Rotaxilla on kyllä vähintäänkin tyylikkäät kynnet aina kun jollekin kuvalle sattuu. :D
edit. Ja onhan tää humutuksen aihe, ei edes OT. Tuu mulle käsimalliksi? :D
Printable View
Näin ainakin kauppias ilmoitti "Tässä kaavake minkä täyttämällä osallistut arvontaan. Arvonta suoritetaan 15.10.2013 klo. 14.00.
https://docs.google.com/forms/d/1xcN...pez_g/viewform"
Ja tässä sivu - > http://www.e-savuke.com/vb/hybridit/1888-suomalainen-hybridi-kiinnostuneita-114.htmlms/d/1xcN...pez_g/viewform
Vesimittareiden tasauslasku tuli. Ollaan maksettu ennakkoja 90€ liikaa ja ens kuun vuokrasta saa vähentää tuon summan.
Slowtechin pakettikin ois postissa
Niksatonkat oli postisetä tuonu aamulla kotiovelle :D
fedexi sai tiivisteet toimitettua
100ml blubaccoa kypsymässä ynnä vanilla custard, coumarin pipe ja rick pipe 10ml kutakin
Coumarin pipe ja rick pipe....haiskahtaa makustelu videolta :thinking:
Vai tuoksahtaa? :thinking:
Sehän jää nähtäväksi :evil:
Jaa, emäntä lähtee tänään kyläilemään jonnekin -> isimies pääsee kuvaamaan jonossa olevia videoita. Moon G2, Atomaister Mini, ja Aspire jonossa. Mikäköhän olis paras valssijärjestys...
Aspire ensinnä. Onko se hyvä vai ei :)
Näin siis teemmä. :cool:
Kyproksen nikotiinit tulivat tänään kotiovelle - ja samalla kertaa postipate iski räpylään myös Vapeonin tiivisteet.
Photari on laulanut pitkästä aikaa taas tänään :).
Joku tuossa photarilla vääntämisessä on mistä mä tykkään.
En mä mitään osaa ja nytkin on kai pari vuotta aikaa välissä kun olen mitään vääntänyt, mutta kyllä sitä aina jotain pientä.
Kahvikupin kanssa modasin ISS Securityn logon ihan testiksi miten se käy.
Iss by Moottoriapina on deviantART
300ml 38mg + 300ml 0mg tupsahti tulla. Onpahan vähäksi aikaa mitä höyryttää ja seuraava tilaus lähtee loppuviikosta.
Humutusta: vinokone, nuff said :punk:
Oon istunu aamun photarin kanssa leikkien, pikkuhiljaa alkaa tulla takas että miten tätä väännettiin.
Pari vuotta minimissään oli taukoa kun en koskenutkaan.
Borderlandsin kunniaksi:
Valmis Punainen by Moottoriapina on deviantART
Punainen Hieno by Moottoriapina on deviantART
Tumma Vihreä Valmis by Moottoriapina on deviantART
Valmis NimellÄ by Moottoriapina on deviantART
Orkkiskuvat mistä työstin on:
http://gamercrash.files.wordpress.co...pg?w=421&h=239
http://i.neoseeker.com/n/3/borderlands_2_salvador.jpg
Blending on hieman hakusessa mitä koitin vaativampia operaatioita, mutta vittu :)
e: Tuosta aseesta tuli väännettyä pari aika villiä versiota kun kerran piti se itse luoda mutta tyydyin lopulta tällaiseen hillitympään :).
Ostin täältä forkalta Svoemesto Samovarin ja annas olla. Viikon päästä kyrvähti niveli ja savun hälvettyä tarkistettiin kytkennät. Myyjän hyvällä opastuksella avasin vekottimen, totesin kuivaksi ja syynäilin virtapiiriä.
Toinen käämeistä tais olla vähän juovukkeessa veivattu ja oli löysänlainen, joten tämän takia luultavasti palanut. Lähetin pilvi ysin pojille postia ja vastauksena oli, että tänne se piiri niin saadaan sulle ASAP uutta tilalle. Tänään meni postiin ja perjantaina luvataan uuden lähtevän takasin koto Suomeen. Postikulut korvataan saman arvoisella voucherilla.
ERITTÄIN tasokasta asiakaspalvelua niin myyjältä, kuin pilvi ysin jannuilta. Näin sen pitää mennä :) Eikä kuten Decadent haista paskan Vapoursilla.
Cloud9:llä on aina ollut hemmetin hyvä asiakaspalvelu :thumbup:
Hankin jollekin idiootille volvokuskille ylinopeussakot. Ihme jengiä kun ei kantti kestä sitä että Volkswagen painaa ohituskaistalla ohi kun itse ensin ajaa rajoitusten alle ja sitten kun mennään ohi niin pitää lähteä pujottelemaan karkuun kolmen kaistan kautta vauhdin kys. autolla todennäköisesti ollessa joku n. 140-150km/h. Sivarit ne tuon nappasi vähän matkan päässä. Ja jos satuit foorumilainen olemaan niin ei, en ole edes pahoillani. Vitun idiootti.
Oikein. :D
Motomoton innoittamana piti itsekkin viimein laittaa toi photari tälle koneelle :) Saa nähdä koska sitä sitten oppii kunnolla käyttämään...
Joo on toi varmaan paras väännös mitä nyt on tehty. Paitsi nyt on työn alla Zer0 joka on mäiskäissy alienin kuoliaaksi.
Sais vaan jälkikasvulta aikaa työstää :D.
Se vaikuttais ainakin vielä että tulee aika komia.
Btw. Jos ei heti iske silmään niin tuossa kuvassa on mun itse tekemä piippu aseessa, tähtäimen tein Maya- pelihahmon promokuvassa käyttämästä pistoolin lasertähtäimesta. Etutukkia piti pidentää ja perä tehdä aseeseen.
Voisin mahdollisesti joskus uppia tuonne sen kuvan missä tuon piipun alla oli vielä raketinheitin, se oli jo ehkä liian karu xD.
Oli tossa viime vuonna vähän tiukkaa, mä olin pitkällä saikulla (sain samalla kenkää, käräjillä käytiin asia loppuun), emäntä siirtyi äitiysvapaalle ja päätettiin et ei osteta toisillemme lahjoja synttäreillä.
No se on jäänyt mua vähän kaivelemaan, kun kuitennii ihan hyvä emäntä on ja aina välillä olis kiva antaa jotain mikä muistuttaa siitä.
Tänä vuonna on asiat mennyt paremmin, uus duuni, emäntä sai ylennyksen palattuaan äitiysvapailta, muksu kasvaa kohisten ja on terve, kissat laiskottelee kuten aina.
Ebaysta ostin pari Etiopialaista mustaa opaalia (tosin käsiteltyjä, eli tulikuvio on saatu parantamalla esiin) joista oli pieni pelko perseessä et tuleeko mulle vaan kasa sanomalehteä tai jos tuleekin oikea tuote niin tuleeko ajoissa. Yhdellä kaverilla teetätin näistä sitten korvakorut hopeasta, kun emäntä ei pidä kullasta koska se on pehmoille :D
Tuli niin helvetin hienot, että pakkohan tämä on tännekin laittaa.
Liite 9326
^respect! :thumbup:
Liite 9337
Eilen tilasin kilikettä ja tänään kolisi laatikkoon... Illalla luvassa v ja p-alkuisia sanoja, tunneskaalan heilahduksia ja toivottavasti höyryä myös...:D
:laugh: Mun kärsivällisyydellä ja nakkisormilla, muutaman vitun ja perkeleen tarvii aina että saa jotain toimimaan... Pikku OT: poika kun opetteli pienenä puhumaan niin aina kun isi otti minkä tahansa työkalun käteen johan tuli kirkkaasti kirosanoja vaikkei muuten vielä osannut pahemmin puhua...:rolleyes:
Teräslevy tippui nostomagneetista ja viilsi käteen 10 tikkiä vaatineen haavan, loppuviikko saikkuu. No joo vois luulla et piti kirjoittaa tonne ärsyttää/harmittaa ketjuun, mutta kun tulin kotiin niin huomasin et Diablo One saapuu huomenna, eipähän ole työ häiritsemässä harrastusta.:)
Saatanan hopealangat evodin setupoinnissa, eihän niitä perkeleitä saa asettumaan eikä siihen pikkutankilliseen mahdu tarpeeksi niksaa että sais hermot laantumaan. Kanttaalia koitin kaksinkerroin ja kumi käryää vieläki.
Pari olutta ja valaistuminen; alufoliota palanen eristämään kanttaali kumista! Toimii! :wheee: Vähän joutu taiteilemaan mutta helppo nakki verrattuna siihen kun kahdella vasemman käden peukalolla koitti hopiaista solmia. Palkitsen itseni lisäoluilla. :cheers:
Kerrankin sattui tilaukset kohilleen ainakin ajoituksen puolesta kun huomenna saapuu Diablo one, kayfun lite, uusi Nemesis ja pari pulloa shire malttia :)
_S_:n lähettämä arvontapalkinto Sigelei + RSST tuli, kyllä nyt kelpaa. On muuten viimesen päälle siististi tehty coil :D
Hyvä et tuli perille
Normi 5min coili se oli ainaki minkä mää siihen tein :evil: