-
Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3
Tervetuloa joukkoon Anaalitunkki.
Sulla on varmaan karmein nikki mihin olen millään foorumilla törmännyt, höyryt sille!
Ja kun kerran tumbeliinalla on rumin modi mihin kukaan on koskaan törmännyt, niin aika hyvin on naiset vauhdissa täällä. :D
(Mietin pitkään, että voiko noin kirjoittaa, toivottavasti huumorisi riittää! Nöyrä anteeksipyyntö jo etukäteen.) :P
-
Kyllä mäkin tota nickiä pari kertaa tavailin ja kävin varoiksi pesemässä rillit, jos niissä olis vikaa. :D:laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pol
Tervetuloa joukkoon Anaalitunkki.
Sulla on varmaan karmein nikki mihin olen millään foorumilla törmännyt, höyryt sille!
Ja kun kerran tumbeliinalla on rumin modi mihin kukaan on koskaan törmännyt, niin aika hyvin on naiset vauhdissa täällä. :D
(Mietin pitkään, että voiko noin kirjoittaa, toivottavasti huumorisi riittää! Nöyrä anteeksipyyntö jo etukäteen.) :P
:D
-
HAhhhahhahh!! Joo, on ainakin mieleenpainuvin. Ei ehkä naisellisimmasta päästä. :D Kuten topicissa, "mistä ot niccis keksiny" kirjoitinkin, että kännissä mieleen juolahtanut ja syytä en pysty muistaan mistä moinen sanahirviö tuli edes mieleen. Oli siinä aamulla ihmettelimistä kun yritin ircgalleriaan kirjautua ja en sitten millään päässy. Sivuhistoriaa selatessa silmiin pisti jonkun Anaalitunkin sivulla käynnit, ja kun tarkemmin tutustui tähän sivuun tuli elämys "kah! sehän on oma profiili!" Hiukan nauratti, ja en sitten oo enää nicistä luopunutkaan. :D Eipähän tuu koskaan sitä tilanne vastaan enää että " nimimerkki on jo käytössä" kun tekee johonkin tunnukset. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Anaalitunkki
Eipähän tuu koskaan sitä tilanne vastaan enää että " nimimerkki on jo käytössä" kun tekee johonkin tunnukset. :D
No juu, ei ehkä varmasti ole sitä pelkoa. :D
-
Ellei sitten joku moukka mene varastaan mun hienoa ideaani. :-\
-
Onpas tänne tullut hiljaista. Mykistikö mun nicci kaikki? :D
-
Joo, kaikki on ihailusta mykkiä :laugh:
-
Se on kuusi viikkoa täynnä ilman tupakkaa. Vähänkö olen ylpeä itsestäni :D. 30 vuotta sitä ehtikin jo vedellä. Olen niin sielultani kuin ruumiiltanikin täysi tupakoitsija, ilman sähkötupakkaa en olis onnistunut. Edes alkon kanssa en sortunut, vaikka porukka ympärillä veti posket posket lommolla analogista. On tää hieno keksintö.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
viiru
Se on kuusi viikkoa täynnä ilman tupakkaa. Vähänkö olen ylpeä itsestäni :D. 30 vuotta sitä ehtikin jo vedellä. Olen niin sielultani kuin ruumiiltanikin täysi tupakoitsija, ilman sähkötupakkaa en olis onnistunut. Edes alkon kanssa en sortunut, vaikka porukka ympärillä veti posket posket lommolla analogista. On tää hieno keksintö.
++
Nyt ei ole enää viiru kipeä=)
-
Viiru on ihan kipee :D. On ollut aina, ja kipeemmäksi vaan tulee. Eikä tähän tautiin auta kun korkeintaan lobotomia. Jos sekään...
-
Se tulis tänään 2vk ilman tupakkaa täyteen ja samalla olen huomannut että käytän tota huomattavasti vähemmän kuin mitä poltin tupakkaa. Ennen piti saada aamutupakka kun pääsi työpaikan pihalle mutta nyt nyt huomaan että olen monena aamuna joutunut turvautumaan sähkötupakkaan vasta kahvitauolla ysin aikaan (työpäivän aloitan yleensä seiskalta) :) Tiukkaa ei ole kertaakaan vielä tehnyt joten eiköhän tämä tästä :esmoke:
-
Noniin naiset. Pyytäkää niiltä ihanilta miehiltänne ProVari mini lahjaksi, niin nousee höyryttely uudelle tasolle. :)
Vaimo kiljui onnesta, kun sai tämmöisen tänään syntymäpäivälahjaksi.
https://lh3.googleusercontent.com/-f...i%2520mini.JPG
-
Re: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3
Hyss... Muija pärjää ego+tankeilla:D
Oon antanu testata didistä odyyn mut kuulema ego+lr boge on PARAS yhdistelmä::)
Onneksi:D
-
Vs: Re: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Hyss... Muija pärjää ego+tankeilla:D
Oon antanu testata didistä odyyn mut kuulema ego+lr boge on PARAS yhdistelmä::)
Onneksi:D
Hankipa sille vaimollesi kokeeksi pinkki provari, ja kysy sen jälkeen oliko ego parempi :D
-
:-)
Kokeillu mun vehjettä eikä kuulemma parane nykyisestä;-)
-
Nyt on ihan pakko lainata erästä foorumilaista :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Kaikkea mitä kirjoitatte tänne voidaan kääntää teitä vastaan:D
-
Aina jään kiinni vai jäänkö?
^-^
-
Tervehdys kanssasisaret!
Pakkohan tänne oli lopulta rekisteröityä kun palstaa tullut kuitenkin aktiivisesti luettua jo useamman kuukauden ajan. Kohta neljä kuukautta höyryttelyä takana ja nyt alkaa olemaan aika voittaja-olo. Sitä ennen takana 17 vuotta ahkeraa tupakanpolttoa. Alussa kaikki oli niin hankalaa sekä laitteiden että tupakanhimon suhteen mutta nykyään en voi oikeastaan enää käsittää miten sitä analogista on joskus voinutkin polttaa, hyh. No, vaikeudet laitteiden kanssa ovat kyllä edelleen jatkuneet ja nyt uusimpana kokeiluna on tankkikartot ja egotwist, toivottavasti näiden kanssa ei olisi jatkuvia ongelmia...
Eipä mulla muuta, ajattelin vain ilmoittautua :)
-
Tervetuloa kaikki uudet naiset :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
TrippyG
Noniin naiset. Pyytäkää niiltä ihanilta miehiltänne ProVari mini lahjaksi, niin nousee höyryttely uudelle tasolle. :)
Vaimo kiljui onnesta, kun sai tämmöisen tänään syntymäpäivälahjaksi.
10 vuoden päästä jengi kulkee sellainen mikroaaltouunin kokoinen laatikko olalla ja imuttelee sellaisella imurin letkulla höyryjä...
Eli ei kiitos provaria, mitä pienempi vehje niin sen parempi. :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SK
mitä pienempi vehje niin sen parempi. :)
Tuo ei kyllä ole mikään yleinen linjaus naisilla, ainakaan oman kokemuksen perusteella (vaikka aina julkisesti väitetäänkin että "ei se koko, vaan miten sitä käyttää"). :D :D
-
Eihän toi Provari mini mikään iso kapistus ole! Ite kiljuisin onnesta jos isäntä tuollaisen lahjaksi mulle antaisi. :)
-
Kyllä mullekki ProVari kelpais, mut ei oo sitä miestä joka antais :D
-
Toi provari, todennäköisesti liila, tulee mulle jossain vaiheessa, mutta ei tässä vielä. Nyt on noita muita elämisen kuluja, enkä tiedä vielä kuinka paljon.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Tuo ei kyllä ole mikään yleinen linjaus naisilla, ainakaan oman kokemuksen perusteella (vaikka aina julkisesti väitetäänkin että "ei se koko, vaan miten sitä käyttää"). :D :D
Iso ja kömpelö vai pieni ja tekninen? :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Iso ja kömpelö vai pieni ja tekninen? :D
Sen pitää olla just sopiva :D
-
Jos joku ottaa mut ukokseen, niin saa kyllä sellaista Provaria ku haluaa! ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
neuropora
Äkkiä sinkkuketjuun kirjotteleen! ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
neuropora
Pitääkin tästä lähteä meikkaamaan... :D
Sellanen 24K kultauksella oleva olis mukava, terveisin Ja-lip-lip-lip-på
http://www.ladymanhattan.net/nastybl.../02/transu.jpg
-
^
Tätä jo odottelinkin. :antismoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Vatsalihakset krampissa onnistuin vihdoin kipuamaan takaisin soffalle ja koneen ääreen. Kiitos viikon makeimmista nauruista! :laugh:
-
No, hankitaan Jalipon kanssa kullitetut Provarit ja ratsastetaan karuun auringonlaskuun sitten.
-
Vs: Re: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
neuropora
No, hankitaan Jalipon kanssa kullitetut Provarit ja ratsastetaan karuun auringonlaskuun sitten.
Valmista porukkaa BB -taloon...Jalippå ja NPora + kullitetut ProVarit :D
-
Jatkot sitten yksityisviestein. :-[
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Anaalitunkki
Eihän toi Provari mini mikään iso kapistus ole! Ite kiljuisin onnesta jos isäntä tuollaisen lahjaksi mulle antaisi. :)
Jai tse asiassa Provari on paljon pienempi kuin kuvissa näyttää. Itse ostin tuon isomman Provarin jatkopalalla ja siltikin se on aika pieni, paljon lyhyempi kuin peruslava. Eikä taida olla egon akkuakaan paljon pitempi, paksumpi ja painavampi tosin on. On kyllä verraton vekotin :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kipa
Vatsalihakset krampissa onnistuin vihdoin kipuamaan takaisin soffalle ja koneen ääreen. Kiitos viikon makeimmista nauruista! :laugh:
Ja mullei oo vatsalihaksia ni näpyttelen täält lattialt :P
-
Mukavaa syksyä kaikille naispuoleisille kanssa höyryttelijöille :D
- JJ
ps. nyt olisi söpö modi tarjolla :D http://www.e-savuke.com/forum/index....2497#msg122497
-
Tervetuloa vaan uusille naisille... Jalipolle iso kiitos päivän pelastuksesta, LOL. :laugh:
-
2 Liitteet
Pakko tulla nyt kehumaan tänne vähän. Tänä aamuna miehen (Holehead) antamasta synttäripaketista löytyi tälläinen. <3 Enkä ollut toivonut tälläistä, ihan yllätyksenä tuli! Mutta oli kyllä mieluinen yllätys. :)