Elukat on hassuja..meilläkin kissat häärää aina mukana joko työnjohtajana tai tarkastajana [emoji3] niillä on elkeet aina sellaiset you know?
Printable View
Elukat on hassuja..meilläkin kissat häärää aina mukana joko työnjohtajana tai tarkastajana [emoji3] niillä on elkeet aina sellaiset you know?
Jaahas. Nyt olis tässä pari tuntia ns. vapaa-aikaa. On aloitettu kaappien puhdistusproggis, joka on ollut jotain vuoden tekeillä, pesty pyykkiä ja astioita ja keittiötä, tyhjennetty viimeiset pakastemarjat taas yhdeksi piirakaksi, tehty ituperunat ja karvaiset porkkanat kasvissosekeitoksi... Eikä mennyt kuin kaksi päivää No, ainakin käden jäljet näkyy.
Onkohan Jamo vesillä ja onko siellä samanlainen tuuli kuin täällä?
Jokos Mirun poika on foorumilla?
Entä onko taas sama työkunnossa?
Mä en tiedä onko se rekkautunut [emoji53] pitääkin kysäistä...mun pitäisi käydä läpi keittiön kaapit, osa roskiin ja muuta järjestelyä vailla.
Ja miksei toi tuuli jo lopu!!!! ihan järjetöntä meininkiä [emoji51]
Reivi duunisi helpottui jo vähän
Vielä olis se kesäkeittiö/grillikatos kerkeeks siihen jeesimää ?
Eipä tiedä ollaanko tässä oikein työkunnossa. Käyn ainakin töissä kokeilemassa kestääkö selkä vai ei.:) Paikoillaan oleminen pahinta, mitä voi tehdä.
Mulla tulee kauhea ikävä omas pihaa kun kattelee ässän kuvaa [emoji20] kesäisin oli ihana laittaa kukkia, järkätä terassia plus kaikki muut hommat huoh....
Onpa ikävää. Monestihan ne on just istuminen ja makaaminen pahimpia kun selkä on kipeä, mutta ei ne nuo rakennushommatkaan varmasti oikein onnistu... Itse aloitan huomenna aamun fysioterapiassa, viimeistä kertaa tällä lähetteellä. Tuossa välillä ei meinannut pää oikein kääntyä kun pikkuisen niskat vihloi.. Eli ohjelmassa tänään taas iltajumppaa.
AIJAA! voin vain arvata [emoji16]
Eipä ole kaivurin kauhaa vielä. tulee metrin leveä oja, kun normaali kauhalla ajelee.:laugh: Mahtuu vesikin kulkemaan.;)
Ei sekään haittaisi mutta veikkaan Avantin maastokykyä toimia ojan pohjalla :)
Tarvis vuokrata kaivuria kun loma iskee ni menee samalla tuokin duuni [emoji106]
Tottakai saat tulla
Rouva äSSä on muutenkin huono työnjohtaja kun hävyttömyyksiä ei huutele
Joko laitan pannun tulelle ?
4 Pyörää vetämään, niin eiköhän aika pahaan paikkaan pääse. On sillä ennenkin ojia tehty. Helvetinmoiset kivet pikkuisen tuottaa tuskaa, mutta sulla kuitenkin siihen omat konstit.http://i1.ruliweb.daumcdn.net/uf/ima...196A416A130037
Ukkohan sen sano R-tulilankaa oja pitkin pituutta ja tadaa ojat on auki
https://youtu.be/W086BtJqCL8
Rouva S vaikuttaa viisaalta naiselta ja varmaan tietää, että miesten puuhiin ei kannata sekaantua. Ja vaikka tulis vinokattoinen leikkimökki, jutellaan vaan kannustavasti ja katsotaan, että touhuissaan nuutunut mies saa ruokaa ja juomaa.
Mikähän noissa kaivinkoneissa yms. isoissa työkoneissa kun ne kiehtovat monia miehiä pikkupojasta lähtien?
:D Juu, kyllähän se kannattaa päkättää vieressä kun toinen tekee jotain. Itsekin kovin tykkään siitä. NOT!
Minä olen ehkä viimeinen henkilö, jolle mainostaa mitään moottoroitua vehjettä. En aja autoa. Yhden kerran pakotettiin "virkistyspäivässä" mönkijän selkään ajamaan ja se oli piinaa. Ohjaajalla meinas hermo mennä. Onneksi toisella kerralla en kortittomana päässyt "rattiin" ja istuin koko matkan tiiviisti kiinni salskeassa miehessä. Sieltä oli hyvä herjata kollegoita, jotka juuttuivat kaiken maailman ojiin. Tosin mieluummin olisin ollut siellä metässä ihan vaikka jalan.
Oltiin kerran duuni porukan kanssa ajamassa cartinkia, en tykänny.Pakulla tykkään ajaa..helpompi peruuttaakin ja sivupeilit toimii hyvin.
Rouva S on paras siksi menin naimisiin hänen kanssaan ja jopa pari jälkeläistä hän on minulle pukannut
Voiko tuosta lahjasta antaa vastakorvausta EI mutta auttaa aina voi
Tästä syystä miehiä kiinnostaa koneet
Ps se alkaa jo hiekkalaatikosta
http://www.pitajanuutiset.fi/Etusivu/12358774.jpg
Miks mulla ei ollut pienenä omaa kaivuria.:crying: Olen vähän pettynyt nyt. Siitä se varmaan johtuu, että olen tumpula niiden korjaamisessa.:thinking:
On kyllä kauniisti sanottu rouvasta!
Nii-on, pikkupojista se alkaa. Jotain geneettistä varmaan. Munkin mies, joka ei ole kiinnostunut autoista tms, muistelee aina kaiholla muovista 'kippiautoa" joka unohtui muutossa jotain kolmevuotiaana. Ja Heurekassa joku vuosi sitten oli sellainen metsätyökonesimulaattori. Piti käskeä mies pois siitä, että ne jonottavat pikkupojatkin pääsee kokeilemaan.
Huomenna olisi auton remppaa ja samalla voisi parsia vähän pirttiäkin
Aamusti voisi mennä muksujen kanssa testaa vähäsen hiekkalaatikkoa
Tarvisiko mineille tehdä tuollainen kaivuri haponkestävästä ? Olisi ainaki kiiltävä :)
No mulle se oli kauhea kokemus, hyvä että yletin polkimiin ja kauhean raskasta ratin vääntöä [emoji53] tietty jos sitä treenaisi niin voisi alkaa tykätäkin.
Vai johtukohan se siitä ku oon niin lyhyt...muistelen että melkiin makasin siellä autossa [emoji51]