Kohta taas täysi kaaos kun mikään ei kulje lentämällä pariin viikkoon...
Tuli mieleen että saako yleensä revikan tekijä laitteen omakseen sitä revikkaa vastaan? Ihmettelen vaan tuota yhtä kriisiä facessa...
Printable View
Kohta taas täysi kaaos kun mikään ei kulje lentämällä pariin viikkoon...
Tuli mieleen että saako yleensä revikan tekijä laitteen omakseen sitä revikkaa vastaan? Ihmettelen vaan tuota yhtä kriisiä facessa...
En onnistunut löytämään enää, mutta jossain Vapottajissa ja nyt sitä takaisin perittyä punaista klooniboksia arvotaan siellä. Ihmettelin vaan tapausta kun ymmärtääkseni Arizona lähettänyt jollekkin 16v jonnelle joka ei ollut palauttanut sitä kun varmaan liian kiire ollut juoda es ja pelata cs. Tänään sitten ilmeisesti palautti sen kun oltiin suunnilleen moottoripyöräjengiä lähettämässä pojan perään.
Se nyt ei ole ihmekkään että asiat menee päin perseitä kun Arizona on mukana kuvioissa :sarcasm:
Arizona, mitä vikaa? (tähän se mun ja ktdd:n retardihymiö jonka oon taas hukannut :D)
On tää foorumi kyllä 1000x parempi kuin vapottajat. :love:
Miten on mahdollista ettei youtubesta löydy biisiä jota soitetaan nrj ibizalla. :blink: Miksi vaatekauppojen peileistä näyttää paremmalta kuin kotona. :blink: Päivän kinkkisiä kysymyksiä. :thinking:
Luultavasti pakkaamon tytöt ovat unohtaneet laittaa lapun mukaan että laite pitää palauttaa, tai on lähetetty väärä laite tai tämä on charunin vika.
Muutenkin on jätkillä tuntipalkka melko kohillaan ku jaksaa porukalla periä tuollaista 25€ kiinalaista paskakikkaretta takaisin porukalla. Luulis että täysikäisillä jätkillä on muutakin tekemistä.
HUAAAAAAAA!!! :eek: :eek: :eek:
Siis onks toi "aito" eikä mikään tarkoituksella tehty sketsipätkä?! Vähän meni aamu-tv putkeen... :lol:
Hysss... Kyseinen kauppiashan on kuin Lord Voldemotr, älkää lausuko hänen nimeään niin voi olla että hän ei ilmesty :teaching:
No miten ois sellainen periaate että yritys ei jakele asiakkaidensa tietoja johonkin lynkkausporukoille jos on itse ollut niin vajaa että antaa laitteen pois ilman vastiketta? Jos nyt muutenkaan olisin tuolta enää mitään tilannut niin en tilaisi viimeistään nyt enää. Kyllähän ne periaatteet on hyvä olla mutta ei oo ollu tapana jaella omien asiakkaiden tietoja keneltä on jääny laskut pystyyn, muuta ku julkisena trattaprotestina. Yrityksen homma on kuitenkin itse päättää minkälainen luottotappioriski on minkäkin "kaupan" kohdalla ja sitten päättää maksuehdoista.
Vai mitäpä itse ajattelet?
Rotikka näkee unia [emoji4]
Juoksee ja murisee taitaa joku saada unimaailmassa keliä
Ehkä tarina jatkuu kun isot ilkeät isoveljet kuulee asiasta. :evil:
Oikeesti 25e, itse olisin ajatellut että omaa tyhmyyttä, sinne meni, mopoautolla auringonlaskuun... :lol:
Joo nahistellaan vaan :D
Itsellä oli pointtina että jos firma noin mokaa nii kärsiköön nahoissaan. En kyllä malta kysyä että mitäs tekisit siellä firmassa mikä niitä sun tietoja jakais, kun kerran siellä käymään olisit menossa?
Eiköhän tuollaisen jonnen opettamisenkin nyt vois hoitaa vähän järkevämmin, vaikka ottamalla niihin vanhempiin yhteyttä ja hoitamalla asiaa sitä kautta.
Wattu kun olis itellä ollut boxi, oisin ilmoittanut että palautan kun revikka valmis ja kerkiän. Suht turhaa haloota, luulin että isompiakin ongelmia kuin alaikäinen nautiskelemassa hanasta. Kyllä kaverille pitäs hanaklooni saada kun entinen haettu pois :)
No juu onhan tuossa joskus joillain ollut vääntöä sitä vastaan kuinka asiat menneet.. Mutta:
http://img.tapatalk.com/d/14/08/22/umamapu6.jpg
Sitä on kautta ihmiskunnan historian pidetty nuorisoa menetettynä pullamössönä/huligaaneina joista ei kunnon ihmisiä saa. :D Siitä oli meinaan joku aika sitten juttu jossain kun joku historiantutkija oli nimenomaan tätä asiaa selvittänyt. :laugh:
Ja rystyavareilla opettaminen, ei siitä kukaan mitään opi. Herkän ihmisen voi alistaa väkivallalla, toisaalta taas herkkikset harvemmin perseilee. Kovapäisempi tyyppi jää kantamaan kaunaa, kenties hakee kokoa salilta ja kostaa sitten jollekkin viattomalle ihmiselle taksitolpalla. Mutta vaikka väkivaltaa vastustankin niin joku raja sentään, en välttämättä vastaisi teoistani jos joskus mun lastani aikuiset kouluttaisivat rystyavareilla. Sen verran tiikeriemoa mussa saattaa olla. :evil:
Ja kolauttaja tajuaa perseilleensä kun napsahtaa syyte lapsen pahoinpitelystä. :D
Info: Avonainen nestepullo ei sittenkään ole kovin tehokas banaanikärpäsansa. Neljän päivän saldo on yksi kärpänen. Toisaalta en tiedä pörrääkö noita nyt hirveän montaa tuolla eli prosentuaalisesti saattaa olla ihan kelvollinen. Ansana toimi siis joku vanha kitkerän makuinen Atmoksen persikka, jota höystin aavistuksella sokeria sekä saippuvedellä.
t. tutkija
Tai olla viinietikka, vesi ja fairy mix mikä toimi noilla pikku piruille.