Älä sitten kitise [emoji23]
Printable View
Pitiki tilata ekat rba-kamat kiinasta, millä niitä muka malttaa odottaa. :banghead::lol:
Kaiffarin osat oli jumissa. Ei ole enää, mutta mistähän saisi ehjiä metallirinkuloita?
.
Mullakin jysähtää alin renkula aina kiinni deckiin.. Himppasen olen pettynyt 75€ atoon, että joutuu aina ennen setupointia käyttämään sitä pakastimessa.. Pumpulit sentään saa vaihdettua vaikka se renkula onkin kiinni, joten nou hätä. Pitää varmaan seuraavan purkamisen yhteydessä rasvata kierteet jollain, ettei pasko koko laitosta.
Tottahan toki. Aluksi.... sitä vaan sitten pyrkii oikomaan. Toisaalta. Voimalla aukeaa vaikka mikä ja kun on tarpeeksi isot putkitongit, niin rutistaa kasaan vaikka harjaterästä. Kayfun ku ei erikseen pyydä liukastetta, niin kuin nainen saattaa tehdä.
Hassuinta on se kun naama punaisena vääntää eikä irtoa topcapistä. Vetää happea vähän, ja seuraavalla yrityksellä lähtee vaikka 2 sormella auki...
Mikisiköhän noita laitteita ei yleensäkään tehdä siten, että niihin voisi käyttää työkaluja? Kulmat viistetty siihen malliin jotta kävisi esim. kiintoavain. Työelämässäkin erään laitoksen öljynsuodatin oli peräti vittumainen vaihdettava kunnes päivityksessä suodattimeen tuli päähän mutteri josta kääntää.
2 kympin pulloa 6mg Jalippoa mystisesti tyhjentynyt eilisen illan ja yön aikana.
Vois auttaa. Aika metka homma että Bogen kaiffarissa oli ainut oikeasti iso ongelma se, kun se vihelsi (toki se myös vuoti jos kuun asento oli väärä). Tässä jysii kierteet, mikä on mun mielestä isompi ongelma kuin vihellys :D
Paremmin tää kyllä yleisesti toimii, eikä oo klooni eli that´s the price you pay..
Piru perkule. Harvest berry jäi adv listalta kun joku siinä tökki 6kk sitten. Tänään sitten hokasin että se on piru ollu vanhalla niksatasolla eli 15mg, puolet lisää 0 pohjaa ja toimii taas vaikkei makua ole nyt kun se 10% !!
Minä en oo yhtäkään tiivaria pystyny laittamaan yli 10% niin että maistuu vielä hyvälle. Harvest Berry maistui silläkin ihan raa´alle mehukatille. Ei jatkoon.. :) 7.5% tällähetkellä kaikkien tiivareiden suhde pohjaan (mm. flavourart & inawera), ja makua ihan tarpeeksi. Tiiviste ei oo tiiviste jos sitä pitää hölvätä 15-20%, sillon se on vaan aromi..
Mikähän tuossa Harvest Berryssä oikeen on kun ainakin kolmeen otteeseen oon koittanu tuota jo kokkailla ja jokakerta saan ihan hirveän vedelmaesanssin vaan tuosta aikaseks ja vaikka sekotettuna mihin vaan edes tippa /5ml puskee tuo sama keinotekoinen vadelma kaiken yli..
Tietty meidän kaikkien makumieltymykset on erit, mutta omaan suuhun tuo top 10huonoimmista nesteistä ikinä.
nm. melkeen täys berry lavuaariin röiskis.
Samaa huomannut itsekkin.. Eka pullo oli hyvää ja samaan pohjaan laitettuna, nyt tilasin kaksi ja molemmat ihan eltaantuneen vadelman makuisia. Vituttaa kyllä kymppi laittaa täyteen paskaan -.-
Hitusen nyt minä mieltäni Magma-kloonilla by Topeco pahoitan (tiedä sitten koskeeko sama myös orkkista), koska kaikista vekottimista tämä vuotaa helpoiten, koska ilmareiät ovat dekin tasalla.
Melkeinpä ennemin ääni Atmoksen Blue Rasberrylle. Se on hetivalmis, maku ei häviä ja kivasti riittoisa.
vituttaa ku ei palohälytin toimi ...höyryä puskee vallan ruokottomasti.....Fogger ja virtaa antaa G Tube Liite 17805