Tietämättömänä hituvirrasta.
Täytyykö tuossa dual:ssa olla saman tehoiset akut.
Saako tuota toimimaan yhdellä akulla (hätätapauksessa).
Printable View
Tietämättömänä hituvirrasta.
Täytyykö tuossa dual:ssa olla saman tehoiset akut.
Saako tuota toimimaan yhdellä akulla (hätätapauksessa).
Optimituloksen saavuttaa kun käyttää samoja akkuja (ja yhtä "kuluneita").
Tai näin ainakin itse olen aina toiminut.
Jos juotokset eivät ole päin vittuja niin kaikki on mahdollista (myös korkeammilla Watsoneilla).
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...gepetto20w.jpg
Itselläni Gepetto pelittää ongelmitta 20W yhdellä akulla (juu juu - eBox on DNA30).
DNAhan on boosteri - eli akut ovat samoinpäin. Dual boxi siis kasvattaa VAIN mAh arvoa (ei voltteja).
Aikataulusta sen verran, että paja joka meille muoviosat kyhää, saa uuden laitteen tämän viikon aikana, jolla meinasivat boksit tehdä. Saadaan ensiviikon alussa lopulliset muoviosat, jotka on siis mentaliteetilla hyväksy tai hylkää. Jos vaihtoehto on tuo ensimmäinen niin se on koneet päälle ja sen jälkeen meille rupee tippumaan bokseja lähes joka toinen päivä jos niin halutaan.
Eli toisin sanoen ensiviikon lopulla jos kaikki natsaa, niin ensimmäiset voisi myydä pihalle :)
Kunhan jemmaat kuun vaihteeseen yhden boksin, nii kaikki hyvin :rolleyes:
odotellaan että tippuu verkkokauppaan saldoille :)
Jes!! Tuommosta just etsinyt.. :worship:
Uuh. Tämäpä osui sopivasti kohdalle. Täytyypä vastustaa uuden modin kutsua vielä viikon verran. :D
Mites nuo boksin reunat, miten istuu käteen? Tuommoiset pyöristämättömät reunat kun ei ainakaan minun mieleeni huuda ensimmäisenä ergonomisuutta.
Boksin protoa tänään käteen sovittelin ja hyvin se käteen sopii eikä reunat ollut liian terävät. Saattaahan siinä joku muuttua myyntiversioon mutta tuskin ainakaan terävämmäksi.
Hyvän muotoinen oli.
Täällä odotellaan kanssa innolla EBoxia.. :thumbsup:
Hyvä hyvä, siis sopii käteen kuin oma sladdi :)
Kuin alas tuo dna tulittaa? Jos aatellaan ton nokille genesis ato niin minkälainen setuppi on järkevä? Tämä boxi kun kiinnostais eikä näistä ole entuudestaan kokemuksia. Vai pysytäänkö suosiolla mekaanisia?
Eikös tämä tulita ihan jonnekin puolen ohmin kantturoille?
Joo 0,5ohm ylöspäin tulittelee ainakin speksien mukaan.