Vanha sanonta: "se mikä ei tapa-vahvistaa" pitää kyl helvetin hyvin paikkaansa! Testannu samal taval ja pitää kyllä paikkaansa! On se helppo neuvoo:-
Printable View
Vanha sanonta: "se mikä ei tapa-vahvistaa" pitää kyl helvetin hyvin paikkaansa! Testannu samal taval ja pitää kyllä paikkaansa! On se helppo neuvoo:-
Kiitokset vaan teille. Kyllä vastoinkäymiset ja surut varmasti vahvistavat, mutta kuinka monta niitä jaksaa kohdata? Joskus elämä tuntuu niin vaikealta, ja haaveilenkin niin monasti että olisin elänyt joskus aiemmin. Tuntui että asiat olivat aikoinaan niin paljon paremmin, ja ihmiset niin paljon rehellisempiä ja huolehtivaisempia. Nykyään kaikki tuntuvat vain ajattelevan omaa napaansa!
Itsellänikin katkesi pidemmänpuoleinen parisuhde tuossa alkukesästä, vieläkään tahdo oikein uni tulla. Onneksi sentään eksän kanssa ollaan jo ihan puheväleissä eikä paskaa tarvi ainakaan enempiä heitellä kumpaankaan suuntaan. Että kyllähän se varmaan siitä, elämä on perseestä ja silleen.
Jos meinaa pahasti alkaa ahdistamaan ja vituttamaan niin askel taaksepäin siitä kurjuuden ytimestä ja
turhan vatvomisesta ja muistuttaa itseään siitä, että vielä tulee parempia päiviä. Auttoi ainakin minua.
Performanssitaiteilija Annala pääsi aikoinaan omaan TOP3:een alla linkitetyllä kappaleella. Tiedä sitten mitä
se halusi tarinoida sanoituksellaan, mutta tulkitsin sen omiin silloisiin depiksenkorjaustarpeisiini sopivaksi; perkele vielä täältä noustaan.
http://www.youtube.com/watch?v=ib_Yx0PSXeI
...KELE! kicki lopettaa yhteistyön teleskoopin kanssa liia aikasi ja alkaa tökkimään 3.8 voltin tienoilla :(
Perillä jenkeissä, enää ei ärsytä... tosin oli ollu koko kirje ihan märkä ja pakattu uudelleen matkalla... onneks osoitteet oli monessa kohtaa! Tosin sit taas ärsyttää jos siitä ei enää saa peliä. :(Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jalippo
Rahalla saa, Brandon väsää sulle vaikka Jalippo-Specialin.
Are you me? :D Itsekin kokenut huomattavaa elämänlaadun paranemista juomalla rakkaan veljeni kanssa kaljaa kuunnellen Mokomaa täysillä. Muutenkin positiiviset ihmiskontaktit parantaa epäsosiaalisenkin ihmisen päivää kummasti. Vaikka kuinka duuniani vihaan, niin jaksan sielä käydä ihan vain mahtavien työkaverien takia.
Ensilumi.
Ai perkele! Joko se alko?
Jotenkin aina näin talven alla alkaa kummasti himottamaan ulkomaille muutto.. Kesällä tän mestan nyt muut perseilyt vielä sietää, mutta talvi on vaan kaikin puolin hanurista; pimeetä ja kylmää kun Mörön perseessä ja kaikki paikat tukossa lumen takia ja vaikka lunta ei sitten oiskaan paljon, niin sitten se on saatanan räntää täynnä joka ränni ja vaatteet on märät kainaloihin saakka, kun koiran kanssa lenkillä käy.. :(
Edit.
http://youtu.be/oXKUYH4ALrY
Ärsyttää nää prkleen höyrylelut. Aina jotain vtuillaan. Nyt kyykähti kickki. Ja toinen hallussa oleva kick on sen about millin liian iso papsiin, jääpi kierteet ikävästi irvistelemään. Kohta stana lähtee nää putkiviritykset jatkamaan matkaa ja pitäydytään porvarissa. prkl. Sitten toi prkleen atomaisteri. Ensin ei wickkaa ei sitten millään, nyt päätti sit alkaa wickkaamaan ihan ylenpalttisesti. Boge arcticciin ja hermoja lepuuttamaan.
Anna Atomaisterille lisää voltteja, jos tuntuu wickaavan liikaa. ;)
Jeps! Täällä Tornion suunnalla siis.
Tämä vituttaa erityisesti siksi, että meillä on skolessa TV-tuotannon jakso nyt. Neljä ryhmää, jokaisella oma tv-sarjansa plus sitten uutiset täytyy tehdä.
Meidän ohjelmassamme ei ole missään jaksossa ollenkaan sisäkohtauksia, kiva sitten tuolla lumiloskapaskassa säätää =(
Kaksi tuntia kohta veivannut Ody V2 + GGTS kombon kanssa ja toimimaan en saa. En kyllä ole saanut tuolla GGTS vehkeellä mihinkään minkäänlaista eloa. Nyt on testattu ihan uusien akkujenkin kanssa eikä toimi edellenkään. Ei toimi valmis setuppi nartsan kanssa, eikä toimi itse kyhättyjen kanssa. Enää en pääse edes provarilla ohmeja kattelemaan, kun lähti uudelle omistajalle. Kohta lähtee tämäkin näköjään ja haen LM forward askin alepan kassalta. Nyt on oikeat langatkin ettei ole siitä kiinni. Tulisi edes hotspotteja niin hyppisin innosta, mutta ei minkäänlaista eloa. :D
Akut täysiä ja mitattu ihan yleismittarilla. Joku etevämpi vois koittaa jeesata mistä metsästää vikaa. Vian etsintä laitteena toimii yleismittari, jota osaan jotenkuten käyttää. :D
Edit. 18490 AW IMR akut käytössä joten siitä ei ole homma kiinni. Pakkaa sekoittamassa myös tuo kick joka olisi kiva saada käyttöön kanssa.
Edit2: Ei toimi ilman kickiäkään. :D
Vaihtoehto 1 nappi ei ota messinki putkeen kontaktia?
Vaihtoehto 2 aton ja modin välinen liitin "rikki"?
Ja eikö perkele tuo ole mekaaninen modi? Miten vittu se ei voi toimia kun laittaa täyden pariston sisään ilman kickejä tai muita hömpötyksiä ja bogen nokalle. Kaiken järjen mukaan sen pitäisi toimia mutta mutta..
Rehellisesti voi sanoa että vituttaa! On sentään kaapelinetti ollut, no en nyt muista kauanko, mutta siitä lähtien kun welho alkoi tarjoamaan kaapeliyhteyttään helsingissä(joskun -90 luvulla). Mitä ihmettä nykyään tapahtuu, mitä vittua?!
Katsokaas kun nämä vanhat(jopa päivitetyt wlaniboxit oli OMIA) niin nyt se perkele päivittyi johonkin saatanan leasing boxiin, enkä edes tajunnut :( blaablaablaa maksaa kk sen ja senverran ??? No ei helvetissä maksa, "no ei sitten maksa", NYT, mutta sitten vittu jatkossa saattaa maksaa. Kyllä tää bisnes perustuu ihan täyteen kusetukseen jossa kuluttajaa viedään kuin pässiä narussa! No ok, tämä uusi boxi toimii, NO EI VITUSSA TOIMI! Eikä tietenkään missään saatanan tervetuloa rahastettavaksi oppaassa puhuta mistään asetuksista mitään(niistä oikeista asetuksista), ollaan vaan niin auvoisia ja kuinka hienosti kaikki menee :( Kaiken saatanan työn saa tehdä itse, kas kun näissä vitun laatikoissa on kaiken maailman saatanan estot ja "turva" jutut oletuksena päällä! Eihän siinä mitään, kaapelia vain kiinni ja wlan asetuksia säätämään, elämä hymyilee, tai siis hymyilisi mutta ei kiinnosta ottaa 27" iMaccia kainaloon ja lompsia yläkertaan vapauttamaan jostain saatanan wlaniboxista sillä tarjotulla metrin piuhalla niitä asetuksia. Kiikutan just takasin ton saatanan laatikon, pitäkööt vitun leasingsopimuksensa! Otan sen pelkän päätelaitteen ja ostan siihen Applen oman wlaniboxin perään, loppuu tommonen tana tai käy niinku Kälviällä prkl
UGH
Saman asian kanssa tuli tapeltua. Perseestä imho.
Kela :D Ei sanat riitä kertomaan!
Ensin puoli yötä painajaisia, herätessä valmiiksi väsynyt kun pyörinyt sängyssä.
Töissä kaikki päin h-vettiä, melkein teki mieli lyödä hanskat tiskiin.
Kotimatkalla työkaverin kyydillä hakemaan ipanaa hoidosta. Matkalla ihmettelin hassua hajua.
Luulin että Lava+munatankki eucalyptus maulla se vaan tuoksuu.
Eipä vaan tuoksunut, vaan melkein paloi prkl !
Putki oli kuuma ja tankki niin hehkuva että paljaalla kädellä poltti ottaa kiinni.
Äkkiä kaikki osat irti, tankki irti, akku ulos.
Kaikki osat niin kuumia että paljaalla kädellä poltti.
Päiväkodin pihalla vesisateessa pikainen ihmettely. Tosi miellyttävää.
Tankissa olevasta bogesta tuli todella vahva palaneen käry?
Muna jäähtyi noin kymmenessä minuutissa, Lava hieman nopeammin.
Nyt kotona tutkailin vahinkoja.
Akku latauksessa, näyttäis lataavan. Lavatube toimii.
Tankissa ollut nestekkin oli palanut tummaksi. Se mitä siellä oli jäljellä.
Bogen purin piruuttani ja coilin ympäriltä oli vanu ja coilin läpi mennyt imulanka hiiltynyt mustaksi.
Imuputki lähes palanut poikki ja aivan pohjalla ollut kumitiiviste sulanut.
Aamulla oli Lavan mittari näyttänyt bogelle 2.2-2.3 ohm. Ennen purkua 3.1-3.5 ohm ?
Ilmeisesti unohdin näppäinlukon pois päältä ja jonkinlainen häiriö että boge sai parikymmentä minuuttia virtaa sen 4.5V :antismoke:
Vettäkin sataa saatana, joten kyllä nyt taas pientä ihmistä osaa vituttaa :esmoke:
Eräs yrittäjä joka ei maksa palkkoja 4 viikoa myöhässä pitääköhän mennä KÄYMÄÄN.... PERK..E
Ärsyttää niin vitusti kun olen hävittänyt, tom tom go 720 asennuslevykkeen ja kartat on 3 vuotta vanhoja. Yritin netistä ettiä ajuria ja vitut siitä mitään tuu, olen vaan niin saatanan tyhmä että en näköjään saa mitään vitun asiaa tehtyä mikä vittu liittyy tähän saatanan helevetinkoneeseen, ei tommosta ajuria taida olla olemassakaan, muuta kuin sillä pirun cd:llä, ja olohuoneen seinään ku noi vitun ajurit pitäs naulata jotta löytyy.huomenna pitäs lähtee reisuun ja vittu siitäkään taida mitään tulla, vittu mä vedän pään täyteen.
^Eihän siihen pitäs mitään ajureita tarvita?
Kokeiles resetoida Tomppas ja yhdistä piuha sen jälkeen uudestaan. Tosta löytyy "reset button", niin paina sitä esim. klemmarilla muutama sekunti. ;)
No mitäs hyötyä tosta on kun tietokoneet on vaihtuneen sataan kertaan, eikai tää tietokone sitä uutta karttapäivitystä pysty lataamaan jos ei koneella ole koko ohjelmaa joka tunnistais tän tom tomin. Mun pitäs löytää se ohjelma jostain koneelle, minkä kautta saa sit ladattua kartta ja valvontakamerapäivitykset, ja sitä en löydä.
^Oisit heti sanonu, että softa on hakusessa. :P Puhuit vaan ajureista. :D
Edit. Tän ohjeen mukaan pitäs ladata automaattisesti "TomTom Home"-ohjelma, kun yhdistät koneeseen ja sitten pitäs päivitysten onnistua?
Edit2. Niin ja Tompalla tais olla maksullisia noi karttapäivitykset..
No johan nyt on.. Tässä sulle toi Home-softa, mutta kartat sitten vissiin maksaa erikseen, jos ei halua warettaa laittomasti. :D
No siinäs näät en näköjään itekkään tiedä tai osaa kertoa mitä olen hakemassa, mutta toihan se just on toi home, ai maksullisia siis suomenkin kartat, sehän mua harmittaakin kun sen eka levyke mikä mulla oli niin siihen sisältyi ilmaiset päivitykset euroopan karttaan koko loppuiäks, ja luuleksää että määä siis mää muka osaan jotain warettaa paitsi muijaa, siinä mä oon aika haka. Kokeillaan nyt ladata toi home ja sit kai mentävä taas vitun giganttiin ja haettava uus navigaattori.
Se on se fucking koodi, mikä just on tohon laitteeseen kai paritettu ja kun uuden jutskat....ei siinä mitään mä heitin koko paskan jo naapurin tiiliseinään ja rupesin vetään tota bissee kaksinkäsin, vittuku kyrpee, ei muuta kuin kiitoksia sulle Charun, kaikkes teit mutta vituttaa kun nykyään ei saa mitään ilmaiseksi, vittu minkä kusetuksen keskellä me eletään.
Entisenä kodinkonemyyjänä muistan just sen verran että ilmaiset päivitykset tiettyihin malleihin laitteen eliniän ajan. Mulla itellä iLaitteissa kerran ostettu tomtom softa ja kaikki päivitykset on ollut ilmaisia, eli vähän löysempi linja näyttäisi niissä olevan.
Mut nykyään se on monesti juuri se sisältö mikä maksaa eikä rauta, täysin ymmärrettävää mun mielestä.
1. Lava kuumeni taas? Vivi nova vuoti nesteitä liittimestä ja alkoi lämpenemään kuin aiemmin munatankin kanssa.
2. Iltavuoro töissä perjantaina ja ois ilmeisesti ollu mahdollisuus kokeilla diy-nesteitä..
Navigaattorit on lähes ilmaisia nykyään, siksi on mun mielestä perusteltua että (sisältö)päivitykset maksaa, poislukien juuri nuo paremmat (lue: kalliimmat) mallit joihin laitteen elinikäiset päivitykset usein sisältyvätkin. Halvalla navi ja raha tehdään uusilla kartoilla. Sama homma esim. tulostimissa, perus hp:n räppänä 29e ja uudet musteet palttiarallaa 60e.
Kyllä mun mielestä 800e puhelimeen ilmaiset päivitykset kuuluu.
^Lähinnä sitä meinasinkin, että gepseihin pitäs hintaan sisältyä ilmaset päivitykset, koska ne menee nopeemmin käyttökelvottomiksi kuin esim. puhelimet, jos ei päivityksiä aja..
Totta. Mutta hinnoitteluunhan tuo vaikuttaisi radikaalisti. Tällä hetkellä (hyvän) myyjän vastuulla kertoa mihin malleihin kuuluu mitäkin. Veikkaan että valtaosa kaupoista tehdään vaan pois, eikä puhuta päivityksistä sanaakaan.