saakos tohon enää muokattua millään niitä vastauksia vai pyydänkö paavolta apuja?
Printable View
saakos tohon enää muokattua millään niitä vastauksia vai pyydänkö paavolta apuja?
Mulla vähän sama ongelma kuin Naamapeikolla. Putkimalliset nyt vaan näyttää paremmalta kuin boksit jotka on aika kolhoja. Ehkä joku siro pinkki boksi voisi olla kiva, mutta kun ne vasta onkin tehoiltaan lasten leluja.
Mulla pyöreitä ja Laatikoita.:) Molemmat toimii.:popcorn:
Eikös tuo anna vain 50 wattia?
Minähän en mopoilla ajele
Semmoinen 260 wattia alkaa olla jo jotain, tulee mukavan rapsakat höyryt
Mopohan se vielä. :laugh:
Onhan se vähän ku mankilla ajais :thinking:
Itteä ku rupee huimaan jo 50-80w Mut olenkin nössö.:)
Huhhuh, sain pienimuotoisen sydänkohtauksen, kun digijärkkärin normi putki ei suostunut tarkentamaan. Ja oli siis automaattitarkennuksella. Paniikissa kokeilin telezoomputkea ja se toimi. Olin jo tyyliin henkisesti kaivamassa kuoppaa putkelle, kunnes ajattelin vielä kokeilla hellästi vääntää tarkennusrengasta. Ja sehän auttoi!
Se tästä nyt olisi vielä puuttunut, että järkkäristä menee objektiivi paskaksi tietokoneen lisäksi.
Tais olla pörri tuitun tunnuksilla ku ei muka 50 wattia riitä :D
Tuittu ajelee isoilla tehoilla. Sakot pitäs antaa.:teaching:
Kaikki shoppailemassa.:confused: Minä kans, ku kaikki muutkin :)
Tarvisko ostaa valmisnesteitä vähäsen [emoji12]
Ei huono ajatus.:thumbup:
Joko otit mini siggen testiin ?
En vielä. Ostaminen vielä hukassa.:crying: Pitää harjotella hiukan.:laugh:
Joko kankeri uutuudet on tilattu ?
Subitko? sellanen tulossa ja Delta 2. :unsure: Ja vähän muutakin, ettei vallan tylsisty.:laugh:
Jos tuittu tehoja kaipaa, niin hommaa stadionkonserttiluokan savukone ja siihen metri viemäriputkea tipiksi.
boge is the way _ follow the boge
:yeah:
Nyt olis Subu boge päässä.:)
Vitsi vitsinä, kyllä mä jossain välissä varmaan vielä hommaan tuon pinkin 50w boksin ja subtankin, olis vähän näpsäkämpi jossain liikkeellä ollessa. Ja kotonakin.
Kuulostaa paremmalle kuin reilut 200w :D Ei ole niin pahasti palanutta Kania liikenteessä.:thinking:
Että on veto pois ku ei oo tottunu työrytmiin!
Juu parempi mun käsissä tollanen, ettei käy niin että oon kirjaimellisesti liekeissä :laugh:
Rahan teko joskus väsyttää.:thumbup: Tilipäivän uus Höyrykone piristää :yeah:
Uusi putki kotona [emoji8]
Joko putki kuumana :confused:
Kyllä ne uudetkin pikkuisen lämpee, ku tiukasti Höryttelee :D
Tämä ei ainakaan vielä
Käytän silti aika korkeaa vastusta [emoji13]
Mikäs on Ässän korkea vastus :unsure:
0.32 duali näyttäs olevan Kokkolan atossa [emoji36]