut chilipähkinät ainakin on hyviä.
Wasabi on melko vekkuli kun pistää nenässä tuhisemaan kuten sinappi. Chili nyt on sillain vähän nähty, kun polttelee suussa ja takapuolessa eikä oikein tarjoa ylläreitä. Wasabi is the future. Saa kyllä helvetin tarkkana olla, Punnitse et säästä -kaupassa on parikin "wasabi"pähkinää myynnissä, kumpikaan ole edes niinku sinne päinkään. Vaikeata tollaset aasialaisten touhut.
OIKEESTI? Millä sitä sitten selitettiin, "tultiin kattoon että kuka teille tuli" :lol: :lol: :lol:
Verhojen heiluminen on totta kai tuttua, ja sitten vielä paheksutaan että kun nykyään nuorempi väestö istuu nenät kiinni ruuduissa koko ajan. Ennen vanhaan kun oltiin nenät kiinni ikkunaruuduissa, olihan se paljon tähdellisempää tekemistä... :laugh:
Totta... :rolleyes:
.
Mä en oo ikinä maistanu wasabia! Oon niin sivistymätön. Punnitse ja säästässä tullut aika paljon joskus käytyä kannatuksen vuoksi kun se oli tädin miehen firma. Kookoskeksit ja mummun kaurakeksit on mun suosikki. Wasabi kuulostaa jännältä aineelta, kerro mistä niitä pähkinöitä sitten saa jos tuo ei ilmeisesti ollut suositus ostaa niitä Punnitse ja säästästä.
Katsos kun minen oikein tiedä. Melko ailahtelevaa. K-kaupassa oli ja sitten ei ollut. Siwassa oli ja sitten Siwa meni pois.
http://www.lorenz-snackworld.pl/site...0g_small_0.png
Thänks. Tommosta pitää koittaa tiirailla, jos vaikka tossa isossa Prismassa ois. Onks wasabi tulista? Ei vissiin niinku chilit. Mulla on sietokykyä ainakin sen verran että naga menee soossina purilaisten välissä ja Poppamiehen tulisemman pään kastikkeita on pöytämausteena silloin tällöin.
Kyl mä oon saanu nykyiseen ja edelliseen peliin about 400€ asennettuna ihan hyvät hälyt.