Se on paha kun supikoirat syö munia, jää ihmisille vähemmän kanalintuja posautettavaks? :thinking:
Printable View
Se on paha kun supikoirat syö munia, jää ihmisille vähemmän kanalintuja posautettavaks? :thinking:
.
Hmm. Onkos kukaan maistanut supikoiran lihaa? Jos se oiskin hyvää niin asenne muuttuisi aika äkkiä varmaan... :laugh:
Niin taikka näin niin fakta on se että ihminen on kaiken takana... :thinking:
Skottasikaa ryöpätään :thumbup:
https://www.youtube.com/watch?v=mWDXb1750oU
Varmaan jos aletaan miettiä vieraslajeja ja niiden aiheuttamia haittoja niin valkohäntäpeura olisi ykkösenä hävitettävien listalla, ne talloo ja syö pellot ja rei'ittää säilörehupaalit pilalle ja loikkii autojen eteen jatkuvasti. Mutta kun niiden liha on hyvää niin eihän niitä haluta hävittää kokonaan... :D
Tuosta syystä alunperin koraanissa on kielto koskien sianlihan syöntiä. Veikkaan, että yli 99% muslimeista ei ole asiasta tietoinen. Siis syystä miksi se on kielletty. Mainitaan vaan, että se on saastainen eläin. Ei ne koraanin kirjoittajat ole sitä huvin vuoksi kieltäneet. Muistaakseni tieteen kuvalehdessä asiasta aikoinaan kirjoitettiin.
.
En ihan väärin muistanut:
Miksi juutalaiset ja muslimit eivät syö sianlihaa? | Tieteen Kuvalehti
Ei helvetti..päivystäjä oli soittanut töistä[emoji53] puhelin oli äänettömällä ja soitin takasin, mutta työkaveri oli jo menossa pomon kanssa.Olis pitänyt mennä Keravalle 8 kerrokseen laittaa katolle pressuja kiinni.Siis tonne pimeeseen ja kuulemma katon reunalle[emoji16] Kova tuuli niin on kuulemma irronnut niitä...ei saatana, onneks ei tarvinnut mennä[emoji2]
Kyllähän ihminen on pahin vieraslaji, kaikkea ja kaikkia pitää riistää kun mikään ei riitä.
Täällä rannikolla tunnetaan traanikäsi, eli vanhat hylkeenpyytäjät sai sen bakteerin kun käsittelivät hylkeenlihaa ilman suojakäsineitä. Käsi menee tunnottomaks ja käpristyy käytön puutteessa😣
Mä en syö mitään lihaa enkä edes kalaa jos se ei oo läpikypsää. Enkä lintuakaan... :)
Hö. Kunnon pihvi ei saa olla läpikypsä. Nautaa voi syödä täysin raakana kun on tuoretta ja kunnon lähteestä, kuten suomessa nyt on. Kana toki kypsänä, ihan että luistaan erottuu, mutta kananmuna holahtaa "aamiaispirtelöksi" aika usein lasiin muun sekaan. Salmonellariski on mutta hyvin, hyvin pieni.
Jees, makuasia sanoi koira kun persettänsä nuoli... Raakaa kananmunaa söin vain töissä kun oli jokin ihme vedonlyönti... En tykännyt :D Söin kyllä... Ja täytyy myöntää että kunnon pihvi joka on verinen sisältä on oikein maukas ja murea... Mutta jostain kumman syystä en halua syödä veristä pihviä..? Meitä on niin moneks ja syitä en osaa arvailla että mikä maistuu mitenkin? Ja että miksi jokin raaka taikka sitkeä tekee pahaa joillekin ja joillekin ei..? :)
Maksoiko joku siitä ihan rahaa että raa-an kananmunan heitti huiviin ? Tahtoo mukaan, ja haastan kyllä kaikki.
Joskus/usein kun ei mikään kiinteä ravinto mene alas niin kananmuna sentään menee. Eikä maksa mitään. Ilmaiseksi melkein jakelevat. Tein just munakkaan, ja maksoikohan 40 senttiä + sähkö, ja napa meinaa haleta.
^Twisted Balboa :thumbsup:
Luulen että monesti kyse on siitä mitkä on nuoruuden kokemukset ja tavat. Ainakin minulla. Voisin luetella esimerkkejä, mutta eihän tämä ehkä ole mikään "keskustelupalsta" :D
.
Kananmunat on hyvänmakuisia. 6 minuutin munina ja muissakin muodoissa, paitsi en raakana välitä... :D Kananmunat on luonnon vitamiinipommeja. Niissä on todella paljon vitamiineja ja syön niitä paljon. Kolesterolit on mullakin tosi hyvät :)
Espanjalainen munakas kovassa huudossa, sinnehän voi tunkea mitä vaan. Mutta perunaa ja sipulia pitää olla, valkosipulia unohtamatta!
On muuten melkoinen proteiini/hiilaripommi. Pärjää pitkään.
Pelkällä kananmunalla ei pääse lihoamaan kun ei oo sitä hiilaria. Siinä mielessä myös hyvä ruoka jos on paino-ongelmia kuten minulla....
Tuleepa tänne nyt viestiä hyvään tahtiin [emoji106]
Mulla korkea kolestroli[emoji20] hyvästi muna jonka ennen heitin smoothien sekaan..teki silkkisen ja pehmeän smoothin.
Mä aloin syömään järkyttävästi kun lopetin tupakin... Enkä osaa hillitä sitä vieläkään. Ruoka maistuu liiaksi. Puolessa vuodessa painoa on tullut lisää 15 kiloa... Uh ja äh ja tuskaa...
Laiskan miehen munakas:
Heitä eilisen kebabin jämä lihat ja lohkoperunat kattilaan, tiraus maitoa päälle, hyppysellinen pippuria (sipulia voi kuullottaa sivussa jos jaksaa), hyttysellinen suolaa, 4-5 kananmunaa kattilaan, sekoita ja heitä kuumalle pannulle.
Onnellinen ähky on taattu.
Benji: Ei tykkää on negatiivinen ilmaus postauksen laadusta. Myötätunto nappia kun ei ole...
Mä tein tänään mustikkapannukakkuja ja aitoa kanadan vaahterapuun siirappia niiden kanssa ja voi luoja pojat oli hyvää[emoji2] En oo ennen tehnyt ja näitä täytyy kyllä duunata useammin[emoji8]