Gmaili täälläkin ja olen aina saanut ne toimitusvahvistukset. :thinking:
Printable View
Gmaili täälläkin ja olen aina saanut ne toimitusvahvistukset. :thinking:
Mun gmailissa on siis vapetalon kokoinen aukko. 😃
Ai saakeli pitää kokeilla. 😂 Murremuuri blokkaa.
Lupaan ja vannon, että ostan kaikenlaista muutakin, jos vain saatte keraamiset pinsetit valikoimaan... Hopihopi :D KIITOS jo etukäteen.. :hatsoff:
^ ja suht halvalla ;)
Jos jätetään muista kaupoista puhuminen muihin ketjuihin :police:
Se oli se alekoodi. 😁
tilasin parilla kympilla narua ja Jalmarin juissia.
Nyt on kyttäkin tyytyväinen :)
Jatkakaa!
Jamalin polkupyörän ketju ilmeisesti poikki, kun eilen lähetetyt tiivarit ei tänään perille tullut. :facepalm:
Jos ei gmailissa tule jotkut postit perille, johtuu se ihan googlen omista filttereistä, mitkä suodattaa sen mielestä roskapostiksi luokiteltua suoraan bittiavaruuteen. Eikä siis näy edes roskapostikansiossa.
Tähän saattaa auttaa kun luo filtterin kyseiselle osoitteelle näin:
Settings > Filters > 'Create a new filter' > "From: vapetalo@gmail.com" > 'Create filter with this search' > ' Never send it to Spam' > Create Filter.
Näin olen joutunut itse toimimaan muutaman lähettäjän osalta, en tosin vapetalon.
Kokeillaanpa tota kunhan saan nuo mukulat nukkumaan.
Ei se välttämättä gmailista johdu miksi ei tule postit perille, itse asiassa itselläni olikohan se toissa päivänä kun tilasin vapetalolta tiivisteitä niin sieltä ei tullut yhtään sähköpostia. Ja itselläni ei ollut gmaili mihin vahvistusviesti piti tulla. Ei se mitään, tiivarit tuli kummikin seuravana päivänä postilaatikkoon.
Todennäköisesti selvitin syyn miksei kaikille mene sähköpostit perille, palaan asiaan kun keksitään vikaan ratkaisu.
Loistavaa paavo loistavaa.
No nyt on pohjanesteitä taas varastossa.
Millos sitä niksaa saadaan?