Pitäisikin melkein tehdä höyryttelyyn liittyvä ostos tänään :D
Printable View
100 prosenttisia vg-tiivareita kaipailisin johonkin suomikauppaan :)
Voi olla, että joku on tätä toivonut: sposti ilmoitukset asiakkaan valitsemista tuotteista varastotäydennyksien yhteydessä. Eli tuote x on loppu, mutta sitä olisi tarkoitus hankkia, olisi kohta josta voisi saada itselleen ilmoituksen kun tavaraa on taas saatavissa.
Lasipulloja kirkkaita sekä ruskeita, esim 30ml, 50ml sekä 100ml. Jos vielä optiona muutamia erilaisia korkkeja kullekkin niin tämä olisi kova sana. Minun mielestä ainakin muovipullot rupeaa olemaan last season, vaikka ovatkin edullisempia ja kevyempiä. Pikkuhiljaa tarkoitus vaihtaa kaikki muovipullot lasisiin :) Tietenkin postitus tuo oman haasteen tähän toiveeseen mutta toivotaan toivotaan..
"Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille" :facepalm:
Ideana varmaan että samasta paikasta kaikki tarpeellinen eikä tarvitsisi monesta paikkaa ostella muutamaa eri tuotetta?
Tippapullo lasipipetillä - Yrttilato.fi
Itse tuli ostettua tokmannilta 200ml lasipurkkeja, helpompi (tehokkaampi)ravistaa, kuin pullot, ruiskulla vaan tankkiin purnukasta https://www.tokmanni.fi/tokmanni/las...?openGroup=299
Toivottavasti Vaporesso Targettia alkaa ilmestyyn ja tietysti mielellään erikseen tankkia ja atopäitä. Modi ei niinkään kiinnosta mutta tankki ja atopäät kyllä.
Obs T-VCT tankin ja sen RBA pään kun sais johokin suomalaiseen kauppaan nii olis jees. Ei tarttis lähtee tilaileen Amerikan tai Kiinan puolelta.
Noita UDn Gladiator-putkia ois kiva nähdä.
Lisäksi sitä parasta UDta, eli Aga T-5ttä jos pienen erän sais?
EHPron Bacheloria vaihtokarvoilla jos sais...
Wotofo Serpenttiä jos sais...
Itse olen suhtkoht tyytyväinen tarjontaan, mutta makuja esim. tuolta Ameriikan wonderlandista olisi kiva saada :)
Jos edes jotain uusia single coil rakennettavia sais. Pelkkää dual coilia kaupat täys!
Vapor Flaskin Vape Forwars modeja suomalaisiin kauppoihin
SQuape x (dream)
https://www.stattqualm.ch/index.php/...ape-x-dream-en
Hai sie suomikauppias, ota varastoos hyvä humma...eikun siis Kangerin Dripbox2, COVin Wraith ja mieluusti Pharaoh.
Toivoisin että Finnvape (tai joku muu "kotimainen" toimia) ottaisi valikoimiinsa aspire nautilus mini tankin "kuluvista" osista kyhätyn huoltopaketin eli:
Aspire Nautilus Mini accessories - $1.00 : Aspire online shopping
- 1kpl Accessories - Connector and insulated ring 05 (hinta 1$)
- 1kpl Accessories - Rubber seal gasket 01 (hinta 1$)
- 1kpl Accessories - Seal ring in upper hardware 06 (hinta 1$)
Hankintakulut tuolle setille tuolta saitilta on siis 3$ + verot + toimituskulut (yli 20€ dhl)
Olisin valmis maksamaan kyseisestä paketista 10€, joten eiköhän kauppiaalle jää tuosta vähintään 100% voitto kun tilaa vähän enemmän kerralla. Veikkaisin että kannattaisi ottaa myyntiin myös muiden aspiren tuotteiden vastaavia juttuja. Tekee vaan noista osista aina paketin niin pysyy hinta kuluttajallekin maltillisempana ja järkevänä uuden tankin hintaan verrattuna.
Kertokaapa jos onnistuu niin jään odottelemaan. Muutoin tilailen jostain kaukomailta itse.
Smoant Knight v2 please! :)
Toiveissa jokunen yksiakkuinen 26650 -modi lisää, kun ovat niin harvassa.
Smokin Alien ois ihan kiva, ei siis kittinä vaan pelkkä modi.
Merlin RTA. Nyt joku kauppias ryhdistäytyy! :P
Wismec Vicino D30 aloituspaketti!
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Laadukkaita meksuja, high-end modeja ja drippereitä alkup. valmistajilta kiitos.
Tai ei ihan vielä, budjetti ei just nyt salli lisää hankintoja. :D
No jos tätä kauppiaatkin lukee, niin ois siistiä saada noita pirun ohuita ja paksuja kanthal lankoja, sekä ni80 lankaa.
Unohtamatta ribbon lankoja.
Joulu lähestyy ja silloinhan saa toivoa. :D
FA RY4 Nutzilla.
Jos hyllylle ilmestyy niin minulle saa ilmoitella. No saa sitä muillekkin.
Drip tip - valikoimaa voisi hieman laajentaa, yhdessä jos toisessakin kaupassa... :thinking:
Kun sais noihin makutiivisteisiin (esikatseluun) jonkun kuvauksen mitä makuja niissä on sekoitettu, ettei tarttis jokaista tiivaria klikkailla erikseen nähdäkseen mitä sisältää. Usein tiivarin nimi ei kerro yhtään mitään :(
Mut onhan ne tarkemmat tiedot sivulla kun ensin klikkailee sitä "katso" tms. nappia, mut potuttaa käydä sata+ tiivaria yksitellen läpi :)