Kai tänne vielä mahtuu [emoji6] kohta pitäs saada ravintoa letkusta taas. Toiset kutsuvat päivälliseksi [emoji12]
Printable View
Kai tänne vielä mahtuu [emoji6] kohta pitäs saada ravintoa letkusta taas. Toiset kutsuvat päivälliseksi [emoji12]
Kyl mä ennemmin sen tumman hoitsun huomaan meen. Sorry :(
Saa nähdä kuolenko huomenna, ensimmäinen salikäynti takana ja viimeksi oon käyny 7-luokan alussa. :blushing:
Tänne lasarettiin vaan jos tuntuu pahalta. Täällä keijuja [emoji3]
Tämä ukko suuntaa seuraavaks petiin... Ei tuu mitään :(
No eiköhän tämä parissa kuukaudessa normalisoidu. Alkoi lenkkeily vähän maistua jo puulta tähän keskikehon muokkaukseen niin piti vähän vaihtelua keksiä. Pikkuveikat on jo sen 5-6V käynyt säännöllisesti salilla niin kai munkin pitää edes kokeilla :D Kesäksi kuntoon 2020 :laugh:
Aloin hurjastelemaan ja hommasin forkalta dripperin. Katotaan,onko se yhtään mun juttu. Jos sais noita niksamääriä tiputeltua ihan kunnolla sen avulla.
Lunta tullut taas näköjään :)
Täällä kanssa ihan mukavat kasat lunta. Keittiön ikkunan kohdalle saa kohta tehdä HS 120 hyppyrimäen.
Kyllä silti nyt sais loppua toi valkoinen tavara kyllä
Jos sais muksut maate ni voisi alkaa pakkamaan romuja ja sekotella parit nesteet
Lisää lunta ni kattoja paskaksi. Saan sit korjata [emoji102]
Mä olen kanssa vähän leikitellyt ajatuksella että mitäs jos sitä alkais käydä salilla joskus. On vaan jotenkin iso kynnys kun oon niin vähävoimainen paska kun ei oo tullu enää tehtyä tallihommia ja oli ratsastustauko ja sitä myötä jumppa ja lenkkeilykin vähän ollut niin ja näin kun suurin motivaatio mulla kehonhuoltoon on se että silloin ratsastaa paremmin. Mieleisintä mulle hevosiin liittyvien hommien lisäksi on venyttely ja voimaharjoitukset matolla tekemällä vaikka lankkuja. Astanga eli voimajooga ja muu sen tyyppinen olisi mun juttu, mutta kun sekin on kivempaa porukalla, ja nimenomaan tutulla porukalla kuten vaikka esim. vanhalla tallilla jolla kehonhuoltokin kuului fysioterapeutin johdolla "koulutusohjelmaan" jos halusi.
No olihan itselläkin pikku mietinnässä että kehtaako pullukka mennä kun isot pojat nostaa isoja rautoja. Sitten vaan mietin että mitäs se ketään kiinnostaa mimmosilla painoilla mä nostelen :D Velipoika teki sitten 1-jakosen ohjelman (eli koko kroppa per treeni kerta) jolla haeteen hitaampaa lihaskehitystä ja enemmän rasvan polttoa, 1 jakonen siitä syystä että voi sitten käydä 1-3x viikkoon eikä silti jää mikään paikka treenaamatta vaikkei kaikkia 3x kerkeiskään käymään. Alko vaan itsea häiritsemään kun alkoi tuntua ettei tuolle lenkkeilylla rasva pala vaan lihakset vaan kutistuvat :D
Päivystävä pappi olen nykyisin [emoji33]
Helvetti ku vihaan kaupassa käyntiä. Luulin pääseväni helpolla ku hyödyntää vapaapäivän... paskat! Enemmä porukkaa ku joulun alla!
Kyynel pääsi kun paketin löi kiinni [emoji22]
Olipas makoisat päiväunet. Piti tosin nukkua vaan 1,5 tuntia, nukuin 3 :whistle:
Ku saiski nukuttua :( Saatanan ebola. Väsyttää, päätä jomottaa, nälkä, oksettava olo niin ei uskalla syödä mitään eikä kyl maistuiskaan...
Puol tuntia olin tos hämärän rajoilla :(
Ei muutako absinttii ja tehot tappii ni pöpöt kuolee [emoji123]
Joku tommonen 1-jakonen ohjelma olis mullekkin varmasti sopivin. :D Eikös se ollut niin että saliharjoittelu ei varsinaisesti polta rasvaa, mutta voi antaa jopa tehokkaammin fiiliksen siitä että rasvaa on vähemmän kuin pelkkä rasvanpoltto, ja pitäähän varsinkin keskivartalon lihaskorsetti ihmisen "kasassa".
Päikkärit on aina makoisimmat unet :love:
Päikkäreitä oppi intissä arvostaa. Oli niiden mitta mikä tahansa, ne nautittiin täysin siemauksin! Missä vain, milloin vain!
Vittu et minusta tulee isona tohtori. ..[emoji12] rakastan ku pistää tipan ohi yli 10 kertaa [emoji7]
Mulla oli joskus kyynärtaive ihan musta kun labratäti ei meinannut osua millään suoneen, pisti monta kertaa tuloksetta ja koitti myös hakea sitä ihon alla neulaa liikuttelemalla... Tuntu ihanalta kyynätaipeen jänteiden välissä <3 Sanoi että mulla on jotenkin niin pikkuiset ja huomaamattomat verisuonet että vaikea löytää ja osua. Joskus ennenkin pitänyt vaihtaa kättä kun toisesta ei ole suonta suosiolla löytynyt. On helvetin kivaa neulakammoiselle kun meinaa muutenkin taju lähteä.
Mitä ihmettä viime yönä tuli nukuttua vaan vajaa tunti mutta silti ei oo koko päivänä liiemmin väsyttänyt.
Sama täällä
Liskojenyö kun muksut kipeänä :(
Tietää että ennen huomista aamua voi väsy iskeä jossain vaiheessa
Onneks toi tapahtuma ei oo ku kerran vuodessa. Mut en saa varmaan nukuttua nytkään yöllä yhtään ku tarkkailen varmaan koko yön postin seurantaa [emoji1]
Tuittu tykkää myös piikeistä [emoji195] [emoji419] kuukauden aikana aika monta reikää tuikattu [emoji51] tänäänkin noin 15 [emoji23]
Itse olen tuikannu 2 kertaa siitä seurauksena tuli poika & tyttö [emoji13]
Kauheeta. :( Tipan laittaminen tuntuu ikävältä, onneks oon ollu niin pöhnässä suun kautta otettavista lääkkeistä kun joskus mulle laitettu ettei oo ollu nii paha mitä muuten varmaan olis, mut siltikin hirveetä. Käyn verikokeissa yleensä parin kolmen kuukauden välein ja aina jo edellisenä iltana alkaa ahdistaa ja vituttaa, varmaan lähtis multa loppukin järki päästä jos joutuis jatkuvasti oleen piikitettävänä. :eek:
Ei mua itteeni haittaa verikokeet pätkääkään, ei tipat eikä muutkaan. Koiraparka kävi sääliksi, kun ELL ei saanut siltä verinäytettä, seuraavaksi tuli hoitaja kokeilemaan tuuriaan. Lopulta takajalasta saivat. Sillä on tollaiset kivat nuljuvat suonet, tuntee ja näkee, muttei tiedä millä syvyydellä ne uivat :P
Kohta perinteinen nautittu ja kotiin
Josko sitä pian jaksais tilata läjän akkuja kun ollu jo suunitelmissa pidempää mut ei vaan oo tullu tilattuu