En kyllä itse tajua miksi tuota reikää pitäisi suurentaa.
Ainakin omaan makuun just eikä melkein passeli, sellaisenaan ku on.
Printable View
En kyllä itse tajua miksi tuota reikää pitäisi suurentaa.
Ainakin omaan makuun just eikä melkein passeli, sellaisenaan ku on.
No PG pitoisuudet noissa omissa lempinesteissä vähän ehkä liika isot niin ei niin hirveän suurta ole höyryntuotto. Mutta vielä en ole millään nesteellä / laitteella / setupilla löytänyt tilannetta ettei isommat pilvet olisi tervetulleita :rolleyes:
Mistä kannattais lähteen kattomaan noita poranteriä? 0.8mm vois olla jees.
Ikh:lta hain itte ainakin 1.0, 1.1 ja 1.2mm teriä.
Ei taida olla ihan normaalia, että toi RSST:n vastuksen ruuvi on niin tiukalla suoraan tehtaalta, että sitä ei saa käsi voimin auki? :D Olis ollu kiva päästä testaa mut tunnin vääntämisen jälkee luovutin, ettei ruuvi kulu paskaks... Mitään tipsei miten juuttunu ruuvi irrotettais?
PS:. Kyllä väännän oikeaan suuntaan... :)
Miinusruuvi oli tiukassa täälläkin kun tuon sain, mutta Leathermanin ristipäällä sen avasin kuitenkin?
Purin koko laitoksen pesua varten ja painoin pöytää vasten pelkkää yläosaa ja siinä kevyesti nytkyttelemällä auki.
Muutaman tenkillisen verran nyt kokeillut ja muutaman setupin väsännyt. Yllättävän helppoa näin mesh-aloittelijan mielestä.
Puffilta tilattu toinen RSST oli vain kierrevammainen, eli joutui hieman mekaanisessa modissa ru(n)kkaileen että sopi sitten DNA-modin liittimeen. Kyllähän näitäkin joutuu hieman hienosäätään kuten kaikkia kiinan vempuloita, mutta nyt pöhistää oikein mukavastikin.
Jos se miinusposti on liian tiukassa niin voit yrittää lämmittää... ja jäähdyttää nopeasti. Se metalli elää ja saattaa lähteä aukeemaan, kannattaa myös ihan kunnolla vääntää meinaan noita ruuvveja nyt sua joka kaupasta :)
Omassa oli miinusruuvi pirun tiukassa. Väkivalta oli jälleen ratkaisu ongelmaan. Ei ole olemassa liian tiukkoja ruuveja, vain liian pieniä vääntömomentteja...
Väänsin väkivalloin auki, ruuvikin säilyi ehjänä, ensimmäinen meshi setuppi 0,9 ohmia, tähtäsin 1,2 ohmiin että ois voinu vamolla höyrytellä... :)
Maistuu kyllä epipenmodsin litkut ihan erilaiselta tällä, nam.
Jännä et ne tehtaalla pistää ton noin tiukalle luulis et pari kierrettä riittäis kuljetukseen...
Kertokaas viisaammat vähän vinkkejä. Laitoin RSST:n naturalin nokkaan ja setuppikin onnistui (kohtalaisesti) Ongelma on siinä että Protank + vamo työntää paremmin höyryä ulos. Akkuna AW IMR. Resistanssia en saa mitatttua, Vamo sanoo 9.9ohm... Tuohon en oikein usko. Protank toimii natussa oikein mukavasti.
Kerro ensin mitä lankaa ja montako kieppiä. Tyhjä akku?
9.9 = oikosessa, setupissa vikaa :o
Käsittämättömän huono hankinta... Nyt ei millään pysty enää protankkia saatika huonompia clearoja käyttämään edes ovesta ulos astuessa. Nyt tarvis kipeesti vinkkiä "rsst tasoisen" budjetti aton/tankin hankintaan jossa kiinteämpi rakenne (lue: yläkippo kierteillä tms.). Diy fixejä vaativat otetaan myös huomioon.
:confused:
Tiedä sitten onko edes oikea ketju kysyä mutta menköön. Mainittiinhan tuossa rrst. :D Ja hyvä laitos se onkin!
^Eiköhän tuohonkin jonkin kikkakolmosen keksi. Esim. pieni merkki tankkiin ja hatun kääntö ennen höyryttelyä.
Pitääpä siis DID tms. katsella kun budjetti sallii.
Ja rsst:stä vielä. Mahtaako olla kanthalit mulla "väärää" tavaraa kun en saa mitenkään kolmella kiepillä 1.0ohm tai alle setuppia aikaiseksi? Väkisin nousee aina 1.1-1.3ohm.
Riittäisköhän 2 kieppiä ribbonia? Kolmella kierroksella nousee tälläkin 1.1-1.2ohm... Vai pitääkö sitä jotakin tuplanarua alkaa tuohon kietoa?
edit.testattu nyt 0.25 A-1 sekä 0.5x0.1 D:llä. Seuraavaksiko 2x 0.2mm A-1:stä jota jota tuossa sattuu lojumaan?
Voit myös tehdä tiukemman meshipötkön jos haluat matalamman vastuksen. 2.5mm pötkö toimii ihan hyvin ja kun jää rakoa reunaan niin on helppo täyttää suoraan tippanokka pullosta kun ilma pääsee ulos meshin vierestä.
Tuli pistettyä tilaukseen kun tilailin vaijeriwickiä.. Katotaan saanko toimiin..
Jos et saa toimimaan niin kannattaa unohtaa meshit.. On sen verran helppo laitos.
Joskus aikoja sitten nyhräsin Picon kanssa joka piti olla helppo. Mutta näiden laitteiden kehitys huomioon ottaen siitä on tosiaan ikuisuus..
Se meshin eristys ei niinkään ole se helppous tässä. Vaan se että koko tankki on eristetty ja eliminoi kaikki oikkarit :) Onhan sompussakin eristetty meshi reikä ja on ainakin tuplaten vaikeempi. .. Onko meshit vaikeita ? :D
Nosta se wicki puoli milliä tankin pohjasta niin yhtä paljon eristetty kuin RSST?
Hetken ihmettelin että miks helvetissä kaikki maistuu muoville? Tuli liian korkea wikki, joka suli tippiin kiinni. Ei kaikkea huomaa humalassa...
Onko kukaan keksinyt miten tän saisi vuotamattomaksi? Tuntuu pukkaavan tuolta keskitolpan kautta nesteitä navalle. Ilmeisesti siis pitäis saada tehtyä huonommin wickkaava setuppi, jottei tuonne kammioon pääsisi kertymään tuota nestettä niin paljoa?
Itselläni loppui vuotaminen, kun purin vehkeen, ja kasasin uudelleen kiristämällä tankin paikalleen kunnolla.
Kai sulla on siellä tankin ja yläpään välissä ne o-renkaat tallella?
Edit. Tai lähinnä se musta siinä keskireiän kohdilla.
^Minulla ainakaan ollut alkujaankaan mitään o-rengasta tässä muuta kuin hatun kiinnitykseen.?
Jaa?
Mulla tuolla tankin yläpäässä on o-rengas, joka tiivistää tankin keskiulokkeen yläcäppiin siten, ettei neste pääse sitä kautta vuotamaan..
Ei mullakaan ollut mitään mustaa o-rengasta. Puffilta hankittu RSST.
Itse laitoin siihen jonkin o-renkaa, eikä vuoda keskiputkeen, mutta tankin yläreunasta tihuttelee aina välillä hivenen.
Taitaa sitten erissä olla eroa.. Mutta kyllä mä kuvittelisin, että sillä tiivisteellä joku virka siellä on ja jos ei sitä ole, niin saattaapi tiputella vääriin paikkoihin nestettä. :D
Kyllä mulla on kanssa o-rengas niinkuin charunilla, ja minun on myös puffilta ostettu.
Kiinalaisilla loppuneet rinkulat kesken, niin ovat sitten kasanneet ilman. :D