Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä
No sanotaan näin, että sitten on sekoilu on tapahtunut tehtaalla. Mulla on tuota Purostakin, mutta se oli heti nautittuna niin vehkeen makuista, että annan sen seistä reilusti ennenkuin tartun siihen seuraavan kerran - mutta aika samasta puusta nämä kaksi ovat.
Vaan myönnetään, ehkä tuo pähkinä ei ole kovin hyvä kuvaus cigarilloksen kohdalla. Mutta jokin lievästi makeaan taittava kevyen eltaantunut kasvisrasva tässä kyllä maistuu - joskin mitä enemmän tämä tankissa seisoo, sitä puhtaammaksi maku tuulettuu.
Todettakoon myös, että tässä koko päivän cigarillosta kiskoneena, ei tämä kyllä hullumpaa ole. Vähän vielä aikaa ja tuuletusta, niin tämä saattaa nousta ysiluokalle. Game changeria tästä ei millään saa.
Osittain nihkeää arviotani saattaa selittää myös, että olen juuri viime viikolla rakastunut toiseen. En vielä kerro mihin, niin yllättävää se on itsellenikin...
Ja minä kun olen tässä hullunkiilto silmissä, kulmahampaat kasvanneena, lisääntyneen kehonkarvoituksen varassa yliluonnollisten nikkisten (tupakkamakunikkisten...) riivaamana odottanut Cigarillos-lähetystäni...Ja sitten kuulen tämän. Ihmisiä on tapettu vähemmästä (ainakin jossain päin maailmaa).
Täytyy sitten vaan pettyneenä ottaa sitten sen analogisen taas ennen nukkumaanmenoa...Minä kun luulin että ne ajat olisivat kohta takana. *huokaus*
Kaipaan todella kovaa sitä makua mitä suuhun jää tupakasta. Onhan tää höyryttely ihan jees, niistä kun valitettavasti ei jää oikein mitään jälkimakua, paitsi Vermillion Riverin salmiakista, jää pieni, snadi, mikrologinen nanohiukkasen verran makua.
Ilmoittakaa sitten kun hyvä litku löytyy, menen istumaan sateeseen itkemään itseäni uneen...
lainaan itseäni:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iisi
maistelin toissa päivänä tekemääni litkua ja tää jos mikä maistuu paatunelle röökaajalle =)
olikohan siinä 4ml smoke bazaa
15 tippaa m-type
2 tippaa inan dnb flavouria
5 tippaa marshmallowta
1 tippa bitteriä
Tulee suuhun sellanen röökin jälkeinen ihmeellinen kerros. Ei ihan kyllä mun makuun, jotain raikasta toi kaipaa, mut aattelin jättää sen tollaseksi 'käännyttäjäksi' itselle ;)
PS. toi bitter taitaa tehdä sellasen kumman 'kalvon' suuhun. tai jälkimaku se on kai
oletko grizzly testannu noita halon nesteitä? itse kaipasin tupakasta eniten sitä kun on syönyt jotain hyvää ruokaa ja sitten pääsee pilaamaan sen maun tupakalla. Niin tähän gtarkoitukseen toimii hyvin esim Halon Captain Jack, Tribeca ja vaikka Midnight Applekin... se SUUTUNTUMA on aika lähellä mielestäni tupakkaa... Mielenkiinnolla odotan kun pääsen kohta testaamaan bella valentinea vai mikä olikaan!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kalma
Mielenkiinnolla odotan kun pääsen kohta testaamaan bella valentinea vai mikä olikaan!
Bella toimii kyllä hyvin jälkiruokahöyrynä kun silloin yleensä kaipaa jotain vahvempaa makua. Samalla se on hyvä syy mennä ulos höyryämään kun ei oo kovin sisäsiisti neste.
Muista vain tuulettaa 2-3 päivää niin hyvää on.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kalma
oletko grizzly testannu noita halon nesteitä? itse kaipasin tupakasta eniten sitä kun on syönyt jotain hyvää ruokaa ja sitten pääsee pilaamaan sen maun tupakalla. Niin tähän gtarkoitukseen toimii hyvin esim Halon Captain Jack, Tribeca ja vaikka Midnight Applekin... se SUUTUNTUMA on aika lähellä mielestäni tupakkaa... Mielenkiinnolla odotan kun pääsen kohta testaamaan bella valentinea vai mikä olikaan!
En ole vielä, mutta taitaa tilaukseen mennä. Juuri nimenomaan jotai kunnon myrkkyä joka pilaisi sen mukavan maun minkä suuhun jää hyvän aterian jälkeen. Ja mausteisen ruuan jälkeen on vaan pakko saada se "spaddu". Ja tietty joku maku joka EI häviä maitokahville. Siis, semmonen maku että se tulee vähän läpi siitä kahvista, niinkuin tavallinen rööki aikoinaan teki. Ennen kun löydän sitä nestettä, en vaan pääse analogisista eroon.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
grizzly77
En ole vielä, mutta taitaa tilaukseen mennä. Juuri nimenomaan jotai kunnon myrkkyä joka pilaisi sen mukavan maun minkä suuhun jää hyvän aterian jälkeen. Ja mausteisen ruuan jälkeen on vaan pakko saada se "spaddu". Ja tietty joku maku joka EI häviä maitokahville. Siis, semmonen maku että se tulee vähän läpi siitä kahvista, niinkuin tavallinen rööki aikoinaan teki. Ennen kun löydän sitä nestettä, en vaan pääse analogisista eroon.
Halot hyviä. Toro sumpin kanssa parempi. Tulee juurikin analogistyylinen poskituntuma.
Kun kerta jo tilaus on lähtenyt, niin ei muutako koikeilemaan itse. Sitten se selviää. Intialaisen sapuskan jälkeen tosin laittaisin hyvin tuuletettua Purosta piippuun. Tai perkele ostaa cohiban, eikä maksa kuin 20 ja poltaa tunnin. :-)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ManGrooVie
Halot hyviä. Toro sumpin kanssa parempi. Tulee juurikin analogistyylinen poskituntuma.
Kun kerta jo tilaus on lähtenyt, niin ei muutako koikeilemaan itse. Sitten se selviää. Intialaisen sapuskan jälkeen tosin laittaisin hyvin tuuletettua Purosta piippuun. Tai perkele ostaa cohiban, eikä maksa kuin 20 ja poltaa tunnin. :-)
Sieltä on kanssa tulossa Papillon Organic Sweet spice ja Tobacco, joten ehkä tästä hengissä kuitenkin selvitään. Ja TW:stä tulossa kuorma jonka seurassa Titanium Ice, joten jos ei muuten, niin kiukulla :D
Tuo Cohiban kuullostaa mieleenkiintoisalta, vaikkei mitää hajua mitä se voisi olla.. :P
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
grizzly77
Sieltä on kanssa tulossa Papillon Organic Sweet spice ja Tobacco, joten ehkä tästä hengissä kuitenkin selvitään. Ja TW:stä tulossa kuorma jonka seurassa Titanium Ice, joten jos ei muuten, niin kiukulla :D
Tuo Cohiban kuullostaa mieleenkiintoisalta, vaikkei mitää hajua mitä se voisi olla.. :P
Cohiba = Ökysikarimerkki (elikäs taatusti on kaikki myrkyt mukana)
http://en.wikipedia.org/wiki/Cohiba_(cigar_brand)
On noi kyllä ihan mukavia.. Viinikaapin humidorista löytyy vissiin vielä 12 Cohibaa, eipä ole niihinkään tullut koskettua höyryttelyn aloittamisen jälkeen.. :-\
Edit. Eikä ne nyt mitään ökysikareita ole, hyviä kylläkin. ;) Torpedon kun joskus raaskis ostaa maisteltavaksi..
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
http://en.wikipedia.org/wiki/Cohiba_(cigar_brand)
On noi kyllä ihan mukavia.. Viinikaapin humidorista löytyy vissiin vielä 12 Cohibaa, eipä ole niihinkään tullut koskettua höyryttelyn aloittamisen jälkeen.. :-\
Edit. Eikä ne nyt mitään ökysikareita ole, hyviä kylläkin. ;) Torpedon kun joskus raaskis ostaa maisteltavaksi..
Kalliimpaakin kyllä löytyy, mutta öky-luokkaan meni itsellä, kun noita opiskeluaikana tuprutteli penkisenjatke-tarkoituksessa :D (ovh. 20-30€ kpl)
Hinta riippuu melko paljon koosta ja ostopaikasta. ;) Mulla on enimmäkseen noita Siglo 1:iä ja pari Robustoa, Siglot hommasin virosta ja Robustoja tuli emännältä synttärilahjaks pari kesää sitten. :)
Cigarillos Naturales, 18mg
Kyllä komppaan Herra Huuta ( tervetuloa takaisin foorumille) asian omaisessa arvostelussa. Itsekin tilasin asianomaista nestettä suurin odotuksin että nyt vihdoinkin jotain, mitä tässä on odotettu! foorumin suitsutuksia lueskellen ja putelia odotellen. Kunnes se saapui,,,,,,,pettymys se oli pettymys.Ei auttanut pullo auki tuuletus, aina välillä maistiaiset. Ei löytynyt sitä sieltä mitä haki, ja toivoi löytävänsä. Omiin maku nystyröihin pettyneenä pullo kiinni ja takariviin, ehkä joskus se? Kun pölyt pyyhkäisten sen esiin kaivaa ja höryn muodossa käyttäjänsä yllättää.
Yhtä kaikki maku asioistahan me ei kiistellä, maistuu mikä maistuu. Jään odottelemaan Herra Huun verpaalista arvostelua löytämästään eliksiiristä, jonka kovin salaperäisesti hän julki toi.
Snif...Cigarillos Naturales on ihan hyvä jos tykkää happamasta omenasta ja vivahdus viinirypälettä, mutta tupakasta ei ole mitään tietoa.
Kukaa maistanut M-Type Tobaccoa, itse ainakin tykkäsin sen verran että tilasin sitäkin 50ml pullon.
Duunikaverille maistatin joka sen jälkeen valitteli ettei oma rööki enää maistunut miltään, tupakkitauko loppui siihen :D.
Laimensin edellisen putelin loput vaniljan makuisella 50/50 vaan vaniljapa ei maistu yhtään tai siis sitä ei erota.
M-Typestä jää aika voimakas jälkimaku, sellainen karvas ja karhea, tykkään.
Papillion Organic Tobacco pieksee Cigarillos Naturales mennen tullen. Siinä on aika likainen,tuhkistapainen maku. Ei yhtä hedelmäinen ja lutunen kuin CN,vaan tosiaan ihan hyvä tupankihimokarkoittaja. Ei läheskään täydellinen,mutta toistaiseksi paras mitä itse olen kokeillut. Pitkiä,rauhallisia imuja ego-c RL atolla antaa ihan mukavan maun,jälkimaku ehkä hivenen liian sivistynyt. Pullo siis saapui eilen,ja korkattu joku tunti sitten. Vahvuus 12 mg. Pitää ens palkasta yrittää tilata Huun kärkituloksia,ja ruveta vertailemaan omien makusipuleiden threadin omistajan vastaaviin. Lisäys: Puhtaalla suulla kokeilin organic tobaccoa lisää.Jälkimaku on lievästi savuinen, kuin lievästi savumakuisen whiskeyn jäljiltä.Mutta vain lievästi.Kiva maku tosin.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HerraHuu
Osittain nihkeää arviotani saattaa selittää myös, että olen juuri viime viikolla rakastunut toiseen. En vielä kerro mihin, niin yllättävää se on itsellenikin...
Jaa, oot viimein päässy sitte maistamaan Pink Spotin Honey Cured Tobaccoa :)
Kyllä Organic ja Cigarillos Naturales hyviä ovat, mutteivät nyt varsinaista tupakanmakua. Puros on turhankin tiukkaa kamaa 24:na, jatkoin vähän VG:llä ja sweetenerillä osan. Tänään tuli Orcanicin omppuseosta ja se salaperäinen pikkupullo, jota en ole raaskinut vielä avata. Tulihan sieltä tietenkin myös lisää Orcanic tobaccoa ja Cigarillostakin. Puroksen 50 ml riittänee pitempäänkin. Kyllä ainakin mulla nuo tupakkamaut ovat tässä, jollei joku toisin todista.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Blacktr00
Jaa, oot viimein päässy sitte maistamaan Pink Spotin Honey Cured Tobaccoa :)
Eiku kaikki kiireen vilkkaa tilamaan! Ja putikki sekaisin, Suomalaiset tullooo. Heh Heh :D