Just häneltä itseltään :)ja saat kunnon putkea/palvelua sekä laatua ja homma toimii:thumbsup:
Printable View
Just häneltä itseltään :)ja saat kunnon putkea/palvelua sekä laatua ja homma toimii:thumbsup:
Se on vaan tämä ihana ilma ja tuleva syksy kun saa jokasen vähä tulehtuneeks, itekki huomasin että tänään oli vähän sellanen, "vittu oikeesti, yrittäisitte edes" fiilis moneen otteeseen :D
Ja elämä on ihmisen parasta aikaa:) sanoi jo aikoinaan mäkikotkakin:thinking:
Potestas absoluta absolute corrumpit. Sano joku:laugh:
Syysmasennus, mikä se on? Ei vaan ole tänne tulemista tällä kertaa. Mulla hyrähti vasta loppukesästä moottori käyntiin ja kierrokset nousussa. :yeah:
Margariini/voi hommelista tuli mieleen, etten ole koskaan ostanut kumpaakaan. Leivälle kuuluu laittaa esim. ketsuppia, sinappia, pikkelsiä ja/tai muuta nannaa. Tämä nyt ei tietenkään tarkoita, ettenkö olisi nuorempana niitä syönyt.
Ostin myös pitkästä aikaa vaaleaa leipää, koska piti kokeilla tämä jenkkihömpästä tuttu PB&J leipä. Löytyi makeuttamatonta maapähkinälevitettä onneksi, muuten olis mennyt sokerimössöksi koko homma. Ihan jees kombo.
Jeee patrick is back :)
No voi sun saatana. Kaveri sairaalassa kun ladannut autolla metsähallituksen puolelle. Vittu mitä vielä......
Apua. Saako tän tapan muistamaan mun foorumitunnukset jotenkin?
Kyllä mun tapa muistaa mun tunnukset.
Mun pitää kirjautua uusiksi aina :o eikä refresh nappi tunnu toimivan :f
Tuossa ois vähän watteja...
https://m.youtube.com/watch?v=7Ub4YxoCX2E