Vapetalon Black series
Flawor west black licorice
Nuo siis tiivisteenä..
Printable View
Vapetalon Black series
Flawor west black licorice
Nuo siis tiivisteenä..
Ja tietysti cthulhus cold air candy (extreme on namia) vapetalolta.
Smootz! Bombz.
En oo muuta kerenny testaa ku diamond mistiä ja happyjuicen omia sekotuksia..
Diamond mistin kahvi - joku sellanen moccainen kahvi maku mut melko keinotekoinen kuitenkin.. + - 0
Diamond mistin energy drink - Melko halpa ES maku.. Varmaa jonnejen mieleen. -1
Diamond mistin tutti frutti - PARAS. Ehdottomasti lisää tilaukseen. +1
Happy juice passion fruit - No joo on siinä passion hedelmän makua mutta jotenkin ehkä vähän mauttomampi.. + - 0
Happy juice strawberry - Metsämansikka. Tämä on hyvä ja maku on just passeli. +1
+1 = suosittelen
-1 = en suosittele
+ - 0 = ei vahvaa mielipidettä
Mistä löytys nykyään Jugo Diabloa?
Ennen tuli litrakaupalla höyryteltyä, vois maistella uudestaan.
Jos Copsan tiivarista kyse, niin tuolta https://pink-mule.com/copsa-jugo-dia...avour-9-5ml-en
Mikä neste on lähimpänä ben & jerry jäätelöön? (Mikä tahansa ben & jerry maku)
Pistin testiin reilu pari viikkoa kypsyneen The H toffee cheesecaken ja hyi saatana :antismoke: tulee mieleen sellanen kuukauden kypsyny jalkahiki mis on vähä jotain sissijuustoa päällä. eka juustokakku neste ja on kyl viimenen kans, vähä mietinki et toi on vissiin maku mikä jakaa mielipiteet mut vaikee nähä et tost joku tykkää. katsellaa jos se lisää kypsyessään paranis
Aattelin just kohta kokeilla samaa settiä, aika esariset aromit on kyl kun korkkia raottaa. Jännittää!
Edit: Ihan jeeshän tämä on, alkuun sellanen homejuustoinen maku ja toffee jää lillumaan suuhun jälkeenpäin. Eipä tätä koko aikaa höyryttele, mutta ihan mukiinmenevää on.
PBusardo keksi et neste voi olla myös tuubissa :)
Tai en tiä kuka keksi, mut Philin nesteet kumminkin ?
Liite 29473
Onko kukkaa löötäny sellasta vape makua mikä ois lähelle tätä karkkia:
http://verkkokauppa.karkkimeri.fi/tu...Kulkuset50.PNG
Aasin kivekset.
Onko tuota Freedom Smoke USA:n JagerBomb -nestettä tai makua jollain myynnissä. Vähän jotain vastavia kai on.
Mitäs tuhkiksia suositellaan kohta kokeiluun tulee alscapone. Ei nuo makeat oikeen höyryssä toimi vaikka makeasta tykkään.
Lähetetty minun thor laitteesta Tapatalkilla
Pystyykö joku jeesaa vähän nolossa asiassa...
Tänään saapui HappyJuicesta tilaamani e-neste, mutta en saa e-nestepulloa auki, about 10min jo yrittänyt käännellä korkkia! Tämä on tälläinen 10 ml pikkupullo, jossa paskamainen lapsilukko. :eek:
Eiks sen pitäis ihan painamalla ja pyöräyttämällä aueta. Voi ne joskus olla vähä jäykkiä. Jos ei sil aukee ni sit voi olla korkki rikki.
Onko kellään kokemusta chemnovaticin BIO-basesta?
Miten juoksevaa oikeesti on, tai höyryääkö hyvin?
Liite 29531
Jos sulla on pullo e-nestettä ja olet sitä sillon tällöin käyttänyt ja se on noin puolillaan. "ilmoittuuko" neste liikaa koska pulloa avataan kokoajan? Jotenkin tuntuu että kun pullon avasi niin makua oli loistavasti mutta nyt haju on muuttunut ja maku on miedontunut paljon. Lasipullo jossa pipetti korkki.
Mun kokemuksella sanoisin että se riippuu makunesteestä että hiipuuko vaiko paraneeko maku ilmatessa ja vanhetessa... Mielenkiinnolla odottelen muitakin mielipiteitä/ tietoa asiasta kun itse käytän vain paria nestettä (joissa maku pysyy) mutta olisi tarkoitus kohta alkaa kokeilemaan kaikenlaisia makuja kun sekalaisen tiiviste-erän sain edullisesti.
Onko artvapen pohja hyvä laatuista ei ole ainakaan hinnalla
pilattuhttp://ego2.eu/en/bases/1022-base-artvap-500ml.html#/opcja-80_20_vg_pg/moc-18mg
Lähetetty minun thor laitteesta Tapatalkilla
Olisi hakusessa kermamaku tyyliin manapotionin kerma, millä pehmentää marjamakuja.
Vanilija maut tökkii aika paljon custardit, bavarian cream yms. ei uppoo kun oksennusrefleksiä pukkaa.
Eli mitkä kermat maistuu makujen pyöristykseen höyrypäille?
Nyt on menossa krab juicen juissi ja pirtelö.. Tulossa ois silly rabbit cereal ja vanilla cupcake. Antaa vielä muutaman päivän kypsyä ennen kun laitan tankkiin.
Vois kohta rueta sekoittelemaan makua kunhan on kaikki maut testattu.
Ihan mielenkiinnolla testaan mustikka + kermainen mansikka että tuleeko mustikka/mansikkamaito makua. Veikkaan että 40/60 mustikka mansikka noin 10% + 80/20 vg/pg. Katotaa minkä äijäyksen antaa.
Taitaa olla nämä vanhat litkukaupat ja litkut jo unohtua:laugh: Täytyy tuota Hangsenin ryynästä tilata podi vehjekseen, kun sitä saa kunnon niksoilla;)
Onkos ska kontula ja makuanarkian vattulakussa isoa eroa?
Eikö Hanuksen nestesarjasta ole mitään aihetta olemassa? Ei tällainen puusilmä ainakaan löytänyt.
Ite oon White Chip Cookien ja Toffee Cheesecaken testannut. WCC aika mitäänsanomaton, kyllähän siitä kuvaksen mukaiset maut erottaa mutta makeus ja "voisuus" uupuivat keksimäisestä elämyksestä, lopputuloksen aika puinen maku ilman nuita. TC on taas oikein bueno, sisäänhengityksellä sellainen suolaisen homejuustoinen maku ja uloshengityksellä makea toffee. Varmasti jakaa mielipiteitä, mutta itelle natsas kyl.
Tosiaan noi juustokakut jakaa mielipiteet, mun mielestä toi toffee cheesecake oli yks hirveimmistä nesteistä mitä oon maistanu :D
Miltä tuon bavarian creamen kuuluisi maistua? Vaimoke sanoo että haisee kynttilälle ja maku muistuttaa myös sitä :drool:
Moro
onko kellään kokemusta tälläisestä? https://epuffer.com/e-liquid/valeria...d/#/product/12
Moi.
Sain joskus erilaisia makuja testiin ja tässä olis sellainen kuin Wanilia koncentrat inaweralta. Googlettelin mutta en löytänyt/ ymmärtänyt puolan kieltä että paljonko tätä kuuluu sekoittaa? Onko tämä ns. mauste vaiko tiiviste jota laitetaan enemmänkin? Samalla tuli mieleen kysymys vanilla for pipe nesteestä kun jossain täällä olen nähnyt sitä jonkun verran tilattavan että onkohan se minkä makuista? Mulla ADV:nä ry4 double ja ry4 nutzilla, joten nuo on mun makumieltymyksiä suurinpiirtein.