Jos ei oo muuta kokeillu [emoji8]
Printable View
Ässä terveiset sulattamolle vissiin tulivat perille? :)
Ainii unohtu tervehtiä Ekiä! :wheee: JEEEE ÄKSÖNII LUVASSA PITKÄLLE YÖHÖN! JOOKO! :wheee:
No en todellakaan lähde maisteleen mitää viikon tuoreita paskoja, eiköhän ne ajat oo jo menny.
Nautilus jota hehkutettiin ihan vitun mullistavana härvelinä oli ihan sysipaska paskakikkare. Subtank oli kirjaimellisesti kayfun kädettömille.
Atlantikset ja delta kakkoset voit työntää kakkosees.
tässä mietin et mitäköhän paskaa imis. Mantaa, H ripperiä, Origeniä vaiko Gennyjä.:thinking:
Aina jotain löytyy ku ei kulje kädet taskuissa(omissa):evil:
Menis muutama päivä nyt äkkiä. Sais ton Dripperikaman valmiiksi.:laugh:
Paremman maun niistä saa ku mistään muusta. Mut jos nauttii kusevista Kaiffareista, niin kaipa se niinkin.:crazy:
Tuttu pistää Hoon huutamaan hoosiannaa.:thumbup:
Näistä kaikista merkeistä stand outteina vois mainita seuraavat.
Ajomukavuus: BMW
Luotettavuus: hankala sanoo, Volvo on ollut jo kauan ja vasta nyt alko vikoon. Varmaan se on se Volvo tai sitten BMW, jossa ei koskaan ollut vikoja vaan "isoja huoltoja".
Peniksen kasvu: Cadillac
Urheilullisuus: Mersu. Kyseessä oli 500 SEC Se oli niin saatanan nopee, että kerkes korjaamolle just ajossa aina.
Castlekin on muuten ihan hyvä dripperi bongi asennossa.
Shire Malttia ei ole. Valitan..Kaikkea muuta melkein löytyy.:crying:
Minkä takia pösöä tehdään?
Varmaan hyvä se Castle. myin omani pois ku en tykännyt. Ei vaan ollut mulle tarkoitettu. Ei varsinaisesti mitään vikaa mut ei mitään sellaista mitä muissakin ei olisi.
totta. Olen amatööri ja saan kaikki muut laitteet toimiin, mut olen niin tumpelo et kaiffari ei toimi.:)
Ei kai pösössä mitään vikaa oo.
Ketterä kauppakassi ja moninkertainen WRC voittaja.
Ranskiksista voi olla montaa mieltä, mutta ainakin tää kippo on toiminut.
Monesti olen huomannut, että ne jotka ulisevat naapurin uudenkarheasta pösöstä ajavat itse museokelpoisella corollalla.
16 milliset toimii eikä kuse mut 22 perseestä.