Oho vamomies, kerrankin bustasin sut täältä samaan aikaan! :eek:
Printable View
Isellähän maha ei tykkää ruisleivästä tippakaan jotenka syön noita gluteenittomia leipiä ja riisikakkuja. Oo kuullukkaan tollasesta Fazerin ruisleivästä, tohan täytyy ottaa kokeiluun heti.
Onks gluteenittomissa leivissä rasvaa, miks :confused: Muistan kerran maistaneeni, kun rippikoulussa vahingossa otin joskus gluteenittoman leivän. Oli ihan helvetin sitkeää ja kamalaa. :D Ei tulis heti mieleen että niissä olis ihraa.
Maailman paras leipä on vaasan kaurasydän johon sulatetaan mikrossa kermajuustoa ja sitten vaan ääntä kohti.
Aika hyvin sitten oli saatu se sitkeys siihen mitä maistoin, tai no, siitä on jo sata vuotta että en nyt varmasti muista oliko se vaan helvetin kuiva vai sitkeä mutta sen muistan että mauton ja vaivalloinen syödä. Meni varmaan kolme kertakäyttömukillista mehua että sain sen huuhdottua alas. :D
Jaa, jos Kuiponen piilottelee niin kaikki muut jollain tapaa kiinnostavat yksilöt on tavoitettavissa muita teitä tai on jo sivuutuslistalla. Harmillista.
Ei oo Kuiposta näkyny aikoihin :/ Mutta kiva että sua näkee välillä täälläkin :cool:
Kun nyt ravinnoista puhutaan niin mulle oli yllätys kun tänään luin netistä että vehnälese ei olisikaan hyvä vatsalle... Mulla siis kun vatsa on vähän niin ja näin nykyään. Mutta isältä sain kokeeksi sellaista kuin Vi- Siblin ja se todella toimii vatsan hyväksi ainakin minulla. Muita mitä olen koittanut niin en ole huomannut että jopa jo kerta-annos auttaa. Tämä auttaa ainakin mulle vatsantoimintaan. Tässä on sitä psylliumia myös jota kehutaan. Mulla siis ongelmana ei ole ummetus vaan löysä vatsa ja "tahmainen uloste" Hyi... :D Vaan tämä tuote toimii mulle ja auttaa tässä asiassa :) P.S. Lääkäri oli tätä isälleni suositellut.
GOOGLEN ETUSIVULLA ON IHANA HALLOWEENKISSAPELI
Tänää olis taas kateellisten ja katkerien päivä
Olen tainnut joskus mainita, että Keravalaiset ei osaa ajaa autolla. Pysyn kannassani. Tänään oli taas liikennejärjestelyt tietöiden takia muuttuneet, joten poikkeuksellisesti en päässyt ohittamaan liikennevaloja kääntyessäni. Normaalisti oikealle pääsee ilman valoja ja vasemmalle ja suoraan menevillä on liikennevalot. Nyt käytössä oli vain yksi kaista ja muut oli tötteröillä blokattu. Saavuin punaisiin valoihin ja edellä oli kolme muuta autoa, joilla oli vilkut oikealle. Valojen vaihtuessa vihreiksi olikin oikealla puolella kolme autoa jotka ajoivat suoraan. Siis sillä kaistalla joka oli suljettu. [emoji53]
Osaako joku sanoa missä tilanteessa autolla saa ajaa pyörätiellä muutoin kun autossa on keltaiset tai siniset vilkut päällä?
Onko tontille ajo sallittu vaikka sitä ei ole erikseen liikennemerkissä lisäkilvellä mainittu?
Täälläpäin joutuu päivittäin väistelemään autoja kyseisillä teillä.
+ Taksit. Mutta nekin vain viedäkseen tai noutaakseen asiakasta.
Kuvittelenko vain vai onko haarukka ollut normaalia hiljaisempi?
Eikös karhu just sillon oo äkänen? "Vihainen kuin marjaskarhu" oli vanha sanonta :D
Kävi läheltä piti tilanne tänään kaupassa kun meinas luomutuote tipahtaa ostoskoriin. Onneksi huomasin ja vaihdon halvempaan paprikaan joka puolet hinnasta luomuun verrattuna.
Eiköhän tässä tex mexiä aleta kokkailemaan. Onpahan darraruokaa lauantaiksi sitten.
Nyt meni homokiva neitsyys ja rakastan sitä :love:. Hetki sitten pyöräytin elämäni ensimmäisen setupin klooni-kaiffariin ja nyt onnellisena imeskelen RY4D (joka maistu pelkälle imelälle kemikaalille serpentin minissä). Ai saakeli et on nannaa!
Et taida uskoa myöskään jätteiden lajitteluun tai ilmastonmuutokseen? Hippien hapatuksia?
Luomuna tulee ostettua yleensä banaanit, koska chiquitat on sellasia vihreitä, jotka eivät ole syötäviä vielä moneen päivään. Luomumaito on myös parempaa, silloin harvoin kun tulee ostettua.
Osittain kyllä jätteitä lajittelen. Lasit, pahvit jne. Kompostijätteet menee kyllä yleisroskiin. Ja mitä ilmastonmuutokseen tulee niin ainahan se on muuttunut kun katsoo pitkältä aikaväliltä eikä vaan tätä teollisuuden olemassa olon aikaa. Eli en ota päävaivaa ilmastonmuutos asiasta.
No hipit on hippejä ja nehän parantaa maailmaa ja kaikki mikä maailmassa menee päin persettä on muitten vika heidän mielestä.
Tuliski se paljon luvattu ilmastonmuutos niin että mittari pysyis parinkympin paremmalla puolella ja olis se plussa siinä edessä.
Tässä maassa on kolme turhaa vuodenaikaa..
Bonuksena vielä hipit vois kasvattaa rehut omalla pihalla omassa paskassaan.
Ilmasto on aina muuttunu.
Samixii, luomubanaanit on ihanan kypsiä ja makeita, ja maito on liian käsiteltyä jos se ei kerrostu kun sen jättää seisomaan. Luomumaito maistuu jo oikealta maidolta.
Ps. Testaa joskus Oatlyn kauramaitoa tai varsinkin kauramaitokaakaoo :drool: