En oo ostanu kuin muutamat tiivarit tänään, alkaa tulla paha olo... Manageri hoi! Mitä tilataan? Atot eilen, olisko boksipäivä tänään?
Printable View
En oo ostanu kuin muutamat tiivarit tänään, alkaa tulla paha olo... Manageri hoi! Mitä tilataan? Atot eilen, olisko boksipäivä tänään?
Jaaa
Bf-boksit?
Nääh mitään peppuhommia, joku boksi olis kyllä kiva sen inaxin alle, suosituksia?
Semmonen pikkunen näppärä.
Haapaa vai metallia?
Tuli kaupat tehtyä.:crying:
noup..vaan myin Diablon.:crying:
Minä en sorru.:teaching: :yeah: ja Maaliskuu tulossa.:laugh:
Nonni mulla vois olla yks aku sulle. Ja on muute sun vanhaki vielä kuhan se tulee akulta korjauksesta
Mulla olis yksi ylimääräne Aku :)
Tero, se sininen? Otan sen.
Minkäslaista Ässällä olis tarjolla? Otan molemmat.
Akun boksit on parhaita mitä Suomen boksirintamalta löytyy :hatsoff: Se nappi, aijaijai!
Ei sininen! :D
"vertaistukiryhmä ostoholisteille" tää on sama kun veisitte viinaa AA-kokoukseen ku hierotte täällä kauppoja :laugh:
Voi pyhä sylvi! Mie romahan :wheee:
Paskapiiri ja yks nappi.
Humppis on hyvä ja ei puutu asioihin mitkä ei itselleen kuulu.
Huhhuh. Möin rakkaan mister xl:ni, osin tankkeihin kyllästymisen takia, pääosin rahapulmien takia. Ja nyt olen kolmen päivän aikana tilannut 2 dna40 boxia. :facepalm:
Noh loppukuun ja miksei seuraavankin elän tiukasti ostamatta hitto soikoon yhtään mitään.
Jos tulee hirvee tapelu niin toinen lähes samalainen löytyy ehkä kädestä jos raskin luopuu:thinking: