:yeah:Kotona ja postia :yeah: :wheee:
Printable View
:yeah:Kotona ja postia :yeah: :wheee:
Tuli yhtäkkiä kauheen kuumeinen ja flunssainen olo [emoji20]
Ei hitto, mulle on iskenyt outo mielihalu ja se on höyrychatin juttujen syytä...
Oon 26 vuotias ja haluun PILLOW PETin.:blushing:
Mikä helvetti on pillow pet
Pillow petsit on semmoisia pehmoeläimiä jotka käy myös tyynystä ja yövalosta :teaching:
Olipas taas lystiä tehdä lumitöitä :sarcasm: vittu 3 tuntia meni X-( Eti hangesta tippuneita osia, hitsaa kasaan, jatka töitä, korjaa jarrut.... Laskutan tonnin naapuria tästä päivästä X-(
Mahdankohan herätä enää aamulla? Mä en muista koska mulla viimeks on ollu näin heikko olo.
Hyvin herää. Pikkuisen Talvikoomaa ja Ebolaa likeenteessä.:thinking:Niistä kun selviää, alkaa Keväinen Aurinko jo paistamaan.:yeah:
Ebola leviää höyryttelijöiden keskuudessa [emoji33]
Heh. Tuohon voisin sanoa. joskus tullut jopa toivottua, ettei heräis enää. Mut kyllä se Elämä siitä aina vaan voittaa.:laugh: Pari aika kivuliasta kokemusta. Välilevy pihalle 2004 ja Olkapää putos lapaluun päälle ,ku yläkerrasta alakertaan ilman tikkaita 2006. Mut niistä kun toipuu, niin osaa arvostaa pienempiä asioita.:yeah:
Eikä vituta jos joku purkkapaperi ei aukea 2 sekunnissa.:popcorn:
Kai tästä pitää mennä tärisemään peiton alle ja koittaa nukkua. Välilevy ei itsellä onneksi ainakaan vielä oo tullu pihalle vaikka selän kanssa ongelmia ollutkin. Olkaluu joskus murtui ja lähti hieman sijoiltaan kipu oli kyllä valtava. Olkapää vittuilee vieläkin välillä saa nähdä koska pettää ja leikkauspöytä kutsuu.
Eikö Pörri valaise pimeässä? Mulla nämä Härpäkkeet leluina.:)
Mä haluun violetin pimeässä hohtavan yksisarvisen...
Mullekkin tulee mieleen sellainen tarujen hevoseläin. :D
Pörrille samaa pakettii se koira sit kanssa
Yks sarvinen millä voi ratsastaa :whistle:Eiköhän värejäkin löydy moneen lähtöön kun vaan ettii, toi oli eka linkki :D Pistäs pörri tilaten niin ei tuitun tarvi pimeässä huaneessa nukkua :D
E. Se katon valoshow voikin olla sitten hankalampi toteuttaa :D
Elokuvasta Pörri Hämähäkkimiehenä.:whistle:
Onkos kellään vinkkejä, miten sais nichromesta makua pois/paremmaks? maistuu aivan järkyttävälle hyvätkin nesteet.
Silica aikaan. 1758 ?
2012 oli jotain silica vermeitä.:crying:
Mä oon niitä -12 veteraaneja ;)
Mut vasta 30.:laugh: Onneks mä täytän vasta 27 ni ei tuu 30 riisiä ja Ebolaa.:sleep:
Tarvii käyttää Kanillisia konsteja.:sneaky:
Nyt nukkumaan. Öitä :yawn:
Mikä helvetti siinä on että laitteita ei saa nykyään edes kritisoida? Clouporeissa on ollut joka laitteessa melkein jotain ongelmia enemmän ja vähemmän. Varmaan jotain käyttäjää keneltä itsestään syttynyt modi polttaa talon ympäriltä lohduttaa, että "kun ei näitä nyt ole sattunut kuin vain ulkomailla tähän asti".
Itse kanssa ihmetellyt ihan samaa, ei ymmärrä. Jos on laitteissa tullut ilmi vikoja, niin kai niistä voi keskustella - kunhan pysytään asialinjalla.
Mulla oli aikanaan Clouporin T5 boksi, ja siihen lupailtiin noin kuukausi markkinoille tulon jälkeen isoa päivitystä. Mainostettiinkohan sitä jotenkin siihen malliin, että: big bang suprise, tai joku sellainen :D. Periaatteessa mainoslause oli oikea, koska vituiksihan se päivitys meni. Ties kuinka monta boksia tilttasi sen takia ja Cloupor kylmästi pesi kätensä ja jätti ko. boksin omistajat oman onnensa nojaan - eli rahat meni hajonneen boksin mukana kankkulan kaivoon. Voin olla väärässäkin, ehkä joku on saanut korvauksen hajonneesta boksista Clouporilta...?
Omaan boksiin en onneksi ko. päivitystä ehtinyt asentaa, ja boksi lähtikin aika nopsaan eteenpäin. Tuon tapauksen jälkeen on luotto Clouporin vehkeisiin aika pyöreä 0.