Onkos kenelläkään tietoa dct:n o-renkaiden mitoista? Onnistuin pahoinpitelemään sisemmän ja tarttis vararengas kaupoille lähteä..toki otan ulompia kans. Jos jollain olis mittoja heittää..
Printable View
Onkos kenelläkään tietoa dct:n o-renkaiden mitoista? Onnistuin pahoinpitelemään sisemmän ja tarttis vararengas kaupoille lähteä..toki otan ulompia kans. Jos jollain olis mittoja heittää..
DCT ollut käytössä kohta kuukauden ja MadVapesin 2,5ohm cartolla oiva kapistus Lavatuben nokkaan.
Muiden cartojen käyttö Lavan kanssa on jäänyt oikeastaan kokonaan, sen verran hyvin toimii ja kapasiteettia riittää.
3 ohmin kartot on vielä kokeilematta, mutta luulenpa että erinäiset testiin hankitut pikkucartot/clearot/jne. joutaa myyntiin.
irc:ssäkin joku kyseli mittoja o-renkaille. DCT:n isompi o-rengas on 14x1,5mm.
Carto taas on halkaisijaltaan 9mm, joten sisempi rengas on hieman tuota suurempi, en irttoittanut ja mitannut, mitta joku 10x1,5 tai 11x1,5mm voisi olla sopiva koko noin arviolta. Irroita omastasi se ehjä sisempi ja raportoi tänne?
kyllä on tankeilla eroja.arryntankki toimii todella maukkaasti.dct:kin toimii mutta on hieman rimpulampi.
FinnVapelta tuli tänään SMOK Tech 510 Dual Coil Tank. Täytin ja kastelin cartonkin. Annoin olla pari tuntia, mutta kun ei tunnu tulevan muuta kuin palaneen makua. Nesteenä Vermillionion CaramellizedCappucino.
Mitäs jäi tekemättä? En arvaa kysymättä jatkaa kokeilua etten polta cartoa.
sanokaas nyt pojjaat mikä on paras tankki?j-tank, bogen kartolla vai?ko kö
Liquinaattori vs DCT-matsissa Liqu vie ja DCT vinkuu. Sinänsä nippelitietona Liqun rei'itetyt DCC:t eivät toimi DCT:n kanssa kunnolla, koska Liqussa ohuemmat tiivisteet.
Tulossa vielä 3 ml DCTitä ja 3 ja 5,5 J-tankit, noiden jälkeen nämä voi rankata.
Todennäköisesti karton reikä on vaan liian pieni. Ota se ulos tankista ja suurenna sitä vaikka kieputtamalla siinä sopivan kokoista naulaa niin että siitä tulee selvästi isompi, tai vedä dremelillä viilto siihen niin että saat reikää isommaksi.
Itelle tilasin yhden karton testiin ja pienen varovaisen imuttelun jälkeen annoin sille dremeliä ja hyvin pelittää nyt, tankkina j-tank. Bogeissa kyllä pysytään jatkossa, en löytynyt mitään lisäarvoa 4 kertaa kalliimmista dual coileista.
Joo, kyllä luulis hetken aikaa. Muita mahdollisuuksia karton juuren venttiilit tukossa. Testaa tukkimalla sormenpäällä karton pohja ja ime suupäästä, ottavatko venttiilit ilmaa? Kuulunee pieni vinkuna ja suuhun tulee ilmaa. Jos ilmaa ei tule, hoitona laita 510-510 tai ego adapteri karton ja akun väkliin. Jos ei löydy niin töki jollain tylpällä neulalla venttiilejä josko aukeaisivat jumista.
Karto voisi olla muuten lähtijän päälle rikki myös, mutta jos palanutta kuitenkin tulee niin ei ehkä kuitenkaan.
Toi carto kannattaa täyttää sillä kortsu systeemillä jos haluaa että se carto yleensäkin kestää jonkin aikaa ilman että tulee se palaneen maku, sitten vasta täyttää sen tankin ja muistaa vielä tarkistaa että se keskireikä on auki eli puhallus akkupäästä ei liian kovaa, ja neula ruiskusysteemi on kai yhtä hyvä, itse en ole kokeillut. Ja tankin täyttö ennenkuin nestepinta on mennyt cartossa olevan reiän alapuolelle, muuten vaarana että vanu palaa ja sit on carto pilalla kun palaneen maku ei lähde millään pois.
Itsellä noi cartot kestää noin 2 viikkoa ja mulla menee lientä noin 3ml/päivässä
Lopuksi vielä että kun itse päästin sen nestepinnan liian alhaiseksi niin se keräs sinne ilmareikään sellaista mustaa paskaa joka tukki sen ja savuja ei menannu saada millään, rassasin sen reiän varovasti auki rautalangalla ja taas pelitti hienosti. ja noita bogen kartoja en vielä ole kokeillut vaan mennyt ihan niillä mitkä tankkien mukana tulee. Reikää en ole yhden kokeilun jälkeen isontanut, mielestäni toimii ihan hyvin pelkällä pg tai 50/50vg:llä kunha muistaa sen carton täyttää maltilla.
Ei ole cartojen tai tankin käyttö ydinfysiikkaa ja palaneen maku ei voi johtua kuin liian kuivasta cartosta.
Miksi se sitten olisi liian kuiva.. ehkäpä saa liian vähän nestettä ja/tai ei ole alunperinkään ollut kosteana?
Carton olematon imuvastus vaatii isomman lävistyksen kuoreen ja imuvastus on vähän erilainen jokaisen 'modin' akkuliitännän erojen takia. Asiaa voi korjata imutekniikalla ja se neste menee cartoon alipaineen voimalla..
Nykyisin vetelen omat cartoni lähes puoliksi, eli koko toinen kylki auki ja hyvin toimivat, eikä ole kertaakaan tulvineet tai maistuneet palaneelta.
Tässä ketjussa on tätä samaa asiaa ihmetelty varmaan jokaisella sivulla. :D
Olet ehkä oikeassa, ite huomioinut sellaisen että imun pitää olla rauhallinen ja suht pitkä ennenkuin saa kunnon tuntumaa.Ja toisaalta itellä on 1,5 ja 2,5Ohm cartoja niin 1,5 toimii hienosti vielä e-powerilla ja pienemmillä akuilla , mutta 2,5Ohm ei toimi.
Eli toi 2,5Ohm toimii kun saa enemmän voltteja, sopii varmaankin paremmin noihin säädettäviin venkuloisiin.
Paljonkos voltteja saa lavalla 2,5 ohm dual coilille?
Ei ollut irtonaisena yhtään dremelöityä, joten otin kännyllä kuvan tuosta ACTV3 tankissa olevasta cartosta.
http://www.saunalahti.fi/~pekil/Kuvi...1084_small.jpg
Vaporescencen Vape-O-Matic Liquinator:n mukana tulleessa kartossa oli tuollaiset pitkähköt hahlot molemmin puolin.
Ehkä puolet karton halkaisijasta siinäkin auki. En tosin ole huomannut kummoista eroa noihin nikotiiniton.fi pieni reiälisiin.
No nyt mä onnistuin sitten tukkiin tuon ainokaisen jäljellä olevan dct carton. Mitenkäs se oikeaoppisesti pitää putsata kun rupee tuntuun siltä että alkaa oleen tukossa? Mä yritin neulalla hellästi tökkiä molemmista päistä ja hetken kuluttua koko setti finito. Vaihtocartot on postis :(
Dualcoil cartomizerin sorkkiminen sokkona on aika epätoivoinen toimenpide :(. Jos cartoa ei huuhtelemalla saa paremmaksi, se kannattaa suosiolla purkaa kokonaan ja yrittää pesun jälkeen kasata uudelleen. Erityisesti nyt kun carto on jo finaalissa, se kannattaa purkaa, kun ei siitä enää enempää haittaakaan ole.
Näissä kuvissa näkyy mitä tuon carton sisällä on. Siitä sitten vaan täytteet huuhteluun, ja uudelleenkasaus tarkasti samanlaiseksi kuin carto oli purettaessa ;). Vastuslankaa voi taivutella varovasti, jos se on tökitty väärään muotoon. Jos se on peräti poikki, niin pienten pihtien avulla siihen voi tehdä hyvin lyhyen kiertoliitoksen, joka kannattaa vielä puristaa kasaan. Vastuslangan mitta ei saisi lyhentyä kovin paljoa. Jos vain toinen vastus on rikki, niin tuohan toimisi normaaliohmisena single coil cartona, mutta ilmeisesti siellä on nyt enemmän sisukset sekaisin, jos kerran finitossa on kokonaan :(.
Mää olen nyt kans kahteen viimeseen lyöny vasaralla ja naulalla (isohko naula, ettei mene liian syvälle) reiän isommaksi. Operaatio ottaa aikaa viisi sekuntia ja toiminta kyllä paranee huomattavasti.
Tyhjensin tankin ja pyrittelun hakaneulalla reikää isommaksi. Vaihdoin Vermillionin ENJuicen IrishCoffeehen, ja se ainaki toimi mainiosti.
Nyt kyll taas maistuu palaneelta vaikka nestepinta on reiän yläpuolella, Isonnanpa reikää.
Minulla on eGo-T liitin kiinnitettynä ruuvipenkkiin. Carto siihen kohtalaisen tiukasti kiinni, ja sitten taivutan cartoa aivan vähän puolelta toiselle. Apuna käytän "tuurnaa" joka sopii carton sisään, se helpottaa vääntämistä. Liike on hyvin pieni, mutta riittää irrottamaan putken siten että sen saa oikean muotoisena takaisin.
Thx. Eli jollain kikkakolmosella pitää yrittää. On toi ego-510 adapteri johonka sen vois pistää kii.
Toinen päivä menossa peleonilta tilatulla dct:llä 1,5ohm cartolla, ei enää paluuta perus tankkisysteemiin. On tää niin pirun hyvä laite. Tuli vaan mieleen sellanen kysymys, että kun alkaa mehut loppua tankista ja haluaa vaihtaa makua ni voiko ton carton höyrytellä tyhjäksi ilman tankkia vai pitäiskö olla joka maulle oma carto? Vuotaako se siitä pienestä reiästä jos tankin ottaa ympäriltä pois?
Ei vuoda vaikka tankin ottaa poies ympäriltä... samaan tankkiin jos laitat litkut nii hetken maistuu kivasti sekotukselle mutta menee ohi..
Kikka loppuun jos tuntuu että maistuu palaneelle eikä neste mene kartoon.. raota tankin kantta... n.3 kertaa kun tekee tuon putkeen nii karto on aivan tukossa :D
Ite oon sekotellu aivan huoletta kartoihin eri nesteitä. Myös tähän dct-tankkiin. Monet hedelmämaut sopii hyvin keskenään yhteen. Yleensä vanha neste maistuu hetkisen ja sitten alkaa uusi maistua. Toki jos onnistuu tekemään ikävän sekotuksen niin homma ei toimi mutta itse ainakin sekoitan yleensä nesteitä mistä pidän muutenkin niin ei siinä oikeen pahasti metsäänkään voi mennä. Yksi parhaista ollut vermillionin citrus xplotion ja joy techin persikka, taivaallinen sekoitus! Kanelin ja mentholin makuisia en suosittele kokeilemaan edes sellaisenaan, saati sekoitteina:(
Mulla on DCT (Smoken cartot) ja ACTV3 (Boge cartot).
Hankala verrata, suosittelen sitä kenen cartoista ennestään tykkäät.
Tuohon DCT:lle voi hankkia suoraan kauluksella ja lävistettyjä cartoja, jotka tosin joutuu useimmiten vielä itse lävistämään uudestaan.
Bogen cartoja ei taida olla valmiiksi lävistettyinä ollenkaan.
DCT on vähän rimpula, jos vertaa ACTV3:seen.. toisaalta DCT on käytössä hiljaisempi ja ACTV3 kuulostaa käytössä Darth Vaderilta cooperin testin jälkeen. Näin ainakin minulla.. :D
Ainiin.. DCT on kai myös kaikkein halvin mitä löytyy.
Mulla on ainoastaan huonoja kokemuksia DCT tankin kanssa mutta enimäkseen ne johtuu smokin cartosta, ja kun vaihdoin bogeen niin toimii kuin junan vessa (eli yks vuotaa, toisen putki halki ja 3 toimii ihan ok) . Mutta mun lempi-tankki on BDVn Big Daddy/Lil Mama. Huono puoli on että ne maksaa 2-3x enemmän kuin DCT tankki mutta laatu on kyllä myös 2-3x parempi.
Minä en saa tätä tankkia toimimaan.
Isonsin reikää n. milliin ja laitoin tankkiin vanhaa suosikkiani Mojun mustikkaa, josta jopa BUDin tankilla saa hyvän maun. Cartonkin ksotutin neulalla. Höyryä kyllä tulee mutta maku jä jonnekin. Jos kiertää akun ihan kiinni tankkiin, ei tule yhtään mitään.
Onneksi on SMIKin DCC:itä, ne toimivat moitteetta.
Oman DCT:n sain tulvimaan PG nesteellä heti kun koemielessä suurensin tuota karton reikää hieman, hiukankin varomattomampi imaisu niin litkut tulvii akkuun..
PG50/VG50 vaati taasen tuon reiän suurennoksen..ei vaan tullu läpi alkuperäisestä(slottaus vois olla viel parempi näin jähmeelle mönjälle).
Tilasin 10kpl noita vaihtokartoja(smok tech) 1,5 Ohm, ja piruuttaan sit yleismittarilla tarkisteleen onko ehjiä niin antoi kaikille lukemaksi 2,4-2,6 Ohm? Ja varstossa muutama 2,0 Ohm, niin sain lukemaksi 2,9 Ohm? Onkohan yleismittari väärässä vai onko noissa tosiaan noin paljoo heittoo. Ihmettelemään rupesin kun ego 1100 akulla ei potku riittäny ja kun heitti bombshelliin niin johan hönki.