Joskus olin ostamassa migiä, kunnes tajusin ettenhän mä osaa edes hitsata. :D
muttakunhalvallasais
Printable View
Ei oo mulle todellakaan mitään uutta. Mulla on oikeasti varmaan maailman paskin tuuri aivan kaikessa. Tuitun kanssa kun alettiin seurustella ja kerroin mitä kaikkea mulle on tapahtunu niin se oli vaan että "no ootko varma että et höpötä, eihän tuollaista voi sattua kenellekkään, eikä kellään voi oikeasti noin paska tuuri eikä sullakaan oo". No nyt kun ollaan reilu pari vuotta oltu yhdessä ja on itse nähnyt noita sattumuksia niin ei oo enää kyseenalaistamista esiintyny :lol:
Joo älä huoli. En se osaa minäkään oikeasti.
Kyssillä on kyllä oikeesti maailman paskin tuuri. Ehkä se on soittanu suuta joskus kännissä vahingossa jollekkin shamaanille ja se on kironnu sen, koska siltä se ainakin vaikuttaa. :lol:
Joo tuittu[emoji2] kyllä mä ajattelin, että vois kerrankin olla itselleen armollisempi ja todellakin rentoutua kun voi.Kudit alkaa olee loppu tästä muijasta[emoji51] Minähän siis suoritan aina ja kaikkea, ikinä en oo sanonut kelleen ei..juu mä autan..mä voin..mä teen..mä oon juoppokuski.Onneksi älysin reilu vuosi sitten, että voin sanoa ei kavereitten kotkotuksille ja haluumisille[emoji2] Tykkään ja haluan auttaa aina kun voin, oon luonteeltani sellainen, mutta välillä pitää itsekin haluta ja tehdä asioita itselleen[emoji8]
Mä terapoin itseäni täällä..sorry[emoji2]
En pysty aneemisella kännyllä linkittää, mutta tää on tuitulle[emoji8] Jax Jones ja House Work[emoji444] [emoji445] [emoji444] Tää kun soi radiossa niin bassoa kovemmalle ja Miru heiluu hiluxissa[emoji2] Ihan vi***n hyvä biisi kaikessa yksinkertaisuudessaan!!!!
jasso on tulossa vkonloppuna...sanon sille, että kaikki lamput paloi ja pitää olla pimeessä[emoji8] vois kaivaa kyntteliköt kaapista..oikeita kynttilöitä ei uskalla, koska kisset[emoji13]
Siinähän se housen ihanuus onkin kun sen oikein hoksaa, se pumppaa virtaa suoniin samassa tahdissa kun BASSO TIPPUUU :cool:
Kuulostaa hyvältä idealta. ;)
Kissit tosiaan saattaa olla este kynttilöille. Nykyään myydään aika kivoja led-tuikkujakin jotka värisee ja väpättää kuin oikea liekki, niitä kun pistää tuikkukippoihin ei edes tajua ettei ne ole aitoja. :D
Onks kissojen kaa joulu tämmönen? ;)
https://www.facebook.com/catlovers.c...0/?pnref=story
Ääh mä en pääse tapan kautta linkkeihin[emoji53] mulla on noita tuikkuja ollutkin jo muutaman talven..joutuu joka talvi vaihtaa patterit muttei haittaa[emoji2]
Ainakin ne on turvalliset.Siis minähän oon kova joraamaan ja tykkään tosi paljon dance ja house musiikista[emoji173] ( jasso järkyttyy nyt[emoji13] ) jotenkin se on jäänyt, mutta yhteen aikaan kuuntelin ylexillä aina vkonloppu iltaisin house jameja ja Dj Orionia[emoji2] En saa ketään mun kaveria jorailee minnekään...ennenkuin aloin jassoa tapailee niin kävin paljon siskontytön kanssa dance illoissa[emoji173] Oltiin selvinpäin, mutta musiikki vie mennessään ja kaikki muu ympäriltä häviää, kun on nosteessa[emoji445] [emoji445] [emoji445] [emoji444] [emoji444]
Onks se housse jotain syötävää vai juotavaa? Moussen tiiän ja ural mocan😯
Ihanaa, mulla on EDM-toveri! <3 :D
http://rlv.zcache.com/i_love_house_m..._8byvr_324.jpg
DJ Orion kyllä kruunaa rentouttavat perjantai-illat kotona, se vetää sellaista vähän rentouttavampaa mietiskelysettiä verrattuna siihen mitä yleensä kuuntelen. :thumbsup: Nuorempana kuuntelin lähinnä trancea enkä ymmärtänyt housen päälle. Mutta nykyään kuuntelen yleensä progressiivista housea, ja tuossa kolme, neljä vuotta sitten kovasti pinnalle noussutta big room housea. <3 :cool:
.
.
Onpas kiva herätä vaihteeksi ihmisten aikoihin. Unirytmi on ollut jotain hevon skutsia viimeiset pari viikkoa, muutaman tunnin heittoa sinne tänne ollut kuukauden ajan. Ihan virkistävää kun nousi sängystä ylös puoli yhdeksältä aamulla iltayhdentoista sijaan :D
En tiedä pitäskö mennä huumori osastolle mutta nauroin kyllä suurimman osan videosta. Taitaa jollain olla hampaankolossa tuota Ginger Vaperia kohtaan. Heittää kyllä sellaista herjaa välillä että ei oo totta. :lol:
Paras kohta 32 min jälkeen. :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=beAAGud-TKg
Joskus oltiin jossain bileissä, jossa suurin osa esiintyjistä soitti housea. Ei vaan kyllä jaksa moista. Tulee se pirun moinen nostatus että kohta räjähtää, mutta ei. Samaksi nenänkaiveluksi se aina muuttu. Onneks sielä oli muutakin, niin ei tarvinnu ranteita avata.
.
.
:thinking: Nyt vois luulla, että Eki tms.on pöllinyt Twistedin tilin.
E. Ehkä ei kannata naljailla. Itelläni ollut 4 päivää elohiiri silmän alla. Normaalien nykimisten lisäksi silmäkin siis vipottaa.
.
Jaa Bepanthenia? Mulla on niin huono työterveys että tuskin muuta saa.
KINOLL,A EI? Ootko varma?
.
Keksisivätkin semmoisen lääkkeen, että harmaa mössö voi taatusti hyvin.
Tänään luin aivojen nuorentamisesta nuorten ihmisten verellä. Kieltämättä pikkuisen True Bloodilta kuulosti.
.
Yenat? Miksi seksikaslenteriin tulee modi? AI niin, höyrymiesten märkä päiväuni.
Miten tuntuu jotenkin viikonlopulta.
.
Ens perjantaina olis virman pikkujoulut. Illan esiintyjinä: Ressu ja Jussi, haddaway, e-type, captain jack ja dj jokumitäennymuista.
Lähetetty minun BV6000 laitteesta Tapatalkilla
.
Mulla oli jo "pikkujoulut". Ohjelmaosuutena oli pakohuone, joka oli vielä olevinaan vankila. Siellä oli helvetisti erilaisia lukittuja juttuja, joista piti saada vihjeitä, kuinka päästä ulos. Ja päästiinkin, jopa minuutti jäi aikaa. Minusta se oli ihan hauskaa. Tietysti jos olis ollut lukittuna eräiden muiden ihmisten kanssa...no, ei olisi ollut hauskaa kellään.
Mä en ole enää vuosiin käynyt pikkujouluissa, tai muissa firman kekkereissä. Tiettyjä mulkvisteja joutuu sietämään riittävästi töissä, ei nappaa enää vapaa-ajalla kuunnella sitä pullistelua.
Tai sitten olen vaan tullut vanhaksi, kun ei kiinnosta ilmaiset pippalot...