En minäkään näiden uusien kompuuterikatiskojen kanssa osaa auttaa, mutta aina voi tarjota vaikka kyydin lähimmällehuoltoABC-asemalle lämpimään odottelemaan Sjöbergiä.
Printable View
En minäkään näiden uusien kompuuterikatiskojen kanssa osaa auttaa, mutta aina voi tarjota vaikka kyydin lähimmällehuoltoABC-asemalle lämpimään odottelemaan Sjöbergiä.
Youtubessa on mielestäni hyvä ominaisuus ruudun oikeassa laidassa, kun ehdottelee seuraavaksi videoksi samankaltaisuuksia ja/tai historiatietoihin liittyviä ehdotuksia.
Mutta, miten vatussa mulla näyttää lähes pelkkää X-factoria sekä Saara Aaltoa? Tasan tarkkaan en ole katsonut yhtään aiheeseen liittyvää videota, tää on aivan varmasti joku salajuoni tai aivopesua tuubin puolelta... :sneaky:
Koska olet suomalainen...
Miks mäkin olen olen tähän aikaan hereillä...
e. no tiedän kyyllä miksi
Pitäkäskö tässä allkaa skarppamaan jossain vaiheessa. Tuntuu vähän siltä pikkuhiljaa..
.
Mää tunnustan et joskus tulee vilautettua pitkiä valoja, jos on jotain "hässäkkää" tien poskessa.. En osoittaakseni mieltä, vaan siksi et saan aikaiseksi enemmän valoa et näen paremmin/kauempaa mistä kyse. Ettei esim. ole mitään raatoja (hirvi tms.) omalla kaistalla :)
Grillin pesua pihan talvikuntoon laittoa, talvi voi oikeestaan tulla mun puolesta. Kamat pitää vielä roudaa pihavarastoon sit voi tulla vaikka metri lunta.
.
Pääsi talvi yllättämään... Lana on paikassa A ja ketjut traktoriin paikassa X, johonkin mettänreunaan mä ne keväällä polkasin... Lunta on kohta nilkkaa myöden. Lautassakin on viel kone paikoillaan ja veneet kääntämättä X-(
Taas arvon meteorologit lupailee lumikaaosta, 20 senttiä pitäisi tulla maanantaina. Mittaustapoja on tietysti monia...
Liite 29118
Pizza, tuo pyöreä ruoka joka tuodaan neliön muotoisessa laatikossa ja syödään kolmioina :drool:
Foorumille tullut tuonne ylös näköjään mainoksia, vai enkö ole vaan aikaisemmin huomannut. :confused:
Olihan tosin noita höyrykauppojen mainoksia ennen, nehän kylläkin poistuivat joskus syksyllä.
Ihmetys on suuri vähän joka forkalla kun jengi valittaa mainoksista? Miten voi oikeesti mainokset häiritä niin paljon et pitää asentaa jotain mainoksen esto-ohjelmia? Mullakin on varmaan jollain koneella joku esto-ohjelma mut en jumalauta pidä niitä edes päällä. Millä sitä rahaa forkan pyörittäjä saa jos ei mainostamalla? Ei taida ihan ilmasta olla tälläsenkaan forkan ylläpitämien, jostainhan sitä rahaa pitää repiä jos haluaa forkkaa ylläpitää.
Ainoa mitä itseä ärsyttää niin kännykän appsit, niinin ei tarttis kaikkiin noita mainoksia änkee kun kännyn näyttö kuite hiuka pienempi ku esim, läppärin. Noikin saa kyllä pois jos haluaa.
Mainokset on ihan ok, kunhan niitä ei ole liikaa. Esim. tämän foorumin mainos ei häiritse tippaakaan. :)
Monella sivustolla on vaan mennyt ihan överiksi koko touhu, pelkkää kuva/videomainosta ja popuppia sivut täynnä. Itseä ainakaan ei kiinnosta lueskella sivustoa, jossa mainoksia enemmän kuin "asiaa".
Toi on ihan totta et monella saitilla menee vähän överiksi mut täytyy ajatella niin et leipä se on heidänkin saatava. Mua eui kyllä mainokset häiritse tippaakaan kun tietää et se on osa tätä bisnestä.
Rokulin kanssa samaa mieltä tuosta mainospolitiikasta. Se vaan meissä tuntuu nykyään olevan, kaikki pitäis saada heti ja ilmaiseksi...
Tuo adblockerin asento on täysin kiinni siitä minkälaisia mainoksia sivustolla pyörii. Tällä sivustolla olevat mainokset ovat olleet lähinnä staattisia bannereita, joten blockeri ei ole käytössä. Murossa taas oli videomainoksia jotka lähtivät automaattisesti päälle volyymit täysillä, blockeri meni justiinsa päälle enkä ole sen koommin päätäni asialla vaivannut. Kaikenlaiset popup-, popunder-, video-, flash-, ovimattomainkoset saa yleensä tuon blockerin päälle - pysyvästi.
Mä ainakin käytän adblockia sen takia ettei tarvitse youtubessa katsoa mainoksia videoiden alussa. Ja noiden raivostuttavien yllättäen itsestään pyörimään lähtevien mölinämainosten takia. Riittäkööt maksuksi seurantaevästeet, kun eivät niistä maksa mulle niin en minäkään maksa niille katsomalla liberomainoksia. :D
Niin, siellä pyörii mainoksia mitkä on kohdennettu niiden seurantaevästeiden avulla juuri sille ihmiselle. Mulle vauvajuttuja kun valitettavasti luen vauvapalstan ihanan sekopäistä foorumia välillä. :D
Facebook ei välitä adblockista, etsippä vaikka käsilaukkuja verkkokaupoista niin sen jälkeen facessa ei muuta ookkaan kun laukkumainoksia seuraavat 2 viikkoa.
Noista mainoksista tuli joku randomi nettitarina mieleen:
Lainaus:
Dude at work was complaining that his spoons were slowly disappearing from the lunch room. He had brought 6 to work and he was down to 2 [...] Every time someone sent him an email, at the bottom, in white text (i.e. invisible unless highlighted), everyone would write “SPOON SPOON SPOON SPOON SPOON SPOON SPOON”.We all did this for several weeks (he had a gmail account) and that’s when he started losing his mind: every website he visited had ads for spoons and flatware! He thought google was reading his mind.
Onkos kukaan ehtinyt testata Oulusta saatavaa pallivahaa?
-> täyttääkö lupaukset ja onko parempi fiilis kuin viiksivahalla vedettynä??
Pallivaha - So Good - Dick Johnson
"Ota purkista tarvittava määrä vahaa ja lämmitä vaha sormien välissä mukavan lämpöiseksi palleja varten, pallit ovat herkkiä lämpötilan vaihteluille. Levitä vaha palleihin. Saat mukavamman kokemuksen, jos pyydät puolisoasi tekemään tämän puolestasi, onhan se vähintään hänen velvollisuutensa."
Jos tuota tuotetta tarkoitat niin olen khyllä. Kyl se ihan mukavan räplättävän silosen pinnan jättää. Purkissa vähän kuin paksua kermaa.
Jaahas.Se olisi nyt reilu viikko oltu ilman höyryttelyjä.Voisiko sanoa että pääsin myös tästä eroon.