Lähes ainahan mä oon möksällä ku vaan mahollista. Ei mulla oo ku muutama olut. Absinttia kyllä sen verran ettei lopu kesken.
Printable View
Tuossa kun kahvin terveysvaikutuksista oli tutkimuksia,niin pahuuttani laskin kuinka paljon kahvia on tullut juotua. 8200 litraa. Tosin siinä ei ole huomioitu inttiaikaa jolloin kahvia ei saanut niin paljon kuin halusi päivän aikana. Tupakkaa on mennyt yli 16 000 askia. Viinaa keskimäärin 800 litraa. Ei sisällä mietoja kuten lonkero tai olut jota en ole juonut kolmeen vuoteen. Kilometrejä autolla on kiertynyt 7.5 miljoonaa eli on valtio tehnyt kustannuksellani hyvät rahat.
Tapanani on sortua hillittömyyksiin. Nuorena kun aloittaa,niin tähän ikään ehtii tehdä numeraalisesti paljon ellei fysiikka petä. Lemmy Kilmister on meikeläiseen verrattuna silti teräsmies.
Saunassa käyty. Josko jois noi pari jäljellä olevaa olutta pois.
Missä muut on? Oonko mä yksin täällä? Sanokaa joku nyt jotain.
Hä [emoji16]
Joo.o. Tosin itse tuli juotua pirtua siihen aikaan kun sitä sai joka puolelta ja nykyään 80% on talousvodkana. Enimmäkseen nykyään kylläkin tulee juotua brandyä ellei peräti konjakkia. Vanhuus ei tule yksin. Ja paremmin pysyy laskuissa kun ei tarvitse latrailla.
Päivää foorumille[emoji8] olipa ihana vkonloppu oman rakkaan seurassa[emoji173] kävimme lauantaina brunssilla ja joo[emoji38] syötiin ihan liikaa..siihen päälle vielä kotona tehdyt kinkku,graavilohet ja pellillinen piirakkaa[emoji51] ei tarvii ensi vkolla syödä mitn! Sain myös höyryttelyyn liittyviä lahjoja[emoji5] ja paljon rakkautta tietenkin[emoji8] On muuten tähän ikään mennessä aika hienoa huomata, että täysin raakileena,rehellisenä ja ilman naamioita löytää 2 ihmistä toisensa..sielunkumppani[emoji173] olen ihan rakastunut[emoji173] olen romanttisella tuulella..anteeksi[emoji51] mutta silti..jasso[emoji173] [emoji173] [emoji173]
Juu ... nyt on tiskattu viikonlopun tiskit, 15 vuoden tiskikoneeseen totuttautumisen jälkeen käsitiski on sitä jotain, harvoin ja hartaudella tehtävää.
Seuraavaksi saunanlämmitysjumppa, ensin 45 metrin päästä puut siirrettävä 50 metrin päähän saunalle ja jatkamaan astioiden huuhtomista.
Menee se pyhäilta täällä "dark siden" keskellä näinkin. Liite 24746
Iltaa jälleen kaikille. Viikonloppu jälleen lopussa ja huomenna jälleen aikanen herätys.
No mutta sehän sitä parasta ajanviettoa onkin!
Yleensä kun tuo "järkevä" tuppaa olemaan yhtäkun pakko tai joku käski.