-
Vs: Härkää Sarvista - El Toro
Oma tutkimusmatkani El Torojen makuihin alkoi Huhtikuussa kuluvaa vuotta, eli olin ollut noin 1,5 kk ilman tupakkaa ja röökinhimo ei ollut kadonnut minnekkään vaan joka aamu savut oli mielessä... vahvasti.
Tilaukseen lähti silloin 50ml Cig.Nat. ja 10ml Puros sekä Papillonin puolelta Organic Tobacco. CigNaturaales oli aivan tajuttoman hyvää ja iso puteli tyhjeni ennätys ajassa. Puros tyhjeni yhtenä perjantain ja- sunnuntain välisenä yönä, jona viina virtasi ja kannat oli katossa, myöhemmin ykä matossa.... oli vahvat juissit muuallakin kuin tankissa :D
Organictobacco olikin taas oma lukunsa, sitä en pelkiltään saanut mitenkään höyrytettyä, maistui aivan kamalalle, mutta sotkin sen seuraavan tilauksen mukana tulleeseen Eden litkuun ja siten sekin puteli tyhjeni heittämällä.
Kun näihin perustoroihin vähän jo olinkin jo kyllästymään päin (useita 50ml pulloja tilanneena) aivorankani sai sätkyn lukiessani uutiset Virginia Primesta ja Guevarasta.... rahatilanne ei antanut kaikkea myöden joten otin vain VirginiaPrimeä ja Cig.naturalesia 10ml kun kaikki vanhat putelit oli jo tyhjätty. Onneksi kuitenkin vain 10ml koska tämä satsi maistuu aivan karmealle, en osaa sanoa että mikä on tullut, vielä keväällä höyrysin tätä 3ml päivätahtia helposti ja mielelläni, viimeviikolla yhdet höyryt ja se oli siinä... yök
Sama taitaa käydä Virgiinialaiselle... kuten tuossa edelläkin se mainittiin, niin tämä maistuu aikalailla samalle kuin Papillonin OrganicTobacco. Liottelin ja liottelin lopulta se oli pullossa n.2 viikkoa... tässä tuotteessa olen myös huomannut että cartot menee käyttökelvottomaan kuntoon jo muutaman hyvän höyrysession jälkeen, maistuu pelkästään palaneelle. Epäpuhtauksia? pitää koitttaa suodattaa toiseen kertaan tuo Virginia josko se auttaisi ???
-
Härkää Sarvista - El Toro
Jaa'a.. Juuri avasin sen ja oon antanut nyt tuulettua muutaman päivän.. Kyseessä on 10ml sample pullo niin en tiedä vaivaudunko.. Ajattelin vain jos jollakulla muullakin on käynyt näin ja jotain olisi tehtävissä (muu kuin reklamaatio..)
---
EDIT:
Ei ole totta.. Aloitin noista sample pikku pulloista ja.. Nyt kun viimeinen oli huono erä niin päätin avata 50ml pullon.. Argh! Sekin on läpinäkyvää ja pahaa.. Ehkä sittenkin yritän reklamoida..
-
Grandet pulloissa jo 4 pvä ja ei yhtään mitään eroa omiin tekeleihin.neste pg jossa nikotiinia..kenellä tuo muka maistuu edes hieman tupakalle?huonoin ostos aikoihin...juu nyt olleet hautumassa viikon ja maku yhtä mitään sanomaton edelleen..cicarillos natur kyl menee jo 4kk putkeen mut grandet viel ainakin pettymys.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
nicotin
Grandet pulloissa jo 4 pvä ja ei yhtään mitään eroa omiin tekeleihin.neste pg jossa nikotiinia..kenellä tuo muka maistuu edes hieman tupakalle?huonoin ostos aikoihin.
Mulla oli Guevara hautumassa n. 11 päivää, jonka jälkeen maku oli aika selkeä. Virginia Prime on tällä hetkellä hautomossa, joten siitä on vaikea sanoa. Guevarassa nesteen väri alkoi muuttua vasta kuudennen päivän kohdilla...ja loppua kohden tummeni koko ajan. Laitoin uuden statsin Guevaraa myös tulemaan ja annan sen hautua ainakin sen 15 päivää...
-
Mä nyt aloitin El Torojen makustelun tästä Natural Cigarillosista. Pidän sikarimaisuudesta tästä, mutta en ole varma pidänkö tuosta muusta mausta ihan niin paljoa. Luumu vai mikälie. Voltit kun nostaa 5,5 tai yli, maku paranee kuitenkin jonkun verran. Poikkeaa siinä mielessä muista nesteistä mitä olen höyrytellyt, yleensä se alle viisi volttia on riittänyt. Mutta kyllä tää silti kiitettävän puolelle menee, vahva 8/10. Luonnollisesta mausta ilman keinotekoisuutta, parfyymiä tms. iso plussa. Luulen, että Puros voisi olla testaamisen arvoinen ja olla mieleen enemmän. Ja nuo Grandet kokeilen siinä vaiheessa, kun saatavuus pikkuisen helpottuu.
-
Vähän offtopiccia mutta voiko nesteiden liiasta tuulettamisesta olla haittaa? Esim. minulla nuo pullot seisoo aina auki huoneenlämmössä.
-
hei
tuolla tekivät testiä oliko nyt madvapes vai wizard en muista, niin ainakaan nikotiinipitoisuudet eivät laskeneet vaikka testi oli jatkunut jo kuukausia.
Toisaalta luulen että taitaa olla sama pitääkö korkin kiinni vai auki :D , kun e-nesteistä puhutaan
- JJ
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jyjarvi
hei
tuolla tekivät testiä oliko nyt madvapes vai wizard en muista, niin ainakaan nikotiinipitoisuudet eivät laskeneet vaikka testi oli jatkunut jo kuukausia.
Toisaalta luulen että taitaa olla sama pitääkö korkin kiinni vai auki :D , kun e-nesteistä puhutaan
- JJ
Madvapesin testi se oli.
-
Nyt pari viikkoa kummatkin grandet hautumassa ja täysin mitään sanomatonta paskaa.cicarillos höyryää kyl.
-
Vihdoin ensimmäinen toro tässä talossa...
Cigarillos 11, 10ml pullo
Ei ainakaan ennen kypsytystä mikään vahva (ei edes haittaa vaikka ei mihinkään muuttuis) maku mutta mutta...
Se tunne suussa, ou jeesh, pientä kihelmöintiä, hyvän olon tunne, rentous iski päälle. Kolmen höyryn jälkeen piti pitää pieni makustelutauko, ei meinannu uskoo todeksi, neljäs höyry ja nojailin terassin kaiteeseen jo jonkun aikaa kun moista tunnetta en ole vähään aikaan höyryllä saanut.
Siis aivan taivaallisen hyvää, ei mitään päähän nousua tjs (11mg niksaa) mutta kyllä siitä eri tunteen saa kun noista itse sekoitelluista etelän hetelmistä.
Ei malta oottaa huomiseen kun Edeniä saa maistella...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jake1981
Jaa'a.. Juuri avasin sen ja oon antanut nyt tuulettua muutaman päivän.. Kyseessä on 10ml sample pullo niin en tiedä vaivaudunko.. Ajattelin vain jos jollakulla muullakin on käynyt näin ja jotain olisi tehtävissä (muu kuin reklamaatio..)
---
EDIT:
Ei ole totta.. Aloitin noista sample pikku pulloista ja.. Nyt kun viimeinen oli huono erä niin päätin avata 50ml pullon.. Argh! Sekin on läpinäkyvää ja pahaa.. Ehkä sittenkin yritän reklamoida..
Noniin - Otin härkää sarvista ja tein uuden tilauksen, tällä kertaa iso pullo Edeniä ja pari pikku pulloa Naturalesia. Otin myös yhteyttä ja nyt ovat lupailleet hyvittävänsä lähettämällä uutta tavaraa huonon tilalle. Oon yrittänyt tota välillä väkisin höyrytellä ja siitä menee mahakin vähän mielestäni sekaisin, tosin mulla menee kyllä Boba's Bountystäkin..
-
VIRGINIA PRIME & GUEVARA UPDATE
Hi to all, just to let you know that both VP and Guevara will be available in our site from Wednesday 19th September. It will be of course steeped and filtered by me. I have spent some time with the filtering to make sure that it doesn't kill atomisers as fast as it does. It has been on test by me for three days now using the same atty and the coils seem to be okay. They will be available in our new 60ml bottles for 24.95 euros. Basically, is 10ml extra for 1 euro!. I hope you agree that the price is not bad. After a few weeks it will be available in samples also.
Please forgive the small delay but everything had to be done correctly.
Happy vaping!
-
VIRGINIA PRIME and GUEVARA are now in stock. Steeped and filtered by me, I hope to perfection. The original El Toro Bases are in stock as well.
Enjoy! :D
Many thanks
Georgio / eBaron
-
-
Re: Härkää Sarvista - El Toro
Heips. Joko el toron maut ei mulla toimi taikka sit on jotain muuta kummaa näissä mun pulloissa. Auttaako paljon tuo nesteen kypsytus näille mauille ja kauanko pitää kypsyttää ?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Flounder
Mauseria en jaksa hakasta mutta talmeterin mukaan 60 ml pullon halkaisija on n. 38 mm, +/- jotain kymmenyksiä.
( Mitattu kylläkin guevarapullosta :P )
-
Aluksi irvistelin tälle nesteelle mutta kun tuo tuossa muhi pari kuukautta ja otti vähän happea niin muuttuikin ihan todella miellyttävän makuiseksi.
-
Tänään tuli toron kaikki tuotteet testiin. Hoyryttelysessiot vedetty Guevarasta ja Virginia Primesta.
Näissä on kyllä miellyttävä maku. Vaatii vielä totuttelua, mutta näissä on hyvän röökin/sikarin maku ilman sitä analogisten järkyttävää paskanmakua. :D Kaikki toroja maistaneet varmaan tietää mistä puhun. Aika näyttää tuleeko näistä ADV nesteitä!
Edit: Vapaapäivä ja tempasin kaljatölkin auki. Tosi Vahvaa Karhua ja Guevaraa. Hitto tää toron lähetys pelasti mun päivän! Toimii ihan järkyttävän hyvin yhessä! Kalja maistuu kaljalle ja vapo erittäin hyvälle tupakille. En koskaan tykännyt analogisten jälkimausta mikä sai kaiken maistumaan paskalle.
Edit 2: Eden testattu. Edelleen mahtavuutta! Hitto mä oon jossain vapotaivaassa!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
dasazo
Edelleen mahtavuutta! Hitto mä oon jossain vapotaivaassa!
Heh :D
Kyllä se mahtavuus alkaa kadota kun huomaa et ees 6ml tankkia ei saa samalla setupilla vedettyä ja 306 on kahden päivän jälkeen niin tukossa että saa oikeesti vodkassa uitella, kartojakin saa kerran päivässä roskiin heitellä. :D
Ja ihan sama tuolla uudella 60ml guevara pullolla vaikka piti olla muka paremmin suodatettua, tai sitten minä sain vanhaa erää, kele...kohta pitää ettiä uusi omistaja parille toropullolle, vaikka se niiiin hyvää onkin :'(
-
Onneksi on pari rebuildablea :) saa tehtyä uuden setupin kun vanha ei enää toimi!
-
Nyt on viikonloppu menty pelkästään Toron nesteillä.
Guevaraa on mennyt 6ml läpi bogen SR cartosta ja carto tuntuu vielä toimivan hyvin.
Virginiaa, Edeniä, Purosta ja Cigarillosta oon drippaillu peleon bullyn kanssa n.6ml. Bullyssä oli 2vk vanha setuppi ja se piti tänään uusia. Oli mahtavan kokoinen karstapallo coilin ympärillä. Makua ja höyryä ei tullut nimeksikään. Onneksi uusi setuppi syntyy bullyyn hetkessä. Kaikki nesteet maistuu kyllä melko tasapuolisesti mulle hyvältä. Ehkä kuitenkin karvan verran muita paremmiksi nousee Guevara ja Eden/Puros. Mutta tuntuu kyllä siltä että näitä kaikkia tulee löytymään varastosta jatkossa drippailuun ja joku neste näistä pitäis keksiä allday käyttöön.
Nesteitä on tullut maisteltua vaikka kuinka vapottelun aikana, mutta mikään tähänastisista ei ole yltänyt allday käyttöön. Nämä nesteet tuntuu sopivan meikälle mutta jatkossa nähdään miten käy. Tällä hetkellä kuitenkin maistuu erittäin hyvin =)
-
Okei,
nyt täytyy myöntää että näiden toron nesteiden kanssa kuluu cartoja, paljon. Ja jos käyttää rebuildable atoja saa tehdä setuppeja uusiksi tiheään. Musta nää nesteet on kuitenkin sen arvoisia. Uuden setupin tekemisessä ei mene kauaa ja uuden setupin rahallinen arvo ei ole paljon. Näiden toron neisteiden maku on vaan niin hyvä, että se tekee siitä sen arvoista.
-
Aika hyvä ollut noiden itse uutettavien Torojen hinta; tähän mennessä tullut uutettua yhdestä Guevarasta 250ml ja vielä toimii loistavasti.
Ainut ongelma tosiaan et setupin saa uusia suht usein mut toi ei onneksi ole iso rasti gennyissä.
-
Onko kellään kokemusta miten Torot pelittää HH357:n kanssa? Tai jonkun muun laatuaton kanssa? (Cisco 306 / io6) Meneekö ne paskaksi nopeasti vai pystyykö käyttää pitempään? Kiikarissa ollut hankkia Bottomfeeder mod ja siihen kaveriksi noita laadukkaampia atoja.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
dasazo
Onko kellään kokemusta miten Torot pelittää HH357:n kanssa? Tai jonkun muun laatuaton kanssa? (Cisco 306 / io6) Meneekö ne paskaksi nopeasti vai pystyykö käyttää pitempään? Kiikarissa ollut hankkia Bottomfeeder mod ja siihen kaveriksi noita laadukkaampia atoja.
HH357 ei ainakaan skulaa Torojen kanssa (omat kokemukset 50/50 3ohm lb), ei tullut höyryä millään volteilla kuin pieni pihaus.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
dasazo
Ite oon Reo Grandella + cisco 306 kiskonut Cigarillosta ja Purosta viimeiset pari kuukautta. Hyvin on pelannut, ei voi moittia
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
-ih-
HH357 ei ainakaan skulaa Torojen kanssa (omat kokemukset 50/50 3ohm lb), ei tullut höyryä millään volteilla kuin pieni pihaus.
Ne ekan erän uutetut torot paskoivat kovasti mut ei enään nämä uudet siinä määrin, pesuahan ne vaatii hyvät atot kuitenkin enemmin tai myöhemmin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Mosse70
Ne ekan erän uutetut torot paskoivat kovasti mut ei enään nämä uudet siinä määrin, pesuahan ne vaatii hyvät atot kuitenkin enemmin tai myöhemmin.
Joo, taisin ilmaista itseäni hieman vajaavaisesti. Tarkoitin, että koko neste ei toiminut HH:lla, aton pilaamisesta en tiedä kun ei Toroa voinut tossa käyttää. Voi olla et saattaisi toimia 100% pg customina.
-
Täytin kaksi kartoa, toiseen naturalesia , toiseen virginiaa.
Molemmat egon perusakkuihin kiinni.
Huomasin noista kun imasee samaanaikaan molemmista niin maku on kyllä NIIN jumalainen! :D
-
Jatkossa jos on näistä nesteistä iloja, suruja, murheita, yms turinaa niin tonne ketjuun jos saan pyytää.
Kiitos.
http://www.e-savuke.com/forum/index.....msg140588#new
-
Cigarillos Naturales höyryää varsin mukavasti ilman kypsytystä Kayfunilla ja Genesiksillä. Kayfunilla maku ehkä vielä hitusen parempi. Ainoa miinuspuoli on että yhdellä setupilla höyryttää max 2 tankillista ja sit on pakko tehdä uusi.
Tilasin 60ml pullon tuota 18mg nestettä ja ainakin Kayfunin kanssa potkii kuin moukari keskelle otsalohkoa. Muutamat höyryt kun ottaa niin alkaa päässä vippaamaan oikeen paremman kerran. Seuraavaksi kyllä lähtee miedompaa tavaraa tilaukseen niin voi höyrytellä vähän pidempiäkin aikoja ilman pelkoa yliannostuksesta.
Seuraavaksi pitää tuota apple-versiota kokeilla kun tuli sitä pieni pullo otettua mukaan.
-
Cigarillos Naturales maku irtoaa hienosti vision ego (timeeast) 2.1-2.4ohm + joyetech akuilla. yksi vision/viikko
-
Tuota...Miksi?
Tämä oli ensimmäiseksi eikä ton ketjun tarkoituksenmukaisuus oikein aukea.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
gixxxer
Cigarillos Naturales höyryää varsin mukavasti ilman kypsytystä Kayfunilla ja Genesiksillä. Kayfunilla maku ehkä vielä hitusen parempi. Ainoa miinuspuoli on että yhdellä setupilla höyryttää max 2 tankillista ja sit on pakko tehdä uusi.
...
Jep, olen tässä pähkäillyt että jaksaisko noita vielä suodattaa vai alkaisko ettimään vastaavaa valmiiksi suodatettua.
-
El toro natureles kypsymässä, mutta kyllä oli pjerkeleen vaikea korkki avata :D Loppupelissä piti käyttää väkivaltaa ja sain leathermanillä ( ei tosin aito :P ) mustan korkin pois, niin eikö saakeli siellä ollut vielä muovinen korkki kiinni :D Kyllähän sekin lähti, kun voimaa käytti :P
Nyt soppa tuulettumassa ja montas päivää tuota oli hyvä kypsytellä :D
Nimimerkillä lapsilukot on hanurista
-
Itsellä on puolivuotta vanhaa toroo ja ihan uutta , ei niissä ainakaan mun suuhun kauheita eroja ole tullut.
Kokeile tuoreena, muutaman päivän päästä ja vaikka viikon päästä, onko tullut eroa.
-
Juu Cigarrillos on hyvää tuoreenakin. Ehkä se alun "pähkinämäisyys" väistyy minusta parin viikon aikana ja nesteestä tulee vähän tupakkamaisempi sitä mukaa kun puteli tyhjenee. :) Mitään parfyymiä, kukkakauppaa tai kemiallista makuahan tuossa ei minusta ole, jonka olis tarpeen haihtua kuten monissa muissa nesteissä. Leppoisaa nestettä all-day-vapeksi ainakin tuo 11mg. Valmiiksi reijitetyt yhyet 3 ohm boget on minulla kestänyt aika hyvin höyryttelyä yli viikonkin, hyvin ritisee ja poksuu. :esmoke:
-
Onko ideoita jotta saisko noita itse jotenkin suodatettua vähän puhtammiks?
Niiin hyvää mutta noi mun Kayfunin setupit ottaa nokkiinsa eka tankillisella...
(ehkä kanntattaa kattoa videoita ja jos sais paremman setupin tehtyä...mut kun toi toimii ite sekotuilla FA mauilla hienosti)
Edit: Kuulemma syyskuun tehdyt erät on paljon puhtaampaa tavaraa, pulloa odotellessa höyrytellään phonixin dralla drippaillen...
-
Mä meinasin ihan kahvinsuodattimen läpi ajaa, testaa sä ensin ja kerro muuttuiko :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tahvo
Mä meinasin ihan kahvinsuodattimen läpi ajaa, testaa sä ensin ja kerro muuttuiko :D
.. kuulema hyvänä suodattimena voisi toimia myös ranskanleipä ::).