Wowiin sai taas uutta intoa kun liitty lvl70 only TBC raidikiltaan. Aktiivisia pelaajia sentäs pari kourallista. Niin ja Ashes of Al'ar tippu myös, vihdoin ja viimein.
Printable View
Wowiin sai taas uutta intoa kun liitty lvl70 only TBC raidikiltaan. Aktiivisia pelaajia sentäs pari kourallista. Niin ja Ashes of Al'ar tippu myös, vihdoin ja viimein.
Tuollainen raidaaminen olisi kyllä mukavaa. Saako siinä jotenkin blockattua xp gainin? Toisaalta, eihän se ole samanlaista kuin BC aikaan, eri talentit ja aika paljon uutta geria tullut. Ja onnittelut Al`arista, itsekin farmailin sitä MOP alussa huonolla menestyksellä :(
Oliko Diablo 3:sen pelaajia forkalla? Pitäs jaksaa grindata, mutta ei kyllä yksinään kiinnosta :D
Satunnaisesti tulee D3:RoSia naputeltua.
Tuleehan tuota mätkittyä seasonissa ja normaalissa. Heroes of the storm odotellessa
Hah! WoTissa tankkirallia. Ihan hauskaa rälläämistä 3 vs. 3. Rata ajetaan ympäri, ja matsi ratkaistaan rähinällä lippualueella. Menopelinä kaikilla spesiaali Chaffee joka kulkee 90km/h. Edes siemakurwat ei tätä pysty pilaamaan. :lol:
Oisko jotain vinkkejä archeagen aloitukseen? Laiton latautumaan, huomenna pääsee kokeilemaan
No ainakin siltä varalta, että jos peli sattuukin kiinnostamaan ja haluat säästää 12€ niin kannattaa laittaa kaikki kulta sukanvarteen ja ostaa kaksi Apexia heti kun mahdollista. Ne voi kääntää sitten creditiksi ja ostaa patron buffin kuukaudeksi. Ilman patruunaa tuosta ei oikein saa mitään irti ainakaan maksimitasolla.
Jos hiilaus yhtään kiinnostaa niin kannattaa moista harkita, koska ainakin Orchidnan east sidellä on huutava pula. Jos et ole varma niin voi siihen kahden dps puun kylkeen kuitenkin ottaa vitalismin mukaan levuttumaan. Skillsetit kannattaa lyödä lukkoon siinä lvl20 kohdilla niin ovat täynnä suurinpiirtein samaan aikaan kuin hahmokin.
Aivan kuin ruotsia lukisi :lol: Noh, eiköhän termit avaudu kun vähän tuolla palloilee. kai tämänkin pelin oppii nopeasti. Wowia tullut joskus hakattua, onko yhtään samanlaista? tai siis sillain, että olisi wowi taustoista jotain hyötyä?
E: Aamulla en päässyt peliin, kun ei jostain syystä launchannut peliä. Nyt näyttäisi olevan offlinessa.
Juu olin aivan pihalla itekin ekalla kertaa, mutta kyllä siinä pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään. Onhan tässä yhtäläisyyksiä Wowiin, mutta huomattavasti monipuolisemman olonen ja vähän enempi ehkä niin kuin harkkore. En vaan tiedä uskaltaako tällekään veikkailla paria kuukautta pidempää elinkaarta.
Joku päivitys sieltä on taas tulossa ja servut alhaalla. Itellä kesti minuutteja pelin käynnistykessä ennen kuin lisäsin Microsoftin Security Essentialsin sivuutuslistalle koko Glyph kansion. En tiedä miksi se auttoi.
MSE hiuksista helevettiin, Microsoft on itsekin sanonut että sillä ei tee yhtään mitään.
Mitkäs skillsetit mun kantsis nyt valita, ajattelin kokeilla sitä hiileriä siellä orchidnan eastillä :D
MSE on kyllä huippu, älkää ihmetelkö jos pelit/ ohjelmat lakkaa toimimasta, mse on vaan kaikessa hiljaisuudessaan poistanut tärkeitä tiedostoja :D
Mitäs arvon kanssa höyryttelijät ovat tykänneet Shadow of Mordorista?
Pakko sanoa että on kyllä hyvin optimoitu PC portti. Oikein mukava mättää menemään.
On siinä aikaa tutkia ja ihmetellä, niitä voi vapaasti vaihdella pientä korvausta vastaan. Itekin lvl25 hujakoilla muutin täysin hahmon suuntaa eikä tuottanut juurikaan ongelmia. Pelaa sitä mikä tuntuu kivoimmalta. En täysin takuuseen mene onko Orchidnan east side se paras veto, mutta ite valitsin siksi, että oli lyhkäsin jono alotushetkellä ja human/elf hommelit on tylsiä.
Ekaa kertaa mulla MSE tuotti ongelmia tämän kanssa. En ole jaksanut selvittää mikä olisi parempi.
Super mario ykkösessä olen jo kasi maailmassa.
Shadow of Mordor. Ehkäpä GOTY-ainesta itselleni, liimasi niin tehokkaasti tuoliin että oksat pois. Harmi vaan että viimeinen tehtävä pilasikin fiiliksen aika tehokkaasti, mutta siihen asti 10/10-ainesta. Viimeisen tehtävän takia tiputan arvosanaksi 9½. Jotenkin jäi semmonen kutina tuosta lopusta, että oli tarkoitus jatkaa peliä vielä mutta aika/rahat loppui kesken. Toivottavasti kuitataan DLC:ssä / jatko-osassa.
DayZ Norwayn admin lisäsi uusia featureja eli sainpas tahtomani kulkupelin.
Ja huom muut DayZ-modin pelaajat: suosittelen kokeilemaan Overpoch-palvelinta nimeltä FOB Neckbeard. Tottakai hommassa on koira haudattuna, minä ja ryhmäni metsästämme muita.
Steamy, kaipaisitko ihanan lepposta peliseuraa bf4:seen? Minä ilmoittaudun! Puutetta noista kavereista tuolla bäfässä, yksinkään sitä paskapeliä ei kyllä jaksa pelata. Ihanaa rageilla toisille kun on netcode ongelmia ja dead shieldejä :3 Jos kiinnostaa, Origin account Sikaus.
Ongelma on edelleen samana, mutta kun pudottivat aseiden damagea niin ei satu niin usein eli mitään ei ole korjattu. Edelleen samat paskat, instakill, tuli seinänläpi, kuolemat seinäntää, osumia hajoamattoman seinän läpi, kuolemat kulmista vaikka siellä ei ketään näy.
Pari päivää olen myös käyttänyt sitä uutta omainaisuutta joka näyttää linjan latenssin sun muut, kertaakaan ei ole ollut packet lossia vaikka paskaa tapahtuu.
Meillä taitaa olla sama ongelma.. :evil:
Latasin eilen vihdoin ja viimein The Walking Deadin season kakkosen. Ensimmäinen kausi imaisi kuitenkin uskomattoman tehokkaasti mukaansa ja siitä tulikin meikäläiselle yksi parhaista peleistä. Harvoin jää mieleen syövereihin tarina ja ennen kaikkea hahmot pyörimään niin diipisti. Olen tämän jatkokauden suhteen vähän skeptinen, eihän edellistä voi mitenkään parantaa. Mutta ensimmäinen episodi vaikutti lupaavalta.
Oma pelaaminen on jäänyt viime kuukausina kokonaan pois. Niinpä pelikäytttöön tarkoitettu PC onkin lähdössä myyntiin.
Jää mulle vielä Xbox One, jos jossain vaiheessa taas innostuu pelailemaan. Tosin, senkin suhteen harkitsen vaihtoa PS4:n :D
Pewdien videoita seurattuna toi walking deadin tarina oli aika 5/5. Jännää miten tollanenkin peli vaikuttaa minuun tunteellisesti millään tavalla, tai lähinnä peli ylipäätään. Tuo viimesimmän kauden lopetus oli kyllä aika jännä :D
Helvetin hyvä muuten toi bf4:n patchi. Ennen sitä ei tilttaillu, mutta nytten jatkuvasti. Dice osaa kyllä tehdä paskasta vieläkin paskempaa.
Foorumilla on paljon keskustelua aiheesta, kuten myös netcoden paskentumisesta ja instakillsien/ killtraden lisääntymisestä. Löytyy myös videoita jossa porukka tekee magdumppeja parin metrin etäisyydeltä pelin rekistöröidessä ainuttakaan osumaa. Kannattaa kokeilla sitä networkgraphia. Useampi on siilläkin vahvistanut, että serverin puoli hävittää yli puolet osumista.
Onkos tää bäfä nelkun ongelmat myös PS3 versiossa?
Kaikissa se on. Nämä nerot kun on tehny sen konsolille ja kaikki sama on siirretty rajotuksineen pclle.
DRAGON AGE™: ORIGINS
TALO TARJOAA - Päättyy 14.10.2014 - SÄÄSTÄ 100 %9,90€
https://dl.dropboxusercontent.com/u/.../dragonage.png
CS:GOta tullut hakattua nyt keväästä lähtien, palaa vanhat hyvät muistot mieleen. Jossain vaiheessa myös innostuin availemaan niitä laatikoita, joista saa skinejä aseisiin. Ekalla avauksella tuli joku puukko, jonka möin foorumilla 170€ tilisiirrolla. :D Kyllä tuo CS:ä vieläkin jaksaa kiinnostaa, vaikka sitä on vuosikymmen jo hakattu.