Ei ennen mihinkään lähdetty röökille. Savut vedettiin siinä missä just silloin oltiin :)
Printable View
Ei ennen mihinkään lähdetty röökille. Savut vedettiin siinä missä just silloin oltiin :)
SoV:lta pukkaa atlantiksen coileille omaa designia..
"Sov Atlantis ...coming soon
Totally different atomizer that uses the Atlantis coil. New base, top, glass..only thing it uses is the replacement coil."
http://s22.postimg.org/p52z14rzl/108...12400496_n.jpg
Kuulin jenkki pojilta mieltä lämmittävän tornarin: aspire ois tuuttaamaas jossai vaiheessa atlantiksen isommalla tankilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei tällä tee kyllä paskaakaan jos pelkkä VG neste sisällä, kaks atopäätä polttanu jo VG nesteellä ja 30w ajelen. Siitä paska ato versus silica atot et jos käy vähänkään kuivana niin ato on kaput sen jälkeen kun silica ato ei mene miksikään. Kukaan tutkinu mitä paskaa toi välly on tuolla atossa? Kai noita omia liistereitä täytyy blandaa et pelitää paremmin. Taas jos ei käytä pelkkää VG nestettä niin ihan soiva peli.
80/20 suhteella pelittää mainiosti. Malttaa antaa vaan imeytyä kunnolla ja herättelee pienemmillä tehoilla. Näytti olevan jotain japanialaisen pomppulin tyylistä :)
Taitaa olla se maaginen raja tossa et pitää olla vähän PG messissä, itsellä ei tällä hetkellä PG:tä ollenkaan. Juu siis kyse ei uuden karheesta atosta kummallakaan kerralla...eli kostutettu hyvin kuin emännän mirri ja aluksi pienillä tehoilla lähdetty ajeleen, palaa vaan jo tuossa 30W kohdilla vituiksi.
Eikös pluidissa oo pg:tä joukossa :thinking:
Ekat ja vikat pumpulit vaihdettu atopäähän.
Toimii hienosti, mutta aikamoista näpräämistä.
Puffilta valmisatopäitä tilaukseen.
Edit. Ei omatekele kestänytkään sitten 30w ketjuvapottelua --> Miehekäs dryhit :antismoke: --> Atopää kiukkukaarella metsänreunaan :sneaky:
Noissa omatekeleissä ei ilmeisesti samanmoisiin wattuloihin pääse. Itsellä myös itseväkerrelty atopää odottelee testiä kunhan käytössä oleva kuolee :thinking:
Ihan mielenkiinnosta kysyn (ei ole ensimmäinen atopää vielä kuollut) , että kuinka huonoon se alkuperäinen coili menee jos sitä ei voi elvyttää?
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...e3d84821de.jpg
Tossa on ruumiinavaus atosta, josta ite vetelin läpi 10ml lovepotionia+30ml hp:ta. En tiedä paljonko Terocum kyykytti tota atoa ennen mua...
Kyllä tolla vielä höyryt sai, mutta maku alkoi jo kärsimään aikalailla.
Mitähän lankaa noissa on sisällä?
Paksuus on ilmeisesti 0.5, mutta hemmetin pehmeää tavaraa tuntui olevan, kun tuohon päällä kieputtelin uudet bumbuleissonit
3/4 keskimmäistä kieppiä vastuslankaa loput nr lankaa niin siksi varmaan tuntuu pehmoselta :D
Omia kokemuksia: eka atopää, hyvä höyryntuotto ja maku heti alusta lähtien. 60 ml läpi 50/50 nesteellä n. 20W tehoilla. Toinen atopää kesti vain 30 ml, eka tankillinen maistui villasukalle, vaikka kostutin hyvin ja ajelin alussa pienillä tehoilla. Kolmannessa tankissa sama juttu, eka täyttö ja aika tunkkainen maku,tämän jälkeen pöhisee hyvin ja kesti n. 60 ml läpi, mistä mahtaa johtua toi "alkukankeus"? Muuten istuu Vaporsharkin nokkaan hienosti, ei vuoda tai kurlaa, ilmansäätö toimii mainiosti. Tankkia saa täyttää vaan turhan usein ja onhan noi atopäät aika hintavia, koska nestettä kuluu tällä vehkeellä.
Kidney Puncherilta on näköjään tulossa 8ml tankki Atlantikseen.
The Kraigen 8ml Atlantis Tank - Kidney Puncher
Tänään postipoika toi minullekkin kyseisen kapistuksen. Viimeinen vuosi onkin mennyt lähes kokonaan RBA:lla. Alkutuntumat ihan hyvät, toki odotuksetkin oli korkealla. Höyryn tuotto jää ehkä hieman juuri ennen tätä olleenseen (dualcoil rba) krakeniin. Maku taas on selvästi utuisempi, toivottavasti tämä paranee käytössä. Jatketaan kokeilua.
Edit. Nyt on pari tankillista imutettu ja tämähän toimii! Ehdottomasti ainut kokeilemani ei rakennettava jonka höyryt kelpaa tälläiselle höyryseniorille.
Kunnes tästä tulee versio joka kestää työpäivän, sitten ostohousut napsahtaa jalkaan. Tuo 2-3ml vaan on järkyttävä epäkohta..
meneekö tämän sisäänajossa jonkun aikaa? Meinaan höyryt on aika mitäänsanomattomat eikä makuakaan pahemmin ole... ja aika paljon lämpeneekin tämä (ajan Aspiren Cf Sub-akulla)
edit: jaa näköjään tuossa ylempänä heti oli samoja fiiliksiä. no, annetaan aikaa, kyllä ne nikotiinit saa vähän heikommillakin pilvillä
Turhaan odottelet superhöyryjä ellet vedä suoraan keuhkoihin isolla teholla. Joku Evodin ykkösversio pesee tuon sata nolla hissuksiin imuttelemalla pikkuteholla,jopa höyryn määrässä. Olen nyt pyöritellyt tuota laitosta ynnä neljää muuta laitetta saman aikaan, niin minun höyryttely tyylille melko huono ostos. Drippailijoille ja höyrypilven metsästäjille oiva vehjes päivänvalon aikaan,mutta pimeällä ei siitäkään saa tyydytystä.
Joo odottelin vähän vastaavia pilviä mitä Twistedin videolla...
Saahan siitä törkeät pilvet melkein nikotiinittomalla ja lähes pelkällä vg.llä. 45w kohdalla alkoi keittiö olemaan melko usvassa,mutta missä on pihvi? Helvetisti nestettä kuluu ja akut napsuu ja on näyttävää,mutta jos ei ole kukaan katsomassa tai on pimeää,niin nautinto kaukana. Varmaan höyryttelýyn syvemmin perehtyneet ölytävät siitä omat kiksinsä,mutta lähes neljäkymmentä vuotta tupakkaa polttaneena sanoisin, että kokonaan oma laji . Vanha tapa istuu tiukassa samoin kuin makujen kanssa. Kukin omalla tyylillään.
Mä en kyllä ymmärrä miten ihmiset on valmiita uhraamaan pituudesta tai ulkonäöstä sen verran, ettei tarvitse yhtä kertaa työpäivän aikana täyttää? Eikö teillä kuitenkin ole nestepullot jokatapauksessa mukana? Mä en ainakaan pystyisi lähtemään ajatellen, et tankki hajoo tai tapahtuu jotain odottamatonta ja floodaa kaiken pihalle, ettei olis enää mitään. Täyttö on kuitenkin n. 20 sek homma.
Onhan se tosiaan aika rankkaa täyttää se vempele työpäivän aikana siinä missä dripperillä pelleillään vaikka autoa ajaessa jos sattuu pumpuöit kuivumaan.. ja on muuten mahtava vekotin nyt kun oma on kokeilussa
No mutta onhan tuo Vapor Giantin 19 ml tankki ihan nätti...[emoji11]
Kyselin jo tuolla toisessa ketjussa tästä, Kaveri hankkimassa ensimmäistä tupakan korvaavaa laitetta. Ja tykästyi tuohon Puffilla olevaan pakettiin Aspire CF SubOhm eGo -akku 2000mAh MUSTA kuvio 0,3-2,0ohm
Mites on? Riittääkö puhti akussa koko päiväiseksi?
The Kraigen 8ml Atlantis Tank - Kidney Puncher nyt alko kiinnostaa!!!!!
siitä 8ml tankki atlantikseen
edit:joku oliki jo sivulla 17 linkannu tän
Uk Ecigstorella olis aika oivalla hinnalla Vaporsharkin DNA30 nyt tuon Atlantiksen kaveriksi. Olettaen siis, että riittää 30w.
Askarruttanut jo pitkään:
Ketju perustettu Aspire Atlantikselle ja siitä kommentoinnille. Mutta mitä ihmettä tarkoittaa otsikossa tuo: A.K.A. Nautilus 2.0 :confused:
Ei kun oikeasti, tää kuuluu samaan kategoriaan ku ne, jotka ostaa farmarin sen takia, et kun kerran kahteen vuoteen käydään ikeasta ostamassa yli 150cm paketti kertakäyttöhuonekaluja tai kaks kylmäkaappia hyrrää koko vuoden päällä koska jouluna ei mahdu yhteen kaappiin :D
Tosiaan kun vempele on verrattavissa dripperin höyryihin, niin se on työpäivän aikana se about 50 täyttöä vähemmän ku itse dripperillä. Mä ymmärtäisin jos täyttö olis yhtä hankalaa ku esmes Aqua V1, joka oli ihan hinaajien hommaa. Tämän täyttö on tosiaan niin julmetun helppoa niin mä en ainakaan itse henkilöhtasesti ole tarvinnut isompaa tankkia, vaan koen tuon pienemmän tankin enemmänki plussana, sillä tuolla 40W tuntumassa ei kauhean pitkään jaksa samaa makua ees imeä. Mitä enemmän on nestekapasiteettia tankissa, sitä suurempi riski on paineenhallinta tankissa ja varsinkin nyt kun siirrytään vahvasti talveen, missä lämpötilavaihtelut on todella suuria ja nesteen viskositeetit muuttuu radikaalisti, niin oon enemmän ku tyytyväinen 3ml nestettä tankissa.
Ps. toivottavasti sait edes pienen hymyn huulille tuosta tyhjänpäiväsestä postauksestasi. :)
E. Perutaan viesti, mikäs minä olen täällä ketään mollaamaan...
Yhdyn Esmokeen tässä asiassa 5/5. Iso tankki kun ON potentiaalinen pommi, se ei paljon lohduta iso nestekapasiteetti ja yksi täyttö per viikko, jos tankkiin kerääntyvä paine puskee nesteet ulos syöttöä avatessa.
Kaippa tuohon tiheään täyttöväliin on vain turtunut.
mun mielestä on typerää tehdä tollanen nestesieppo noin pienellä tankilla :)
ois nyt ees vaikka sen 5ml ni kelpais mulle :)
mielenkiinnolla ootan aspiren seuraavaa liikettä
Sori, oli turha ja typerä heitto.
Ääh.. mun pointti piti olla että onhan se helvetin pieni tankki kun tottunut homohauskaan, jos tottunut dripperiin niin tietty sitten ei varmaan häiritte.
Ja mitä trollin postiin, no.. mulla ei yksikään iso tankki ole kussut taskuun eikä muuallekaan.
Kello oli kyllä sen verran, että tais olla vähän menomehuja veressä? :D Kyllä mä nään, että toi Kangerin Sub tankki on monelle huomattavasti parempi vaihtoehto kuin tää, lisäks on huomattavasti monipuolisempi, kun valmisatoilla päästään sinne dripperikategoriaan höyryn määrässä, rba-basella päästään sitten kayfun/squape -linjoille ja nestetilavuus on 2-3 kertaa isompi kuin tässä. Lisäks tää atlantiksen lasikuitu versus subtankin organic cotton puoltaa tuota kangerin tankkia.