Se onkin saanut [emoji106] multa, voisit heittää 50€ tilille lisää kun pelittää noin hyvin [emoji5]
Printable View
Saikulla on aikaa miettiä syntyjä syviä[emoji8] [emoji173]
Juu pikku panacod-huuruissa [emoji5] Huhhuh...
Oliko tämä nyt välitilinpäätös? Hyvä puhe, sitten kaffia ja kakkua naamaan!
Spämmitään tännekin vähäsen
Onko uusia herkkuja tiedossa kansalle joskus ?
Ääh mä oon delegoinu sen homman Mirulle ku se on paljon parempi niis hommissa. Itelle meinaan tehdä CP + W#3 kunnon läjät täs pikapuoliin [emoji56]
Onko Roomalaisista mitään kuulunut ?
Olis kiva heittää konkareiden kanssa joku ehtoo kesällä taas ?
Hyi helvetti, oisko tää ny tässä? Ainakin tälle vuodelle. Tiivareita ja vähän pohjaa tilattu kieltolakia odotellessa, eli kaikkee on vähintäänkin riittävästi [emoji38]
Toivotaan ny kuitenkin että kaikki kääntyy hyväksi ton luokittelun jälkeenkin.
Tarkoitus ois et ostot ois tässä... Piiiitkään mennään näilläkin varastoilla et saa ny nähä mikä on tilanne ku pohjat rupee kannuista paistamaan [emoji5]
Eipä sulla hätäpäivää tuu.
Kaikkea saa, jopa sitä niksaakin, jos se 20mg/10 ml menee läpi.
Vaikka se tulisikin hintoihinsa tollaisesta 200 mg satsista sä jatkat aikas paljon basella.
Tää on tällä sovittu, jos vielä sen päivämäärän varmistat privana ettei riko foorumi sääntölöi?
Solubarome: Reactor Pluid
Kuusenhavua, katajanmarjaa, yrttejä... Aavistuksen makeaa 0-niksoilla, 10% tiivaria ja 70/30 suhde.
APU-KERHO tuuttaa 9- ja soon poijaat palijo [emoji106]
Pitäähän nesteessä kurkkutuntumaa olla vaik ilman niksoja totakin vetelen. Juu hyväähän tää on, ehkä hivenen tyttömäinen maku [emoji38]
Juu ja jos 115ml tiivaria maksaa 6.60€ niin onhan tää ilmasta.
Pitää käydä noi loput 7 läpi ja kattoo mitä tilaan lisäks.
Nukkuuks muuten kaikki? Mul jäi puolet sixpäkistäkin juomatta eilen ku ei oikeen maistunu [emoji15]
Nyt hyvällä fiiliksellä imurin kimppuun [emoji106]
Tänää vois ölppösen juua ku pystyy ilman panacodeja olemaan jo[emoji106]
Älä mitään kusta ala osteleen, Spaincigarilta 5P:tä vähän yli eurolla millilitran?
Mä rupeen uuttamaan lisäaromia jäniksenpapanoista ja hintaa 10€/ml. Köyhät älkää vaivautuko.
Pohjana katajanmarja ja kuusenkerkkä, mitenkähän näin eksoottinen tuote uppois ulkomaan eläviin?
Hirrrvee hype vaan kehiin ja paskaa maailmalle [emoji38]
Pistä rahat tilille, mä lähet mehtään keräämään tarveaineita.
Montako papanaa haluut pulloon? Ne maksaa 19.90€ /kpl.
Niin ja verottomina tottakai nää hinnat eli lisää alv päälle [emoji57]
Kauppa se on mikä kannattaa!
Ei Stana postit unohtu tosta, pitää laittaa speciaalina. Heitä sataviissataa lisää niin tuon illalla [emoji16]
Kämppä siivottu viimeisen päälle ja kohta valmistuu hirvee satsi riisijauhelihakermaaurajuustovalkosipulimössöö [emoji38]