se ei taida olla se paras vaihtoehto, voi olla paikkana joku muu ku sänky :laugh:
Printable View
Kai sitä nytt vois vihdoin sanoa että täällä ollaan, hiukan puukotettu olo mutta eikähän tämä tästä ku kämpän saa vaihdettua!
Tänään treffit yhden naisen kanssa ja huomenna treffit toisen kanssa..:laugh: Mitäköhän jää käteen?? Todnäk ei mitään..:D
Kahden eri kalalajin tuoksut? :thinking:
Kummelin panomies. ;)
Väliaikatiedote: Ekat treffit meni ihan kivasti, varsinkin jos tunti kotiin tulemisen jälkeen tuli FB:ssa kaveripyyntö kyseiseltä naishenkilöltä.:) Huomenna (tai siis tänään) toista tuleva-ex-vaimo-kokelasta tapaamaan..:D
Jaa niin joo, tämähän se olikin minun oma ketjuni.
Kohta selviää että ne on molemmat vakkareita tällä foorumilla... :p
Jos noin olisi, niin pistäisin kyllä loton vetämään.
päädyin sitte näköjään tänne, reilun kahen vuoden jälkeen :l
Nosto.
Still alone, mutta ei oikeastaan ahdista, lähinnä soisi itselleen jonkun viereen, huutoetäisyyden päähän, jonka kanssa turista, kun sille tarvetta olisi.
Menee se ilmankin, mutta YH:na toivoisi vastuunjakajaa.
Ei muakaan yksin oleminen ahdista, olis vaan kiva saada vähän säpinää tähän tylsään elämään ;)
E-savuke, uusi kohtaamis paikka :)
Muhnu ja Trolli ne yhteen soppii, huomenna pannaan pussauskoppiin!
En ole vielä oikein osannut muodostaa mielipidettä, sinkkutoimintaa kun on vasta 3kk takana, onko tämä nyt sit hyvä vai huono?
Se nyt on selvä, ettei miestä ole ilman naista luotu elämään, kyllä kumppani on hyvä asia!
Jotenkin on vain tuntunut, ettei jaksa kiinnostaa. Tarjokkaat on monelta osin ärsyttänyt ihan helvetisti! Taitaa vika löytyä omasta päästä tai asenteesta:laugh:
Kuin sen nyt ottaa.
Itsellä kun se kompastuskivi on raha.
Jos ei ois asuntolainaa ja sopivasti taskunpohjalla uskaltaisi yrittää, edellyttäen toki, että kelpaa, ei tässä iässä ole enää illusions of grandeuria omasta "olen lahja naissukupuolelle".
Tai uskaltaa ja uskaltaa, tiedostan vain realiteetit turhan hyvin.
Mitäs se ktdd siellä takarivistä huikkii?!? :)
No sinä oot kumppania vailla ja muhnu on kumppania vailla. Ei muuta ku treffejä sopimaan :p
Miksi asuntolaina rajoittaa tai yleensäkään raha? En siis tarkoita mitenkään pahalla vaan mielenkiinnosta. Eikä varmaan kelpaamisesta tosiaan ole kiinni, ainakaan jos yhtään sana on hallussa kasvokkain, kuten näyttäisi kirjoitetun tekstin puolesta olevan.
Se tarkoittaa epävarmuutta
terveisin DR Phil
Sinkkuna jo pari vuotta, omasta tahdosta! :)
Ei oikeastaan, vaan realiteettien tunnustamista.
Asuntolaina kun sitoo yhteen paikkaan yhdessä työn kanssa.
Velattomasta kämpästä voisi hankkiutua eroon periaatteessa tappiolla tai pistäen sen vuokralle ja ilman työpaikkaa pitää se toimeentulo olla varma.
Joo kyllä asuntolaina sitoo paikkaan ja tietyllä tavalla myös samaan työpaikkaan. Eihän sillä kuitenkaan ole tekemistä sinkkuuden kanssa? Kyllä minullakin on asuntolaina ja en silti pysty mieltämään sitä rajoittavana tekijänä.
Aina, ilman poikkeuksia! Kun sydän on ilmoittanut, että nyt mennään, olen mennyt:) Voiton puolella ollaan, tunnetasolla. Rahallisesti kaikki on mennyt päin vittua jo ajat sitten:laugh: Raha, kaikkien parisuhderiitojen äiti:laugh: Se pitää vain ohittaa!
Sama. Tietty varmaan tosin jokusen naaraksenkin tahdosta. Kyllä tuossa toisaalta näöntarkastuksessa jotenkin huomasi söpölle optikolle vetävänsä parhaat läpät sekä muuvsit. Nuorenpana olis voinut moinen aiheuttaa morkkista, mutta nyt olen lähinnä tyytyväinen suoritukseen.
Pariutumistarpeet toisaalta karisee aika tehokkaasti korkkaamalla kalja ja katsomalla Predator möhnäverkkareissa.
Ehkä siinä kohtaa, jos veri vetää kauemmas?
Oman paikkakunnan tarjontaa katsastettu kauan, enkä ole oikein mieleiseen törmännyt, joten niitä mahdollisuuksia joutuu katselemaan kauempaa.
Jolloin se asuntolaina alkaa hitusen rajoittaa, kun en elättele turhia toiveita siitä, että ehkä se vuori tulisi kerrankin Muhammedin luo.
Kaikki on aina mahdollista, myönnetään ja sattuma saattaa saattaa yhteen sangen epätodennäköisiä petikavereita, mutta tämä on tälläinen oma perverssio, turhien siteiden katkomista johonkin yksittäiseen paikkaan.
Myönnän, että asetan realiteetit tunnepuolen edelle.
Se on kyllä totta jos omilta kulmilla ei ole tarjotaa niin alkaa rajoittamaan. Varsinkin nyt kun näyttää kiinteistöjen hinnat olevan enemmän alaspäin.
Ja vitut :) Jos ihan aik oik haluu jonkun kanssa viettää elämää, niin on täysin paskapuhetta selitellä toiselle jotain materiajuttuja. Siinähän sen oikea halu ja rakkaus tulee esille.
Eikö se pienellä loma matkalla korjaantuis :D https://www.youtube.com/watch?v=8wW7c58nMI4
On siinä muutakin ku raha. Yh:na täytyy myös ajatella lapsensa parasta. Ei oo mitään järkee myydä kotia ja muuttaa toisaalle jos ei ole ihan varma suhteen tulevaisuudesta. Mitään hätiköityä ei pidä tehdä suuntaan eikä toiseen. Näin mä siis ajattelen.
Kaikista parhain olis tutustua rauhassa ja tapailla pitkän kaavan kautta.
Uusi suhde on lapselle aina kriisin paikka, mitä se sitten olisi jos kaikki lapsen elämässä muuttuu kertaheitolla? Koti, kaverit, koulu... Että kyllä se järki menee väkisin tunteiden edelle. Ainakin pitäisi mennä.
^Sanoit sen, mitä yritin sanoa.
Syytän humalaa.:D
Toki realiteetit pitää ymmärtää! Ei pidä syöksyä poskettomiin kuvioihin!
Asuntolaina rajoittaa ainoastaan silloin kun se on liian suuri tulotasoon nähden. Mulla on tällä hetkellä 3 kämppää ja silti oleskelen ulkomailla pitkiäkin aikoja ilman mitään ongelmia. Laitan kämppiä vuokralle silloin tällöin tarpeen mukaan. Tosin olen lapseton omasta tahdosta joten valinnat ovat siinä mielessä helppoja :)
Rahan ja naisten suhteen voin kertoa oman mielipiteeni. Jos rahaa on vähän enemmän kuin normi duunarilla, niin Suomalaiset naiset muuttuvat täysin sekopäiksi. Suomalaisilla naisilla se rahan määrä tuntuu olevan se ykkösjuttu. Olen huomannut, että parhaat naiset löytyvät baltiasta. Latinonaiset ovat kyllä jees, mutta perhearvot eivät oikein kohtaa meikäläisen kanssa :)
Naisilla on se kumma ominaisuus haistaa kaikki paskapuheet, ja sen havaitessaan alkaa vetäytyminen.
MIKÄLI vetäytymistä ei selvästä BS:tä huolimatta tapahdu, olet joko hurmannut hänet tahi hänellä on jokin päämäärä.
(mitäköhän toikin tarkoitti??)
No anyway, olen ottanut tavakseni aina olla puhumatta epätosia asioita em. syystä, tuntuu toimivan.
..vaikkakin olen naimisissa..
Maailmassa ei ole rumia naisia, helvetin pettyneitä ja itsesäälissä rypeviä on joitakin.
Itsehän ihastun "vaikeisiin" tapauksiin, ja jätän ne kirjan kannet arvostelematta ennen lukemista.
Varon seuraavia piirteitä naisessa:
- Himourheilija/fitness leima (ovat päänsääntöisesti kovin ehdottomia asenteissaan)
- Megavelkaiset (ei suhteellisuuden tajua)
- NUOREMMAT, sillä he saavat pelata keskenään, mä en tule pilaamaan heidän ruususen untaan, tehköön joku muu sen.
Siltikin joskus sekoan em. tyyppeihin, mikäli heidän luonteissaan on se "jokin".
..niin täähän olikin sinkkuketju, ja mulla ei ole/olis syytä postailla tänne..imoffthisfackingcase..