Heh. Mulla 2 vissiin noin alhaiset.:thinking:
Printable View
Ai sä recoilasit sen :)
Subutankki tuntuis toimivan kohtuullisen hyvin. :)
Eikä tunnu Deltakaan huonolta.:)
http://www.lorenz-snackworld.com/sit...anuts_100g.png
Nokka valuu, mutta olipas nannaa.
Tulinen välipala oikein komiaa. Tietää syöneensä riittävän tulista, jos huomaa sen paskoessa.:laugh:
Kyllä se vaan on niitä hetkiä, kun tuntee oikein kunnolla elävänsä. Hikeä pukkaa jokaisesta rauhasesta eikä oikein tiedä miten päin pitäisi olla, koska rööriä polttelee niin julmetusti. Kaunista!
Hei J huomasitko että palavaamiekkaasyöväluurankoato on päivitetty versio [emoji106]
Mä luulin joskus olevani kova poju syömään tulista Kebabeläintä. 6kk Työmaan vieressä Döner Kebab. Sama myyjä lähes joka päivä ja sanoin yhtenä päivänä et muuten vitun hyviä, mut saiskohan jotain tulista. Myyjä taisi ottaa ihan tosissaan pienen huumorin ku kysyi et eikö ole riittävän tulista. Taisin pikkuisen väärin sanoa siinä kohtaa ku myyjä tokasi. et no tehdään niin, et hän pistää tuliset mausteet. Jos syöt on ilmainen ja jos et on tuplahinta. Kättä päälle ja tuplaliha eläimen kimppuun. Ai Vittu se ensimmäinen suullinen ja vesi tirahti silmistä heti. En nyt ajatellut kuitenkaan tuplia maksella ja söin kokonaan. Tulos kielestä nahka pois ja perä hellänä muutaman päivän. Oli se vaan kokemuksen arvoinen tuokin.:unsure:
Hiestä läpimärkänä puolivälissä, tuli jonkinlainen kosto myyjältä mieleen.:laugh:
Mailmalla reissatessa oppinut. että Tulisinta vaihtoehtoa ei välttämättä kannata ottaa ensimmäisenä.:drool:
Kovana ukkona väkisin olisit sanonut että saako toisen :)
Jos olis suussa ollut palanen nahkaa, olisin pyytänyt .:laugh: Ei vaan pystynyt. Kiitin kyllä kovasti, kerrankin maistuvasta eläimestä.:)
Tuttu oli kanssa joskus saanu niin tulisen pizzan, että sillä ei henki meinannu kulkea. Meni sitten vessaan vähäksi aikaa, kun ei kehdannu kuolla pöytään. Kun se henki sitten rupeskin taas kulkemaan, niin palas pöytään ja söi pizzan pois.
Mulla kans kaveri oli pyytänyt joskus vakiogrillin myyjältä laittaa vakioannokseensa lisää potkua oikein perkeleesti ja myyjällä taisi olla jotain hampaankolossa ja laittoi kebabin peittävän satsin jotain punaista ja toi pöytään. Kaveri tietenkin naurahti tulisen ruuan ystävänä hieman ivallisesti että tässäkö kaikki ja alkoi mättämään ruokaa turpaansa. Pari haarukallista ja vedet valui silmistä ja suunpielet jo vereslihalla poltteen johdosta. Sivusilmällä huomas että myyjä kurkkii vittumainen virne naamalla keittiöstä ja tämä syö ruokansa loppuun ilmekkään värähtämättä. Lautanen tyhjeni ja tyynen rauhallisesti nousi pöydästä ja ulos kävellessään hihkasi keittiön puolelle että seuraavalla kerralla laittakaa sitten vähän reippaammin sitä tulista soossia annokseen, muuten hyvä kiitos! Grilliltä ulos päästyään muutama juoksuaskel nurkalle ja oksennus kaaressa, verenmaku kielellä sitten kotiin ja pari päivää vessan ja oksuämpärin välillä. Ei käynyt hetkeen syömässä kyseisellä krillillä [emoji23]
No en ehtinyt postiin saatana. Nyt vihdoin kotiin päin
Vierotusoireita tuli ku foorumi ei tuntiin toiminu :lol:
Jaa oliko sinulla nettiyhteydessä vikaa:confused:
Jaa en huomannut kun lueskelin pelkästään foorumia:laugh:
Tapatalkilla? Oisko siellä sitten joku välimuistiversio, uusia viestejä ei kuitenkaan keneltäkään tuona aikana tullut ja ViZi kyllä korjasi vian...
Kunnon chili polttaa kaksi kertaa :eek:
Ja se takapoltto on niistä kahdesta pahempi.
Tanan yhteydet. :)
Korjailut aina parhaita. Eihän sille mitään voi, jos joku lirjottaa väärin.:)
Juu moni sirjoittaa säärin
Kirjotuvihreet yleistyneet selvästi
Mistäs mulle dual-rele? Ei sirkkeleitä eikä muita vastaavia ;)
osta Ahen boksi :laugh:
Se lahjottaa sen mulle kohta :)
On niitä Foorun kirppis täynnä koko ajan.;)