nää vaan niinku hyppii silmille http://freshsmoke.tarjoaa.fi/
Printable View
nää vaan niinku hyppii silmille http://freshsmoke.tarjoaa.fi/
Vituttaa kun on tullut säästömielessä tilattua vg ja pg pohjia ja makutiivisteitä ja nikotiinittomia valmiita litkuja ja 54mg nikotiiniä ja nyt ei sitten osaa päättää että mitä sekottelis ja paljonko... laiteongelmien takia on ostellu cartoja ja tankkeja ja vaikka sun vittuja kassillisen ettei pääse höyryt loppumaan mutta ei osaa päättää että mitä käyttäs seuraavaks. ei oo helppoo elämä.
kukahan tulis sotkemaan nuo litkut mulle valmiiks..
nari nari vali vali. onneks näitä ei kukaan lue... prkl
:D :D
Mun mielestä taas tuo litkujen sekoittelu on äärimmäisen kivaa, joskin haastavaa. Tänään tein lisää ananas/banaania (testierä oli 1 millin luokkaa, nyt 10 ml lisää). Sunset Mellow on edelleen testivaiheessa. Odottelen jo huomisiltaa ja vappupäivää, että pääsis kokkailemaan lisää. Jotain muuta hedelmämakua tarttee kanssa testailla. Ja varmaan katella laatikkoa mitä kaikkea kivaa ja houkuttelevaa makuainetta oikein löytyy.
Onhan se tavallaan kivaa. Joutuu vaan vessassa lavuaarin päällä läträämään ja tämäkin tehtävä silloin kun on yksin kotona. Kaksivuotias nassikka tulee muuten ja vetää liemet nassuun joten saa olla varovainen noitten kanssa. Taidan lähettää sulle muutaman desin kaikenlaista nestettä niin kokkaile valmiiks ja lähetä takasin :-D. Tai no jos minä kuitenkin itse ^-^
Vähän sama vika!..kaikenmaailman roinaa on nurkissa..isoja tankkeja ei jaksa täytellä...kaikenmaailman clearomaisereita ei jaksa kokeilla....Mdcc:hen menee niin paljon kanssa eka kostutuksella litkua että ei viitti silläkään uusia makuja kokeilla...helpommalla pääsee kun laittaa litkut egon tankkiin tahi perus Bogeen...V...U! mitä valitusta taas..vedänpä taas yhen kaljan ja meen ulos höyryymään...
No voe vitalis!
Sadas kommentti, enkä tämän parempaa keksi!
Hirveet paineet piti tästäkin ottaa, voi että sitä osaa mies olla tyhmä!
O0
Egon akun ja dualcoilin kutistaminen tulitikkuaskiin sopivaksi päätty johtojen katkeemiseen ja tottakai kolvissa on vanha piikki, eikä sillä tee hevon persettä.. No, saihan ton nyt toimii, mutten kyl uskalla usb laturilla ladata, ku ei koskaan tiedä kestääks noi kolvaukset.
vittujen digipiirturit. ei saa rekkapena vielä kolmeen varttiin autoa liikuttaa niin joutuu tyhjän panttina kärvistelemään tässä että pääsis kuormaa purkamaan
Jopas meni sivusto sotkuiseksi.Ei hyvä uudistus. :smoke:
Ärsyttää kun ei ole pirtua tai muuta väkevää alkoholia, jolla pystyisi puhdistamaan atoja. Joudun pelaamaan tuon Sinolin kanssa...voin kertoa, että denaturointi hoitaa tehtävänsä ;)
Kimppakoneet vituttaa taas raakasti, klapikone kuulemma ihan timantti kunnossa niinkun aina, kas kummaa kun ei sillä pysty klapeja tekeen, muutoin toimii kyllä :(
Mokoma sardiinirasia muutoinkin rakennettu niin epähuollettavaksi kuin vaan mahdollista, toinenpäivä repareerausta menossa ja repullinen uusia laakereita sun muita hiluja juuri haettu,
elättelin jo toivoa että osia ei ole hyllyssä ja on pakosti vapaata aikaa sorvailla höyryttelyjuttuja mutta sekin meni pieleen :(
Foorumin tekstipoksikin karkaa tonne jonnekin oikeelle kohti äärettömyyttä :(
...keleen itella... munii meikäläisen pakettia hellsingissä jo lauantaista asti :D pääsiäinen meni jo :P
Ja taas... Eikö ne perkeleen postimiehet osaa olla pelaamatta jalkapalloa mun paketeilla? Taas oli 50ml pullon kokoinen aukko paketin kyljessä ja yksi 10ml pullo kateissa ja vieläpä just se ainut puteli jota erityisesti odotin.
Parempi niin että pelataan jalista pienillä puteleilla, mun isoja rahoja maksanut hylly tuli itellan toimesta kotiin ja oli se vähän huojuva. Liitokset oli vähän kärsinyt, mutta kyllä se pystyssä pysyy muutaman lisätyn kulmaraudan voimin.
Ai niin, ärsyttää kun korva on neljättä viikkoa kipeä ja yksi hammaskin päätti lohjeta…
Erkeleen noitten tullien ja postien kanssa. Kiinan paketti kiertää kehää hki vantaalla seurantakoodi vaan vaihtuu koiriako ne mun paketilla testaa kun se käy välillä aina tullissakin, mutta pois se ei sieltä pääse. Venäjän postilla kanssa joku ihme pallottelu käynnissä, jos tuo paketti tulee ehjänä perille, ni ihme on, kuitenkin fc itellakin vielä tuossa välissä.
No nyt kyllä ärsyttää, kumpi on enemmän kännissä minä vai foorumi, aivan vitun sekava, taidan sitten jättää täällä roikkumisen ja paskan jauhamisen muille.
Voi pillu, minkä teitte muutitte foorumin just sellaiseksi että jasseri ei pysty enään olemaan teidän ystävä(huononäkö) ja jasseri ei enään näe kunnolla kun kaikki on punaista sekamelskaa, anteeksi.
jaaha, naapurin rusina taas katsonut asiakseen ruveta arvostelemaan minun tekemisiä ja tekemättä jättämisiä
katotaan saatanan homekorva mistä reiästä se kana kusee. jos kuvittelit joskus vittumaiseen aamuun herääväsi niin tulet huomaamaan että se oli oikeaa onnelaa
ai perkele