Nopeemmin ko aattelin. ;)
Printable View
Nopeemmin ko aattelin. ;)
Ketju henkiin ja miittiä pystyyn! Eikös juu? Mä voin kartottaa Raumalta tiloja, mut jos saa "rumasti" sanoa, niin tässä suhteessa pori on paree. Vai mitenkäs Nakkila/Harjavalta akseli? Vois koittaa tammikuun lopulle tai helmikuulle, niin kerkee vaksit sopiin työvuoroista ja saadaan wiitiskin takas tänne "kylmään" pohjolaan.
Mulle käy kaikki ainakin kertokaa vaan aika ja paikka niin otetaan vp duunista :)
Oon kanssa messissä parin viikon varoitusajalla. Jos poriin päädytään, otetaanko sama mesta?
Täytyy tietää suhteellisen hyvissä ajoissa niin pystyy laittamaan hakemuksen vetämään töihin.
Viime kertanen mesta oli ihan jees, jos tällä kertaa tulis saunakin testattua :D Nakkilassa taitaa olla vaihtoehdot aika vähissä (vai mitä _S_) enkä Harjavallan vaihtoehdoistakaan niin varma ole.....
Meille mahtuu mutta hankala kun sisällä ei saa höyrytellä ja poreammeeseen ei mahdu kuin yksi :)
(lisäksi 2 apinaa + rotikka + kiukkuinen emäntä varmasti antaisi lisämakua miittiin) :smoke:
en keksi naGGimaasta kuin Biker´s Housen saunatilat
eikös se edellinen paikka ollut ihan ok ? ainakin halpa ja tilaa oli riittävästi
aika monelle kummiskin on tuo hinta kysymys
Voisin kysyä yhtä paikkaa sais suht edullisesti -> 7th Floor
Kysäsen helmikuuksi? Eikä varmaan tarvii lähtee opiskelijaa lähtee metsästää, kun ei se pahanhintainen tolla porukalla ollut. Yht 150 euroa, opiskelija sais tosin 50 eurolla
Oliskohan se luonnon lapsikin helmikuuksi jo kotiunut :thinking: Mitäs Roomalaiset tuumaa, mä oon ainakin aina mukana :eek:
hei jätkät mä olen vielä opiskelia :laugh: todellakin olen mukana jos vaan päivä on kohdillaan
niin ja pikku veli on vielä ammatti koulussa joka höyryttelee kanssa :laugh:
Meetko hemi tohon kastiin?
Oletko Podia ry:n, Pointer ry:n tai SAMMAKKOn jäsen? Eli onko sinulla voimassa oleva sininen opiskelijakortti? Jos vastasit molempiin kysymyksiin kyllä, sinulla on mahdollisuus vuokrata Saikun tiloja erittäin hulppeaan hintaan. Jos esimerkiksi järjestät opiskelijoille suunnatut kekkerit Saikun saunatiloissa, joudut pulittamaan vain 50€. Yksityistilaisuuksistakin maksat ainoastaan 100€. Hinnat ovatkin varmasti kaupungin edullisimmat!
ei vitt..... ei mulla ole mutta soitan proidille ja kysäsen siltä :crying:
proidilla on sakki kortti jos siitä on mitään apua:laugh:
Eipä toi 50 ero missää porukalla tunnu
juu ei se missään tunnu pari egee mieheen noin :laugh:
Mä voin koittaa saada saikkua ilmaseks. Oon ollu aikanaan suunnittelemassa tota opiskelijataloprojektia, ni vois kokeilla jos irtois ;)
Muutamia mahdollisia päivämääriä 1.2. , 8.2. , 22.2. ja 1.3. Täytyy tarkastaa miten tila ois saatavilla, mut uskon, että noista joku ainakin natsais.
Ottakaa vapersin kautta UberL:ään yhteyttä, jos ei lohkee paikka ilmaiseks, Vapersin organisaatio auttaa varmaan vapefest -rahastosta paikkakustannuksiin.
Omasta puolestani ja Wiitiksen puolesta täytyy sanoa, että nuo 22.2 ja 1.3 voisi olla parempia. Wiitis on kotiutunut siihen mennessä jo.
!!!
8. tai 22. mieluiten, jos saa pyytää. muksuvapaa, niin voi lähtee jatkoillekin
ja mä koitan jos toi sponssi antais taas patongit
Jos tehdään sellanen työnjako, et hoida sä iisi noi sponssit ja mä koitan tilaa saada. Jos ei saa ilmaseks, ni mennään naapurifoorumille kerjuulle. =D Kiitos Esmokelle vinkistä.
Koitetaan alustavasti 22.2. mut jos se ei natsaa paikan puolesta, ni katotaan sitten uudestaan.
Muokkaatko iisi otsikkoon vaikka ton 22. pvä alustavasti
^Nesteitä ois ainakin kiva saada maisteluun jostain. :)
Otsikko vaihtuu kuhan pääsen koneelle. Ei onnistu tabletilla tai sit en osaa
Saatiin kyllä niin kauheettomat tuotepalkinnot, että kehtaako sitä ees enää
Multa tulee kanssa muutama sampleri...6mg ja 12mg. Kesäkissa alias summer pussy kokee julkaisun noissa bileissä :)
arvonta kori !!!!! ??:D
Tonic lupautui lähettämään trololootansa maisteluun miittiin. Eli jos joku muukin kokee, että cocktailinsa ois maistamisen arvoinen, niin tänne vaan. Kriittisen joukon makuhermoille.
Pitäis
Jollei thomssi saa tota halvalla, niin yks kaveri lupautui avittamaan asiassa
ja jollei sampleja saada mistään ja tuo tila saatais halvalla, niin onko mahdoton ajatus, että lyödään 5 euroa porukalla ns etumaksuksi ja tilataan sillä haluttuja nesteitä.
nopeesti laskettuna tuli tollanen 50 euroa kai sillä muutaman millin sais.
ja nää sit tietty arvottais tai myytäis halukkaille, jolloin rahat siirtyis tietty koriin.
vai onko sellasia nesteitä ees mitä tekis mieli maistella?
nuo finnvapen tarjoamat jamesonit tuli viimeks niin hyvin markkinoille samaan aikaan miitin kanssa.