Siinä lapussa muistaakseni luki että tiputtaa 2-3 tippaa sinne atopään sisään. Näin onnistuin itsekin kyrväyttämään ensimmäisen atopääni. Kyllä sitä nestettä saa ja kannattaa ihan kunnolla ruutata sinne.
Printable View
Eihän kolme tippaa riitä edes alkukantaisimpien dripperien kostuttamiseen!
Kyllä mä olen uittanut pumpulit huolella ennen käyttöönottoa[emoji36]
Juu, älä keskity mihinkään tippamäärään vaan laita niin paljo että ne pumpulit on kauttaaltaan märät.
Argghh nesteen kulutus on räjähtänyt käsiin!! Ennen kun ei kunnolla wickannut niin vajaa tankki riitti päivässä. Nyt pahimmillaan kolmatta kertaa täytän saman päivän aikana. Sitä se näköjään teettää kun yli 30w:llä mennään koko päivä. Toki nikotiinin alhainen määrä vaikuttaa kanssa jonkin verran. Mutta sitten taas toisaalta.. 20e tiivareihin ja lähes litra valmista nestettä ei tunnu lompakossa yhtään vaikka kulutus olis mitä.
Ite tilasin subtank plussan ni ei tarvii koko aikaa täytellä :laugh:
Millasilla liemillä kiryo meni aikasemmin? siis sillon kun kulutus oli kovaa jne?? ei mua varsin nesteen kulutus ketuta mut en tiä meniskö perse eellä puuhu päin jos nostais niksat kans itekki ihan sillä lipulla et höyryis harvemmin/vähemmän. Toki itsekurilla tuon vois paikatakkin mut ei semmonen huvita
Näköjään 7mm vetää, voisin hyvinkin tilata[emoji5]
Laskin nopeasti 6mg:n joka tuntui sopivalta mutta tulikin sitten käytyä turhan usein höyryttelemässä ja turhan
pitkään sekä täyteltyä kerran pari päivässä.
Nyt kun aika on kortilla kokeilin sitten tuota 8mg joka tuntuu ihan järkevältä.
Ei edes kauhean pitkään voi höyryttää vaikka tilaisuus siihen sattuisi.
Miru on tuo plussa kyllä aika mörkäle ;)
Juuh :) Mutta hyvä tuo on ;) tuli itse testattua vaikka ajattelin että rly :D :evil:
Olis töissä kätevä ja sitten kun on viihteellä niin ei tarttis tankkailla[emoji3]