Ei :)
Printable View
Oho..Aton ostin :lol:
Jaahas jos menis penkoo Ahen kaappeja [emoji12]
Aikaa laittaa miinoja alle 1H
Lopetan kohta koko touhun! Ei toi lemo vaan toimi! Kaiffarin vielä kokeilen ja siirryn sit pelkkii rippereihin! 510 herra vois kyllä olla..
Heh..just ostin subutankin.:crying:
Jos et tykkää ostan pois (jos siis mini 22mm)
Olipahan taas kolmen vartin projekti vääntää iso satsi Cole Slawia. Sen verran älytöntä touhua tuo raastaminen, että pitää vissiin joku motoroitu apuväline ostaa.
Lemo on ihan paska. Kaiffari on hyvä. Misterikin vois olla mutta saatanan vaikee saada hyvin pumpulin kanssa toimimaan X-(
Kaiffari syvältä..Mister hyvä. Delta 2 ostan myös
Mister yksinkertaisin pumpuliato mitä on. Kaffari kusee aina. paitsi 16mm :laugh:
Sulla liikaa urissa tavaraa jos ei wikkaa tai hana liian kiinni. :laugh:
No mikäs siinä Misterissä nyt? Kolmekakkosen kanthalia twistattuna ja jotain vanua sisään, josta pieni häntä uraan niin voi availla syöttöä miten lystää. Oon tainut yhen tankillisen vedellä Mistereillä sen jälkeen, kun Delta II saapui taloon toissa perjantaina. Näinköhän loppui se game over-kausi siihen sitten.
Millaisella suhteella nesteet?
Lemoa en o kokeillu mut kyl pitäs mennä 50 nesteellä mikä vaan.:thinking:
Helposti mä sain Lemon wikkaamaan mutta maku siitä puuttu ihan täysin, niinku ois vaan ilmaa hengittäny :lol: Onneksi ei tarvinut vesilintua heittää ku ässälle kelpas
Ässä taiko sen kuntoon..:thumbup:
Perk. Katotaan osuko toinen kohdilleen tänään..:laugh:
olenko minä kärsimätön, vai myyjät hitaita..siitä ku yv lähtee normaalisti on rahat tilillä alle 5 min. kestää vaan perk.:lol:
Mun tarttis tota squapea pikkuisen kans jyrsiä..:yawn:
Klooni-Aqua V2 oli yllättävän hyvä laite ainakin verrattuna klooni-Aqua V1:seen, mutta ei kyllä tuostakaan ollut Misterille mitään vastusta.
Kaipa niitä loonejakin käyttää voi jos haluaa. itte tein sopimuksen etten koske.:thinking:
Tein ensimmäisen satsin 4mg... Alaspäin mennään. Onhan tos muita litkuja 5mg valmiina varmaan puol litraa :)
Mister vs Klooni aqua..hmmm parempi et olen hiljaa nyt ja mietin miten pääsen pois, sanomatta mitä ajattelen.:whistle:
Hellurei sotken teijän keskustelua hieman ja kysäsen että onkos porukalla minkään näköstä kokemusta Tibet dripperistä, meinasin että vois olla 26 mm putken päähään ihan miehekkään näkönen. :D
Mulla jo 3 osa ..ai niin mut, mä neiti poskeen vaan.:laugh: vaikea kirjottaa ku pää särkee ni ei meinaa nähdä kirjaimia:yeah:
Onk tuo tiibet malli metsästykseen vaim kalastukseen? sry..en ole kokeillut.:)
pyh ..3 mennään ja välillä nollilla sit jos palaa hihat tai kipiää tekee ni nousee 4-7
4 lähes kaiki haukkui valmiiksi..kato blogista arvostelu ahe222
Äsken vielä väsytti ihan saatanasti. Nyt ei enää yhtään [emoji20]