Minin 3ml tilavuus on vähän siinä ja siinä, toisaalta joku päällyste tohon isomman tippiin
Kehtaatteko heittää tänne vähän listaa mitkä atopäät käy. :)
Printable View
Minin 3ml tilavuus on vähän siinä ja siinä, toisaalta joku päällyste tohon isomman tippiin
Kehtaatteko heittää tänne vähän listaa mitkä atopäät käy. :)
No joo, Minin kanssa jos lähtee vähänkään pidemmälle reissulle niin täyttöpullo on pakko ottaa mukaan, sen verran janoinen.
Et sinä tarvitse muita atopäitä kun Tritonin Clapton ja tuo Vaporesson cCell :)
Noh noh, on tässä jo neljättä vkoa tobecon 0.2 kiinni jo ollut! Eikä se nyt hittojakaan häviä claptonille, paitsi vie vähemmän nestettä. Olen yrittänyt vältellä, kolmannen minin ostamista, jos vaikka joku RTA sekaan?
Pärjääks joku kolmella?
Me köyhät ja rahattomat ollaan pakotettu tällaisiin valintoihin= joita ei kiinnosta ostaa tavaraa sotkemaan herkänmielen tasapainoa, mitä naisetkin sanois, jos olis Tenkanen?
Oho, tuli monikko "BUSTED":laugh:
Mikään ei oo kallista eikä raskasta kun on rahaa ja voimaa [emoji16]
Onhan tämä Super pirun hyvä kotikäyttöön, mutta töissä tarvis kyllä jotain maltillisempaa, tätä kun ei mtl-käyttöön saa hyväksi oikein mitenkään.
Mikä sitten onkin se ainoa huono puoli.
Pidätät sitä uloshengitystä vain pidempään?:laugh:
onko normi supertankilla ja minillä muuta eroa ku nestetilavuus? :D
Minissä ehkä ihan aavistuksen parempi maku kun lyhyempi matka coililta suuhun. Minissä myös muovitippi, tavallisessa metallia. Tavallinen vittumaisempi täyttää paksuilla nesteillä kun on niin pieni ilmareikä täyttöaukon vieressä.
aa okei no sit ehdottomasti lähtee miniversio testiin! toivottavasti on hypetyksen arvoinen kampe. :)
Tavalliseen saa vaihdettua itselle sopivan tipin, eikä täyttökään ole vielä tuottanut ongelmia, tosin pienihän se ilmareikä on, mutta ei ainakaan mulla ole tarvetta truutata sitä lientä sekunnissa tankkiin.
Voisin kyllä hommata Mini version kauppareissuja varten ja rakennettavan pahan päivän varalle. Tuosta rakennettavasta ei taida vielä paljoa kokemuksia löytyä?
Pistäkääs pikagallup parhaat atot tähän vehkeesee.
Oon lukenu et tähä vissii käy tritonin ja vaporesson atot kans?
Samalla sivullakin sanottu että kahdella atolla pärjää, Tritonin Clapton ja sitten se Vaporesso cCell. Ei voi niin kiire olla ettei jaksaisi edes samaa sivua selata läpi :rtfm:
Vauhtipallo kysyy mieluummin saman kysymyksen joka ketjussa kuin lukee KOKO sivun läpi... :banghead:
Ite oon kyllä tuosta tobecon omasta 0.2 kathalista tykännyt. Varastossa noita claptoneita, mutta ens kerralla taidan ostaa tobecon. En itse juuri eroa huomaa ja tobecon atot halvempia.
Kummat noista vaporesson ccellin atoistä on parempi 0,9 normi vai 0,2 ni200?
Kyllä minä nuo claptonit loppuun käytän ku ostanukki, mutta jatkossa riittää tobecot. 😁
Niin kävikös tähän se VaporEsson cCelli...?:D
Vältelkää täyskokoista, ikävä täyttää isommalla pipetillä kun kansi tulvii liian pienen reiän takia.
Koska tämä 0.5 tarvii sen 40 wattia ja .2 vielä enempi, joutuu tankkaamaan kuitenkin, joten se pienempi nestetilavuus ei enää merkitse paljoa.
Ei meikäläisellä ainakaan iso tankki tulvi, 100ml pullosta kaatonokalla menee aika nätisti.. Ainut mitä mietin että näyttäis täyttöaukon reunoille hiukan viilaa ja tekis pienet viisteet vielä lisäks helpottaakseen hommaa.
Supermini on kyllä loistava ollu itelle. Vasta vähän aikaa tosin höyrytelly nii ei hirveesti oo eri clearoista kokemusta. Claptoni tällä hetkellä testissä ja ei hitto miten hyvä! hörppii vaa aika kivasti mut eipä toi oo ongelma ku täyttöki on näppärästi toteutettu :)
Aah, Clapton taas sisässä. Ei tuota makua vaan voita mikään :love:
Ainoa huono puoli on tuo saatanan moottoriöljy mikä maistuu ensimmäiset puoli tankkia, pitää irvistellen aina höyrytä.
Moottoriöljy?
Saattaapi jäädä ostamatta, jos ei ole lankoja ennen punontaa edes puhdistettu vai onko tuossa nyt samaa, kuin aikoinaan gennyissä?
Kaippa toi moottoriöljyn maku on vähän eräkohtaista. Ei mulla maistunut kovinkaan jännältä, tosin alkukostuttelut oli varsin messevät kun koko ato putos nestepulloon...
Olis kyllä kiva, jos ne alkaisivat käyttää tamppoonimateriaalin sijasta jotain materiaalia, mitä voisi kuivapolttaa, kuten meshiä...
Vähän voisi tietty ottaa oikoseen aluksi...
Olis kyllä ihanaa. Noh, Gigue Dolphin on vastaus Altuksen lunastamattomiin lupauksiin. Siinä keraaminen ato johon saa pimpulat vaihdettua. Kaippa senkin aton saa Starreen tungettua jos ei supertankkiin mene. :thinking:Ja asiasta kukkaruukkuun, cCell pitää pintansa vaikka yli viikko vedetty (yli 100ml) karstoittavia tupakkamehuja.
Itellä toi supertankin miniversio. Koosta, ulkonäöstä ja ylätäytöstä plussaa, mutta jotenkin en oo muuten hirveesti lämmenny tälle. Jotenkin höyryt on itelle liian lämpimät ja sit taas pienemmillä tehoilla joutuu imeen niin saatanasti ja pientä räkimistäkin tulee. Starrella tulee höyryreltyä 40-45 w, silloin on makoisat ja pehmeät höyryt. Supertankilla 0.5 atolla tuntuu et vaatii vähintään kans ton 40w ja sillonkin ilmenee pienetä räkimistä ja höyryt on jo ihan tarpeeks lämpimät. Lisäks ketjuvapottelussa toi driptippi (vaikka se jotain muovia onkin) kuumenee mun makuun liikaa. Onneks se kyllä jäähtyykin todella nopeasti. Ja toi imuvastus sais olla ihan vähän löysempi. Claptoneita en oo testannu, niissä vissiin vähän väljempi imu. Mutta claptoneita käyttäessä voisin kuvitella että ei se höyry ainakaan viileämpää ole. Noi "ongelmat" mitä mul on tän kans johtuu varmaan siittä kun tässä toi ato on kummiskin paljon lähempänä huulia kun vaikkapa starressa.
Aika veikeen näköinen kampe tuo ks-versio tuosta superista? Aslakin revikan tuosta katoin ja kehu makuakin paremmaksi. Kuhan tulee arizonalle lisää pitää vissii ottaa testii tuo.
Mistäs saa edullisesti noita claptoneita?
pitää koittaa josko sitä makua irtois sit enemmän..
pitääkö olla Aspiren tuotoksia vai löytyykö muitakin?
Nonii, taas saitte houkuteltua rahan tuhlaukseen. Tai siis eihän tämä mitään tuhlausta ole. :)
Puffilta 5kpl Tritonin Claptonit ja Fasttechiltä Vaporessoja 5x0.2ohm ja 10x0.9ohm. Saapa nähdä pitääkö kehut paikkansa.
Pitäis vain saada nuo 6 pakettia 0.5ohm ja 2 pakettia 0.2ohm Supertankin omia atojakin jossain vaiheessa ajeltua pois...
edit:
jaa, katos - jemmasta löyty vielä kolme pakettia 0.5ohm Melon atoja ja yksi paketti Atlantiksen 0.5ohmisia. Hamsterin vikaa näemmä...
Ei ihan Kokkola kuuulu vakioreittiin, Pohjois-Savossa pyöritään työajossa. Enkähän minä noista luovu muutenkaan, pitäähän sitä kalustoa varalla olla. :D
Vajaan viikon verran nyt Supertank mini ajossa, ja tää on juuri sitä mitä lierolta kaipasin. Ilmava, pieni, makua todella hyvin ja toi ylätäyttö on niin toimiva että ei haittaa pätkääkään pieni tankki. Vasta 0.5ohm coililla ajellu, jahka aika jättää tästä (tai ehkä aiemmin) tritonin claptoni sisään niin saa hyvin verrattua keskenään. On vielä nättikin Evic minin nokalla :) ainoo miinus siitä että drip tippiä ei voi vaihtaa, mutta onneks tossa nyt on ihan jees tippi.