saanut varmaan viestimääränsä täyteen ja esim. spämminyt käymistuotteen alaisena jotain shaiissea johonkin jolloin spämmit on poistettu.
muuten tämä ei ole mahdollista. kukaan meillä ei etuile, en edes minä. :sarcasm:
Printable View
saanut varmaan viestimääränsä täyteen ja esim. spämminyt käymistuotteen alaisena jotain shaiissea johonkin jolloin spämmit on poistettu.
muuten tämä ei ole mahdollista. kukaan meillä ei etuile, en edes minä. :sarcasm:
Eipä tullut tori näkyviin vaikka tuli viestit täyteen ja tunnuksetkin taitaa olla yli 2 viikkoa vanhat. Poistin myös keksit, mutta ei apuja.
Edit: Tuli nyt näkyviin
kyllä pitäs näkyä, olet oikeassa käyttäjäryhmässäkin. kirjaudu ulos kirjaudu sisään. :thinking:
Kaipa meitä on moneksi kun on rajoituksia? Voi olla hyväkin homma vanhempia foorumilaisia kohtaan.
Mulla molemmat ehdot täynnä ja tekis tilipäivänä niin mieli päästä selaamaan kirppis osiota:(
On niin malttamaton että aamusta asti vähän väliä kattonu johko näkyis, ei vain näy
Joo tuon teinkin ennenkun kirjoitin, ei näy vieläkään :crying:
Edit: Halleluja, nyt näkyy! :wheee:
Viisi viestiä siis vaaditaan ja odottamista. Ymmärrän syyn ja kunnioitan sääntöjä.
Voisiko joku avustaa ja avata nesteiden puolelle ketjun "DIY nesteet" kun en ainakaan moista huomannut.
Löytyy kyllä, http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nesteet/
Isot kiitokset Hannu, ilmeisesti en osaa käyttää hakua :-/
viestit ja päivät ollu täydet jo vartinverran eikö oikeuksia kuulu..äkkiäny:thinking:
Kirjaudu ulos, poista keksit selaimesta ja kirjaudu uudelleen sisään, niin pitäisi toimia. Päivät saattavat tosin mennä päivämäärän mukaan, eli huomenna viimeistään pitäisi toimia.
Haamupoliisihan toimii hienosti, Kuten aina. :thumbup:
Hö, ymmärrän säännön tärkeyden kyllä mut juuri rekisteröidyn sen takia että voisin myydä mulle ylimäärästä/tarpeetonta tavaraa täällä pois mitä on siunaantunu 3 vuoden aikana.. Harmi kun jotkut on pilannut tän mahdollisuuden.. Onkohan muita hyviä foorumeita missä voisi myydä tavaraa?
Onhan niitä muita foorumeita, mutta täällä ovat kaikki hyvät tyypit. Täällä on ne aloittelijat, prot ja kaikkea siltä väliltä. Täällä kannattaa olla, harmittaahan tuo rajoitus uusia foorumilaisia ja ymmärrän sen. Mutta kun olen nähnyt kuinka toisilta foorumeilta porukat kopioi juttuja täältä, on ihan hyvä että sellaiset tyypit eivät näe kirppis osiota heti on mielestäni oikein. Onhan täällä varmasti tyyppejä jotka ovat rekistöröitynyt tänne ja eivät ole aktiivisia, kertovat muille keskustelu palstoille juttuja täältä. Mutta kyllä toi kopiointi kertoo kuinka arvostettu yhteisö täällä on, odottaminen palkitsee. Täällä saat oikeaa neuvoa ja voit auttaa muita. Jos on väärää tietoa, joku guru korjaa. :)
Voi huoh..
Eihän se odotusaika ole kuin kaksi viikkoa. Sekin tuntuu osalle olevan liian pitkään...
Viestitkin ois kohta täynnä :D
Ei ole kiire myydä mutta kun oletin vaan että kauppapaikka aukeaa heti. Luen kyllä tätä foorumia ahkerasti mutta ei ole ollu tarvetta rekisteröityä.. Ja kuka nyt enää 3 vuotta vanhoja vehkeitä enää ostaa, ne on ollu jo kaatopaikalla pitkään. Hieman meni jo fiilis näistä tervetulo toivotuksista.
Ilmeisesti kiellettyä kysellä muita foorumeita/kauppapaikkoja?
Juurihan mainostit, että kiire päästä myymään niitä kolmen vuoden aikana kerääntyneitä tavaroita. Mitä nyt oikein oli kiire myydä jos ne on jo kaatopaikalla? Tuskin menetetään mitään jos nyt et halua myydä mitään.. Ei tuo tervehdys sieltäkään suunnasta mitenkään kovin älykäs ollut.
Nyt sulla tuli se 5 viestiä täyteen. Sitten odottelet sen kaksi viikkoa.
Muita kauppapaikkoja on esim. huuto.net jossa sähkötupakkatuotteita ei saa myydä, toinen suomalainen foorumi joka varmasti googlella löytyy mutta siellä ei saa myydä klooneja, ja luultavasti Facebookistakin joitain (suljettuja) ryhmiä löydät.
.
Heh, pointti oli se että tavaralla ei ole mikään kiire mutta mulla olis nyt ollu aikaa tehdä myynti-ilmo.. Noh, kai sen joskus kerkee tehdä. Saittepanhan näköjään kunnon naurut :laugh:
Siihenkin on ratkaisu! Kirjoitat sen myynti-ilmon valmiiksi vaikka notepadilla, tallennat työpöydälle nimellä PISTÄ FOORUMILLE 22.11.2014 ja unohdat koko jutun kahdeksi viikoksi. :p
Juuh niin se on tehtävä, mulla vaan tapana että kun jotain päätän tehdä niin teen sen heti :) No, viestit tuli ainakin täyteen. :cheers:
Odoton innolla mitä tulee myyntiin :)
Sama [emoji12]