Niinpä, hankalaahan se on kun ei erota astmakohtausta intohimosta :laugh:
Printable View
Niinpä, hankalaahan se on kun ei erota astmakohtausta intohimosta :laugh:
Olenko huono ihminen, jos nikit, jotka päättyvät numerosarjaan "666" herättävät epäilyksen alaikäisyydestä?
Se pitää olla 665, the neighbour of the beast. Kuten iron maiden laulaa.
miä oon huono ihminen ilman mitään numerosarjaa. https://www.youtube.com/watch?v=nUyFg9xoPKk
Kukapa tässä sen sädekehän olisi ansainnut, paitsi Hurstin Veikko.
Vielä olisi kolmas finaali katsomatta Canada cupista, mutta taidan säästää sen ensi viikonlopulle. Suosittelen kyllä kaikille, on melko kovaa nimeä kentällö ja paikoitellen aivan uskomattoman hienoa peliä.
Tulipas teini olo kun kävi vähän leikkimässä autolla ennenkö hain vaimon töistä :D
Etenki, jos pelkääjänpaikalla istuu ja kuski "vähän näyttää".:D
Minä en leiki kun yksin ja senkin tuolla teollisuusalueella pois muun liikenteen seasta :)
Ei ollut isis vielä räjäyttänyt forkkaa.:) Ässät meni ja voitti taas.:laugh: Ei mulla muuta.:thumbup:
Mä olen menossa vaihtaa talvinakkei alle...kuhan pääsen ehjänä paikalle kesärenkailla[emoji38] onneksi matkaa vain 2 minuuttia,mutta sekin aika riittää [emoji53] noh...noikin vähät mitä tullut niin sulaa jos ei tuu pakkasia.Tulispa nyt kerralla kunnon talvi[emoji173]
Edit.tämä nainen vietti eilisen illan Toyotan sivuilla ja suunnitteli Hiluxin ostoa..rahaa ei ole mut aina pitää haaveilla[emoji4] piti ladata kaikki pdf mitä sai..siellä oli kaikkea ihanaa[emoji173] ja ne lisävarusteet..upeita ja haluisin kaikki ja tietty isommat renkaat ja korottaakin pitäisi.Meinasin seota,kauhee autokuume!!!! Nyt pitää viimeistään alkaa lotota[emoji53] käytettynä se kannattaa ostaa tietty.Värin pitää olla punainen[emoji173] jos voitan lotossa niin pitää jassollekin tilata[emoji8]
Säästä luontoa, kulje jalan.
(Eli Suomeksi olen köyhä ja katkera.)