Noniin nyt sitte tilattu niksa pohjia 7.3 ja lähtivät liikkeille 10.3, 13.3 item send aboard ja siihen sitte loppunu tapahtumat. Lähti varmaan mailman ympäri matkalle tai jotain noi liemet prkl :mad:
Printable View
Noniin nyt sitte tilattu niksa pohjia 7.3 ja lähtivät liikkeille 10.3, 13.3 item send aboard ja siihen sitte loppunu tapahtumat. Lähti varmaan mailman ympäri matkalle tai jotain noi liemet prkl :mad:
Et kai sillä GLS:llä tilannut? Jos tilasit niin luultavasti saat odottaa sen 4 viikkoa. Itsellä torstaina tilattu saapui Vantaalle tänään klo 12.20, saa nähdä kauanko Itella sitä siellä pitää...
Sillä halvemmalla olikos nyt corretos tms. Viimeks tuli viikossa perille tällä samalla systeemillä.
Terve!
Itsellä on aivan sama tilanne päällä kuin sullakin.. Eilen olin yhteydessä aspaan ja sain seurantakoodin tuolle lähetykselleni..
Jos tässä nyt viikonlopun yli pitää peukkuja ylhäällä!
Onkos neuvoja mitä kannattaa tehdä jos ei ala lähetystä kuulumaan tai tiedot seurantasivuilla päivittymään vielä ensiviikollakaan?
No nyt on liikkunu sen verran että on ulkomaan terminaalissa eli sielähän se varmaan ollu jo sen viikon ei vaa jaksa itellan pojat hosua kun niilläki noita yt hommia menossa. Mutta tohon sitte jos ei kuulu mitään niin saa kait hillot takas jos maksanu paypalilla mikäli tuotetta ei kuulu mutta joku määrä aika siihenki kait on, en tiedä kun ei ole kokemusta.
Kappas..
Mullakin tänään päivittynyt ulkomaanterminaalin.. Jospa ne maanantaina sais hakea lähipostista..
Kannattaa käyttää ihan tavallinen posti. Äsken saapui postin kautta viidessä päivässä (mukaan lukien viikonloppu), GLSällä viimeksi kesti 2,5 viikkoa.
Onko ihan ok nesteet pink mule dk:sta? jonkinmoista alekoodia kellään? Kaveri tilaamassa nesteitä ja ei halua sekoitella sen enemmin, vaan ottaa "VPG nicotinbese red label extraa" johon laittaa vaan tiivarit sekaan.
En oo Green labelista löytäny vielä eroa inaweran pohjiin, ihan hyvän oloisia pohjia ovat
Alekoodi löytyy varmasti tästä ketjusta..
Ok, thx... Tarttee lukea topikki tarkemmin .)
æseløret ja mulehår, koodit siis toimii..
Onko tonne mulelle jotain kunnon koodia? Kaikki täällä mainitut antaa 115€ ostokselle 0.77€ alennuksen :blink:
Kyllä mä olen saanut 10% alennusta just tolla mulehår-koodilla. Oisko siellä sit jotain tuotteita mistä eivät anna halvennusta?
Muistaakseni jo alennetuista ei tule koodilla lisäalennusta.
Tuli muuten eilen eli perjantaina 17:54 ilmoitus, että GLS-paketti haettavissa postista. Hyvä puoli on tietysti se, että parjatussa GLS-kuljetuksessa kesti tasan viikko joten aivan kelpo kuljetusmetodi vaikka forum-kitinän takia hitusen jännittikin. Huono puoli sitten se, että perjantai-ilta ei ole mieluisin hetki hakea pakettia.
Pink mule on näköjään laajentanut valikoimaa aikalailla :) löytyy suicide bunnya, g2 vaporia ja kohta namber juicea..
Oikeus tuomitsi sähkötupakan myyjän Tanskassa | Yle Uutiset | yle.fi Tarkoittanee mitä tämän puljun kohdalla?
Mulehan ei myy tanskasta joten tuskin vaikuttaa mitenkään
Itse laitoin tilauksen sisään 3.5 ja samana päivänä tuli tilaksi käsitelty eli tänään varmaan lähtee liikkumaan jonnekin suuntaan. Olisi ehkä pitänyt tutkia tätä foorumia kun otin tilauksen nyt tuon kalliimman mukaan kun siinä luvattiin nopeampaa toimitusta. Katotaan miten käy. Tuli muuten vahingossa tehtyä ja maksettua visalla tuplatilaus eli sieltä nyt pitäis sit tullakin kaksi pakettia :)
Hyvin tuli tavarat täältäkin, torstaina tilattu ja tänään tuli.:)
Miks just mulle osuu aina ne hitaimmat postimiehet :crying:
Ei siinä mitään, Muuli on mainio kauppa - aina on saanut hyvää tavaraa hyvään hintaan, mutta p*****e kun tää toimitus kestää. Viimeks se surullisen kuuluisa GLS otti kuukauden ja nyt arvoisa Correos on pitänyt pakettia konttorissaan kaksi viikkoa...
"Kyllä se paketti sieltä tulee", sanoo kokemuksen syvä rintaääni, mutta odottavan aika on silti todella pitkä :D
Kyllä on perkule kaikki paketit aina 7 arkipäivän sisään tullu. Hyvä kauppa hyvät hinnat. ISO littipeukku!
Ei toimi enää kumpikaan alekoodi.
Warning: Gift Voucher is either invalid or the balance has been used up!http://pink-mule.com/catalog/view/th...mage/close.png
e: Komento takaisin, ostoskorista seuraavalla sivulla hyväksyi koodin.
Mulle antaa 1,42Kg paketille postikuluja GLS: 15,68€ ja Postal Service: 27,18€.. uhuh!?
Joo tuolla on aika suolaset postikulut. 350ml tilasin niksaa ja basea niin postikuluiksi tuli se kymppi.
Tuntuis olevan. Pitääks tässä nyt alkaa pienetää tilausta.. :crying:
Tossa oli jo litra litkuja niin ei oikein viittis muutamaa ottaa lisäks :whistle:
Ota sillä GLS:llä, vaikka se saattaakin kestää vähän pidempään niin eipä noihin postikuluihin kuole.
Ei niihin kuole.. kunhan kitisin :) Ei pysty nyt venaileen, kun pohjat on jo loppu.
kiinnoistais toi red label nikotiini pohja:thinking:oisko jollain kokemuksia jaettavaksi tänne:rolleyes:ennen ollu tota green labelii ja ihan hyvää ollut mutta vähän jäykkää ko evodilla höyrystelen enkä vettä haluais sekaan laittaa.pienin pullo 250ml nii ei viittis ihan vaan kokeiluks jos kuitenkin on huonoo:unsure:pitääks muuten paikkas ett kurkku ja maku parempi jos pg:tä enempi?
Jos ei pysty venaamaan, kannattaa tilata muualta :D Mun tilauksesta tulee kohta jo kolme viikkoa ja asiakaspalvelu kommentoi tilannetta näin: "Its on the way to you when we send with mail we can ask where it is only follow the tracking, im sorry we have to give it some time more".
Pullojen pohjat häämötti jo, joten ei muuta kuin Liberty Flightsille tilausta: maanantaina tilatut litkut tulivat perille tänään tiistaina! Lupaan ja vannon, että Paska Muulilta en tilaa tulevaisuudessa yhtään mitään. Oli miten hyvät hinnat ja laadukkaat tavarat tahansa, saa sitä samaa settiä muualtakin :laugh:
No mitä sun seuranta sanoo? Sieltähän sä pystyt seuraamaan missä se paketti viipyy.
Joop mulla ainaki edellinen tilaus odotteli viikon helsingissä ulkomaanterminaalissa, muuten tuolta kyllä tulee viikossa perille.
Silleenhän ne VG-valmistajat omiaan notkistavat, panemalla vettä joukkoon. Eli jos notkeutta haluat lisää, niin sitä saa vedellä - mikä sitten vähentää vähän höyryä. PG tietysti notkistaa myös, ja monien mielestä PG lisää kurkkutuntumaa, ja VG vähentää makua.
Itse kun sekoittaa niin saa sellaista kuin haluaa, sillä varauksella että löytyy jostain ne sopivat komponentit. Vähän enemmän vaivaa, mutta tuotahan voi tehdä vaikka litran kerralla valmista halutunlaista basea.