Ei tämä nyt kovin anonyymi foorumi ole kun tiedän mm. miten iso kulli sulla on :lol:
Printable View
onko kokemuksia miten työvoimatoimisto suhtautuu jos ottaa itse lopputilin töistä? Mulla on googlemapsin mukaan vähän päälle 3 tuntia päivittäinen työmatka en kylläkään joka päivä kodin ja työpaikan väliä kulje vaan elän vähän tämmöstä kiertolaiselämää.
Soittelin työvoimatoimistoon ja virkailija ei osannut sanoa oikeen mitään mutta antoi ymmärtää että vähän arpapeliä kokeile ja katso miten käy.
Kävin tänää vähä genen pajalla.. suunniteltiin vaikka ja mitä kummallista! Hieno mies!
Lähes satavarmasti tulee karenssi. Mun mielestä tuo työmatkasäännös menee silleen, että työtä ei ole PAKKO ottaa vastaan jos päivittäinen työmatka on yli 3 tuntia mutta ei se ole tarpeeksi painava syy irtisanoutua... Työkkärin paskat pistää kyllä karenssin aina kun se on mahdollista.
Neuvottele pomon kanssa, jos se vois irtisanoa sut tuotannollisista syistä.
Hallitus Poisti 100 km matkarajan. Muutama Vuosi sitten.:)
Genen Paja A1 Paikka. Sieltä saa mitä tarvitaan.:yeah:
No ..mul 2 huilannut kuukauden ja tulee jo tervettä paskaa.:laugh:
on se komia.:thumbup: Ja toimii hyvin.
Mörkö pitäs saada Kuparisena. Tai ainakin sellaisen tilailin joskus.:thinking:
Pikkuisen patinaa pintaan :love:
Oho Ässät 2 -0 Pelicans :laugh:
Mähän oli Savolaisille kauhistus. Hiljainen ku mikä ja nehän ei ymmärtäneet minua ollenkaan.:lol:
Tappara mitä vittua? Peliä, notta saa kässit takasin.
Lukko tais johtaa 4-0 :crying:
Perkeleen huijarit:banghead:
nää keeppowerin akut on oikeastaan aika hyviä.
Parempia kuin 35A purplet sanoisin ilman virallista mittausta.
Otahan seuraavaks sampan 25R toimii hyvin.:)
Mulla tuossa aika monta. Samsung 25R hinta/laatu 1 parhaista tällä hetkellä
On vain halpoja.
Häätyy varmaa pari tilata
Ässältä saa speksit niihin..se niitä mittaili.:thumbup:
Suomi sijalle 10 mäkiloikassa.
En ees tiennyt, että sitä harrastetaan 10 maassa.
Mulla niitä uudempia vihreitä 40 ja 10 vanhaa sinistä Hyvin toimivat kaikki vielä.:)
:eek: !!! ANONYYMI ROBOTTIKULLIEN KERÄILYFOORUMI !!! :eek: http://www.smileys-gratuits.com/smiley-rire/lol-10.GIF
Moikka Kanille :)
mullon noita purpleja nippu, mutta tuntuvat olevan aika lyhytikäisiä.
Näitä on nyt 2 kpl Batteries for ModKeepPower IMR18650 2500mAh :: Ego² :: En ainakin toistaiseksi on pelannut helevetin hyvin.
Möö! :thumbup:
Ai niin tuohon aikaisempaan timpurijuttuun, niin timpuri tarkoittaa puhekielessä sekä kirvesmiestä että puuseppää joten molemmat ootte oikeessa :D
Purplet simahtaa kohtuullisen äkkiä :crying:
Hmmm...Miten molemmat voi olla oikeessa.:thinking:
Nyt puhut vähän mut asiaa.:teaching: