Ei Kirkollisveroa saa henkilölle joka ei kuulu Kikkoon. Pitäis laki muuttua ensin. Mut aina puhutaan siitä, kuinka Maaseutu autioituu. Pistetään Kaupunkivero ni loppuu sekin. sit on tilaa kylissä ja maaseudulla väkeä.
Printable View
Ei Kirkollisveroa saa henkilölle joka ei kuulu Kikkoon. Pitäis laki muuttua ensin. Mut aina puhutaan siitä, kuinka Maaseutu autioituu. Pistetään Kaupunkivero ni loppuu sekin. sit on tilaa kylissä ja maaseudulla väkeä.
Jos pääsisin Diktaattoriksi, niin loppuis leikki. Poistaisin työttömyyden väkisin.:laugh:
oli muutenkin aika typerää ostaa talo tältä puolen jokea.
Ruotsista olis kuulemma saanut "asuntolainan" 80 vuodeksi ja maksellut pelkkiä korkoja koko ajan kun asut.
Käytännössä olisin maksanut vitun halpaa vuokraa ok-talo asumisesta.
Jep . Ruotsissa tajuttu et elämiseen pitää jäädä rahaa, niin kulutus ei putoa. Lainojen maksuajat huomattavasti pidempiä, kuin Suomessa.
Tamminen on Aurinkokuningas. Minä en :) Mut jos 6kk ollut työttömänä joku, eikä ole löytänyt töitä. on hakijassa vika tai väärällä alalla. näin se vaan on.:)
Ei sellaiselle mitään tarvi maksaa. Lippu Ruotsiin ja menkööt sinne.
Oon miettinyt, että mitä vittua on järkeä maksaa tätä taloa siinä toivossa, että sen joskus omistaa.
En todennäköisesti saa sitä hautaani kuitenkaan ja kakarat tuskin tänne muuttaa asumaan kun musta aika jättää.
Minkä vitun takia ihminen oikeastaan ostaa talon?
Siks et saa penskat maksaa perintöveron, jo kertaalleen maksetusta talosta.:)
Oon oikeastaan ihan samaa mieltä.
Koko 10 vuotisen työurani aikana olen ollut työttömänä yhteensä n. 2kk.
Töitä löytyy aina kun lähtee firmojen ovia koputteleen.
Ei ole semmoista paskaduunia johon työtön ei voisi lähteä.
Meillä oli saatana romunleikkaajana insinööri jokin aika sitten.
Yksi insinööri ajaa taksia renkinä Torniossa tällä hetkellä.
Työtä löytyy aina tekevälle, mutta mitä pahaa ruotsalaiset on meille tehny jotta joutuisivat huolehtiin meidän luusereista?
Ja Eki lähti panemaan vai.Reilu jätkä ku mut yksin jätti.:unsure:
Ei lähtenytkään. :laugh: Ei Ruotsi pahaa ole tehnyt. esimerkkinä vain. :thinking:
Eduskunta on turha laitos; se keksii sellaista joutavaa lainsäädäntöä, jolla vain estetään köyhän ihmisen selviäminen "rehellisesti" tässä maailmassa. Kansanedustajat, on peiliin katsomisen paikka! Ryhtykää tekemään sitä, mitä teidän pitääkin; purkamaan joutavaa lainsäädäntöä. Tehkää Suomesta maa, jossa on kiva paiskia duunia. Maa, jossa vielä palkkapäivänäkin naurattaa! Hopi hopi hommiin ja vaalipuheisiin oikeita teemoja eikä sitä vanhaa baskanjauhantaa."
Ite oonkin erilainen nuori enkä ole eronnut kirkosta. Naurattaa aina jonkun Räsäsen ollessa pinnalla niin iskee kirkosta joukkopako. On tässä ainakin se hyvä puoli, että islamin muuttuminen maamme pääuskonnoksi on yhden ihmisen verran hitaampaa.
Erosin kyl Kirkosta ku pääsin Armeijasta.öö oliskos ollut 87 tai 88 :) Minä en Päivistä perusta paskan vertaa. Vaikka henkilökoht mielipide hänestä on sensuroitu.
Auts!!! Kyllä tässä kun taakse päin katsoo 16 vuotiaana aloittanut eikä päivääkään työttömänä! Pääosin Kirvesmiehen hommia, kyllä tälle maalle jotain on annettu! Ainakin toteutettu monen haave omasta kodista :love:
ja pidetty verottaja tyytyväisenä! Ja meitä +50 on aika paljon, pitäisi jo nuorempien ottaa vetovastuuta.
Aavistelin pikkuisen et Timpuri tai Puuseppä olet.:)
Tuo on jo helvetin hyvä saavutus nykyään että 40? vuotta töitä eikä päivääkään työttömänä. :thumbup:
Ite alotin Työt kesätöissä 12 Vuotiaana. Kaalipellolla ja Kasvihuoneessa. Ei kans isommin ole työttömänä oltu.:)
Tulipa siinä riehuttua pojan kanssa vajaa pari tuntia pihalla, aikas raikas ilma noin lähellä nollaa ja pieni lumisade päälle. Vieläkö täällä on sama levy päällä vai joko ollaan siirrytty barrikadeja rakentamaan?:eek:
en eki tiedä mitä kieltä puhut. mut kyllä mä ainakin olen Kirvesmies, eli Timpuri:)
Torniolaisilla on edelleenkhin eri khieli kun meillä mhuilla
Ainakin Satakunnassa Kirvesmies=Timpuri. teillä se varmaan on Homppeli.
80 luvulla viisi vuotta Ranskassa siitä kolme vuotta komennuksella siellä sun täällä, siltä ajalta ystäviä monessa maassa joiden kanssa tiivistä yhteydenpitoa. Ei se muu maakaan mikään mansikka ole samanlaista "mitäs tosta eihän me muista "baskan jauhantaa ja kusetusta politikkojen ja virkamiesten taholta jollei jopa pahenpaa!
Vink Vink Vaalit tulossa!
Minä olen Timpuri ja rakennan Taloja.:laugh:
h: käyttö on hyvin tarkkaa Meän kielellä.
Torniolaisilla o edelleenkhi eri kieli ku meil muila olisi Meän kielellä korrekti versio.
Savolaisena varmaan ymmärrät kuinka hupaisaa on yrittää vittuilla kenenkään murteesta edes virolaiselle.
Lähempänä ne on suomenkieltä kuin TYÖ
Minä en ole savolainen. Satun vain asumaan Kuopiossa, mutta olen asunut täällä vain 1/3 elämästäni :teaching:
Joo. Vhitussa ei ole yhtään hoota.
Mä asuin 2 Vuotta Savossa, ihan vaan töiden takia.:thinking:
Olin Tervon silloisessa Lohimaassa Kalastusoppaana.
Tervosta muutinkin Ahvenanmaalle, Ships Foodille tekemään Kalafilettä:)