Hemmettiläinen!! 7/7 yövuoro edessä ja tulin tunnin verran liian ajoissa työmaalle ja tankkikin jäi ennen lähtöö täyttämättä :banghead:
Printable View
Hemmettiläinen!! 7/7 yövuoro edessä ja tulin tunnin verran liian ajoissa työmaalle ja tankkikin jäi ennen lähtöö täyttämättä :banghead:
Sitä sattuu ... lycka till :sarcasm:
Tää nyt on usein tällästa sähläystä meikäläisellä :glare:
Muuten tekisin, mutta työmaa tällasella freelancerilla vaihtuu niin tiuhaan että en pysty aina varautuun.
Toki nyt jos oisin oikeesti ollu viksu, niin olisin jo viime viikolla jemmannut tänne työmaalle pienen pullollisen juissia vaikka vessan peilikaappiin, kun kerta tiesin tekeväni täällä sen 7 yöhukia :thinking:
Mulla on aina pullo duunihousujen taskussa ja muuta pientä niin ei tuu hätä töissä ja akkuja boxissa tietenkin..[emoji4]
Julkisilla liikun, mut pitääkin jemmailla puteleita käsiveskoihin ni välttyy tältä juissittomuudelta..
Sitten, kun olisi juissia huomaa, että jäi akku lataamatta.
Tää on se syy, miksi USB-lataus on must, sellaiset duunipaikat, joista ei löydy micro-usbeja aika vähissä pl. Apple Storet.
Toi opus on aika kone kun aamulla huomaa ettei edellisenä päivänä muistanu ladata akkuja. Saa aamulla viä virtaa pariin akkuun.
Piuha on mulla aina matkassa, että pääsee lataileen.
En vaan ymmärrä miten en koskaan sit tajua olla kuitenkaan niin viisas, että kantaisin sitä litkuakin mukana :cheer:
Ostaa sen avaimenperään menevän nestepullon?
Itsellä tollainen hengaa mukana, voisi käydä vaikka korvakorusta.:D
- Ukko Schnapps
Tosta tosi Äijälle vyöhön roikkumaan :)
Ja eikun seuraavaan työhaastatteluun.. Huomen saa sentää viettää kiireetöntä työttömän elämää :lol:
Työharjoitteluun lähtö ois edessä kymmenen minuutin päästä. Seuraavat 5 viikkoa töissä koulun sijaan :)
Jaaha. Nyt on kai aika aloittaa vaarallinen operaatio. Tehtävän suorittaja: Moderni nainen joka ei ole tehnyt mitään tekstiileihin kohdistuvia käsitöitä sitten yläasteen. Kohde: Vallilan suolaisen hintaiset verhot. Tehtävä: Lyhennä verhoja 20cm. Ennuste: Rukoilkaa verhojen puolesta.
Onnea vaan[emoji38] mä lopetin ompelun siihen, kun piti kaventaa teininä farkkuja ja ompelinkin lahkeet yhteen[emoji53]