Kiitos selvennyksestä :)
Kokeilin säätää watit 7:ään ja nyt vilkkuu ohmit. Nosto --> 9W ei vilku. Njooh.. Tilauksessa nyt tosiaan noita 1.5ohm "nelireikäisiä" atopäitä, katotaan miten käypi niiden kanssa.
Printable View
Kaikki Kangerin toimista ajatuksenjuoksuun asti pääseneet tiedot kertoo, että 1 pieni ja 1 isompi reikä olisi uusin ja "vakiintunut" wickkireikämuoto.
Ostin eilen siis noita nelireikäisiä päitä 1.8ohmisena ja nyt pöhisee hyvin! Kuuleman mukaan tämä olisi "uusin" pää, tiedä sitten? Ja sieltä on tulossa kuulemma taas uusi malli, ei tarkempaa tietoa millainen. Mutta minulta siis varaukseton suosittelu näille nelireikäisille!
Hyvin pöhisee noilla ja tehoakin voi antaa ihan kiitettävästi
Uskaltaisiko tälläisen taas ostaa, edellisestä paukkui noi vastukset kokoajan..
Dani kaipais jotain huoletonta valmiskauraa peräänsä.
pari päivää testaillu ja näillä uusimmilla "nelireikäisillä" 1.8 ohmisilla ihan mukava ja ennenkaikkea toimivan oloinen tankki
Nää nyt Puffilta tilatut nelireikäiset 1,8 ohmiset on kyllä toimineet ihan ok, kestää jo neljästä päivästä melkein viikkoon. Ei ehkä tarvitse tankkia vaihtaakaan.
Mulla on lähtenyt Aerotank Mega vuotelemaan aika ikävästi (mm. nestettä tulee ilma-aukoistakin). Auttaisikohan jos vaihdan ton lasin tohon metalliin joka tuli laitteen mukana vai onko vika jossain muualla?
Todennäköisesti ato vetelee viimeisiään. Itselläni ainakin mega alkaa laskemaan läpi kun atoilla ikää viikon verran. Tuossa ajassa noin 40-50ml kuitenkin jo höyrytty.
Samoin, jos nesteen pinta laskee kovin alhaiseksi niin vaikuttaisi falskaavan aton läpi.
Kolmantena vaihtoehto mahdollisesti silikonitiivisteet huonona?
Sain just käsiini iStickin ja päähän Kangerin AeroTankin jossa säädettävä ilmanotto.. Hyvin höyryää ,paremmin kun Nautilus Mini..!:unsure: Ear Tankissa on 2 ohmin vastus ja katselin just vara-atopäitä.. 2 ohmisia en löytänyt,josko joku tietäisi mistä saisi tilata..? Minusta 2ohminen toimii paremmin i Stickissa 4v ja 8w riittää ainakin täydellä akulla...:laugh:
Sama setti minulla ja kyllä oikeastaan 1,5 ohmiset toimivat paremmin. Nesteenä VG-pohja + PG aromia suhteessa 5/1.
Täytyypä tilata ja testata heti 1,5 ohmisia myös.:laugh::thumbup:!
Kukaan kokeillut, että miten Mega toimaa 1.2ohm atopäillä mekaanisen perässä?
Hyvin toimaa myöskin nuo 0.8ohm ja 1.0ohm vastuksetkin;)
Hitto saatana. Tilaiskohan noita ohmisia. Tää tankki tykkää mitä kovemmilla tehoilla ajaa. 2ohm päille 14w kokoajan käytössä. Sais ton g-tuben valjastettua työjuhdaksi :D
Nyt on ollut muutaman päivän grooven nokassa Aerotank Mega. Alkuun toimi kohtalaisesti, höyryä tuli mutta maku jäi pliisuksi. Puolen tankin jälkeen alkoi tulla makua, tosin palaneen imulangan ja samalla höyryntuotto puoliintui. Ei muutakun uutta atopäätä nokalle, paketin mukana tullut 2 ohminen oli juuri näitä ovaalireikäisiä. Heitin tilalle nelireikäisen 1.2oomisen ja huhheijaa kuinka parani niin maku kuin höyryntuottokin. Ajelen nyt tuota 14 watilla ja hyvin soi! Ilmansäätö pelaa hyvin, sapettaa vain kun tuo tankki on täytönkin jälkeen puolillaan, tosin interweb taitaa tähänkin jo tarjota vastauksen. Suosittelen vahvasti!
5pv kesti kahdella ovaalilla reiällä oleva atopää 13w tulitusta. Viimeinen päivä 18w eli n. 6v kun muuten alko kurlata. Äsken heitti nesteet kielelle, ja laitoin uuden pään.. Pitää tilata uudenmallisia päitä jossain vaiheessa.
Näin retrospektinä, musta tää laite nauttii aika kovaa suosiota siihen nähden, että kuinka paljon se aiheuttaa hammasten kiristyksiä. Ne penteleen atopäät ei vaan toimineet kunnolla kesällä, ja eivät näytä toimivan oikein vieläkään. Toivottavasti uudet ja toimivat atopäät on jo tulossa hiljalleen. Jokatapauksessa, on helpompiakin tapoja höyrytellä, jos ei halua kikkailla atopäiden kanssa. Toimiessaan kuitenkin hyvä laite.
Oma tuli lähinnä siksi, kun loppui into setupoida. Tän kans kyl tulee into takas kun alkaa täytön jälkeen kurlata välillä.
Ei taida maksaa vaivaa, kun kaksi kaveria tuon on lupautunut jo ihan tarjoamatta ostamaan :) Siis ihan hiton hyvä atohan tää Mega on, mutta noi coilit.. V*ttu mitä paskaa. Yhden atopään hinnalla kun saa about 5 metriä kanthalia niin ei paljon kannatusta.
Juu kangerin coili loppuu ennen kuin tankista neste:crying:
En oikein käsitä, miksi teillä muilla eivät Kangerin dualcoil atopäät kestä. Itselläni 1,5 ohmiset on Emow:ssa kestänyt yli 1,5 kuukautta ja Aerotank V2:ssa noin 3 viikkoa. Sainhan toki minäkin poltettua yhden 1,2 omisen atopään kahdessa päivässä liian kovilla tehoilla.
En tiedä millä tehoilla muut ajaa, mutta vanhanmalliset 2ohm ei kestä 13-15w viikkoa. 10w varmaan joo, mutta se on kuin lehmän henkäys megalla..
Tänään saapui Emow ja noita "uusia" 1.8 ohm atoja. iStickillä olen tässä testaillut 6-9 W tehoilla. Makua ei tule juuri ollenkaan, mutta kurkkutuntuma vastaa liekinheitintä. Palaneelle ei kuitenkaan maistu. Muutamia eri 9 ja 12 mg nesteitä olen kokeillut. Samat nesteet dripperissä kyllä toimii hienosti. Vähän samaa ongelmaa oli Megan ja noitten ovaaliatojen kanssa josta syystä lienee tonne hyllyn perille hautautunutkin. Onko nää oikeesti ihan paskoja vai enkö vaan osaa...
Itsellä on nyt Turbo pöhissyt Sigelein jatkeena vajaan viikon. Myöhemmin saa dripperin kaverikseen.
Tuolla turbolla kannattaa ajella "dripperimäisesti", eli imuvastus löysimmillään, ja ottaa pitkiä imuja keuhkot täyteen. Höyryntuotto on ihan jotain muuta, mitä clearoissa olen tottunut tähän asti kokemaan.
Luonnollisesti myös kokkailin litkut noin viisimillisiksi aiemman 18mg/ml:n sijaan. Nestettähän tuo syö vahvuudesta ja käyttäjästä riippuen aivan helvetisti joka tapauksessa.
Nyt sisällä 1.5 ohmin päät, ja Sigge ilmoittaa vastusarvoksi 0.8 ohmia. 26 watilla kestää ajella ns. rajoitinta vasten ilman palaneen makua. Tuloillaan on läjä 0.8 ohmin päitä, jolloin päästään kokeilemaan suorituskykyä 0.4 ohmin setillä.
Ei ole pahaa sanottavaa, paitsi että onhan tuo aika lotjake. Ja huvittaa pistää höyryselfietä clearoketjuun.
Mistäs megaan sais lasitankin, tulossa käytetty jossa puuttuu ko.osa.. Nii ja tosiaan onhan noita 0,8 ohmisiakin vaan sellanen kyssäri, tohtiiko nakata mekaanisen nokkaan noilla ohmeilla..?
http://www.puff.fi/kanger-protankmin...ex-p-1188.html
Sähän tarkistit ennen kysymistä???
Tarkistin, sori oli tarkoitus kysyä noista värillisistä tankeista. My bad... ;p
Hämmentävää....
Kangerin Mega itse asiassa PYSYY mun 50/50 mehulla mukana 0.8 atopäällä tuoreella akulla, vaikkakin maku jää kyllä suht hailuksi, pitänee vissiin kokata Atmos Labsit 10% suhteella.
Käytössä kanger evod, evod 2, protank II, aerotank. Muutama kutakin. Tyytyväinen olen noihin ollut. Atot kohtuullisesti kestäneet, pesty aika-ajoin. Eikä kurlaamistakaan liiemmälti ole esiintynyt. Mega kiinnostaisi hankkia isomman nestetilavuuden kannalta. Mites muitten mielipiteet noista kangereista; oiskos mega tohon perheeseen hyvä hankinta. Atoja lähinnä aattelen, kun niitä on jonkunverran.
Parenpaan tuotesarjaan ohjaavia neuvoja oteteen mieluusti vastaan.
Itse ainakin olen ollut hyvin tyytyväinen Megaan, jopa sen verran että Vivi Nova on jäänyt täysin hyllylle pölyttymään. Parissa kuukaudessa käryytelty 10 atolla joista 1 on ollut tehdasviallinen(oikari tms. kärähti alle päivässä), 1 keräsi semmoiset karstat että en saanut enää omin kotikonstein putsattua ja 1 tuli wickit lähes kokonaisuudessaan käämien sisältä ulos. Muutoin pöhissyt oikein hyvin.
No nyt viikonlopun jälkeen ei tästä kyllä alkuinnostuksen muututtua arjeksi paljoa kerrottavaa jälkipolville jää.
Tarvis ilmeisesti regulaatiota, meksulla ei oikein irtoa.