Neekereissä ei oo mitään vikaa, te rasistit pilaatte heidän mahdollisuutensa sopeutua.
Meillekin Haaparantaan nousee uusi satoja neekereitä sopeuttava laitos, toivottavasti kantaväestön viharikokset eivät näy rumana piikkinä rikostilastoissa.
Printable View
Neekereissä ei oo mitään vikaa, te rasistit pilaatte heidän mahdollisuutensa sopeutua.
Meillekin Haaparantaan nousee uusi satoja neekereitä sopeuttava laitos, toivottavasti kantaväestön viharikokset eivät näy rumana piikkinä rikostilastoissa.
Mä oon hengissä ilmeisesti
Neekereiden kotiuttamisessa on se virhe tehty, että ne siirretään laumana johonkin Kontulaan.
Ne pitäis väkisin tukkia kantaväen sekaan, että ne ees vois kotiutua ja oppis kielen sekä kulttuurin.
Nykyään ne siirtää saatana heimolaiset yhteen nippuun ja sitten ihmetellään kuin meillä on tällasii kirvestä heiluttelevia ihmisapinoita kaduilla.
Sama homma Kuopiolaisten kanssa.
Näköjään olet.https://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...Azs6GJmxVlHUYq
Kuopiosta pitää muistaa 1 juttu, niin kaikki hyvin. Kuopiolainen kun puhuu, On vastuu 100% Kuulijalla.
Kylmä fakta on se, että jonku täytyy sunki eläke pennit maksaa ja toinen kylmä fakta on se, että ainoastaan Afrikan neekerillä on asiat niin huonosti, että pitää Suomeen muuttaa.
Jos et oo huomannu, Suomi on aivan paska sosialisti kansan tasavalta, jossa sääkin on ihan perseestä ja talous kuralla.
Ei me voida olettaa, että saatais tänne ahkeria aasialaisia niinku Kanadaan.
Ei mulla ole mitään Kuopiolaisia vastaan. Jäkiksessäkin pinnoja lahjoittivat viimeks 3 Poriin. Ja Asuin Vuoden Tervossa ja Vuoden Iisalmessa. Muuten hienoa paikkaa mutta Meri puuttuu.:)
Kerropaas Eki mikä ero on Vancouverin ja esim Helsingin ilmastossa. Kerron sulle molemmissa käyneenä, ettei juuri mitään.:laugh:
Kyllähän siellä Laatikoita myös. sähän puhelit ilmastosta.:laugh:
Puhelin myös muustakin kuin pelkästään ilmastosta.
Kyllähän Vancouverissa sataa paljon, mutta et sää nyt oikeasti voi väittää, että Helsinki vetää missään suhteessa vertoja sille.
Ei se riitä, että on komia venäläinen kirkko keskellä kylää jos koko muu kaupunki on yhtä saatanan slummia.
Vaihtoehto maahanmuuton kiihtymiselle on se, että tekin jätätte sen tumppuun vetämisen vähemmälle ja alatte nussimaan.
Tähän maahan tarvittaisiin uusi baby boom, mutta tasa-arvon nimissä miehenhän ne kakaratkin pitäis paskantaa pihalle.
Valitettavasti evoluution nykytilassa se vaatisi suunnattomia resursseja joihin ei edes kommunisti Suomen sairaanhoitojärjestelmä kykene.
Eipä tuo Vancouverin Slummi yhtään ihmeellisempää ole ku hesassa.:rtfm:
no niin tapoin taas foorumin ja nyt vielä spämmään päälle
Mitään tapettu:laugh: Eikä ole edes Spämmitty :thumbup:
Eipä tarvinnut mennä paljon sivuun keskustan läpi kulkevalta pääkadulta, niin ihan slummia. Oikaistiin pikkuisen, ku mentiin Kalastustarvikkeita hakemaan.
Itsehän olen suunnitellut muuttavani Australiaan kunhan löydän työpaikan sieltä ja saan murjuni myytyä.
Eipä nuo saman näköisiä ole. Mut ajatuksellisesti lääviä molemmat. Ihan sama ku Venäjällä. Tai latvia, Liettua, Puola, Tsekki joka paikassa sama homma.
Löytyyhän Hesan suunnaltakin hiton hienoja paikkoja. Riippuu vieläpä siitä, mitä pitää kauniina.:)
Itseasiassa hienoin paikka missä olen käynyt. Löytyy Vuoristojärveltä Kamloopsista (Kanada) tai Kuolan niemimaalta Ponoi niminen Joki. En osaa päättää kumpi hienompi.:thinking:
Tarkkaa paikkaa en muista, kun meillä oli paikallinen opas. Lähellä Kiinalaisten valloittamaan aluetta.
molemmat aivan paskoja eskimokyliä.
Colorado Springs vaikutti sellaiselta kaupungilta johon voisin asettua asumaan.
Valitettavasti USA on lipsunut niin kauas omasta perusajatuksestaan, että valkoisen miehen ilman pakolais statusta on käytännössä tyhjä edes haaveilla muuttavansa sinne.
Meni muuten 10 ml nestettä viime yönä.
Haittaaks se?
Eipä tuo haittaa. Mulla meni iltasella 25ml. Haittaako se?
Mää en lähde ees laskemaan :)
Alle 100ml meni eilen [emoji87]
Sen luulis jo haittaavan.
Kippasitko pullon höyrykoneeseen ja vedit sauhut paskapaperi hylsällä?