Mä voisin vaihtaa pienempään kämppään, ni näyttäs pieni telkku isommalta.:thinking:
Printable View
Mä voisin vaihtaa pienempään kämppään, ni näyttäs pieni telkku isommalta.:thinking:
Mutta kun lupa-anomus tuli kielteisenä takaisin kun meinasin ottaa tykin tuon nykyisen töllön sijaan. Olis vielä hienosti saanut moottorikankaan piiloon tuommosen lipan alle mutta ei käynyt :D Mutta hyvityksenä seuraavaan asuntoon tuli lupa ennen hakemusta. No jos kesäksi valmistuis ja pääsis vaikka vähän eri palkkaluokkaan kuin nykyinen opintotuki niin saattaisivat pankin tytyt antaa isompaa velkaa, tai sitten toi tän viikon lotto :laugh:
Tarvis kanssa muuttaa isompaa pirttii missä olis huonekorkeus + 3.5m että sais isomman taulun tehtyä :)
Mullekin tuli kieltävä vastaus ekaks ku ehdotin... pistin sit heti kamat tilaukseen - pikana.
Vähän se ihmetteli kun sanoin että otas imuri käteen, teen nyt Hiltillä 12 reikää kattoon... "ai miks? no sitä videotykkiä varten"
Noo... ei se ehkä ihan noin mennyt, mutta käytännössä kuitenkin. Nyt on jo ihan tyytyväinen mun investointiin. :D
Mukava kattella kunnon ruudusta, jos kerran kattelee. Mä en juuri telkkua kato, ni muihin juttuihin sijoittelen.:)
Nyt on raukee olo. Emännän kanssa saunassa käyty,saunaolut juotu ja kohta syömään kiuaslenkkiä. Kyllä kelepaa.
Jep jep
Lapsille uudet yövalot hyvä idea ? ..... EI OLLUT
Oho Saipa 1-4 Ässät :yeah:
Muijan pösö toivottavasti taas hetken kunnossa, ai että on paska auto. X-(
Mä ajelin Peugeotin Bokserilla muutaman Vuoden. Ihan ok auto oli.:thinking:
Empä oo tiennyt että paskatissa on jarrupala-anturit, tänään aamulla ihmettelin että mikäs valo sinne tauluun nyt syttyi kun diisseliä kumminkin viel liru tankissa on :lol:(E: kohta 170tkm ollu mulla ja nyt ekaa kertaa sytty :D )
Sais siis se 5pv tulla jo että tulee tuet tilille, maksaahan ne palat 35 eskoa motonetissä. Just kerkesin watsappi ryhmässä pojille manaamaan että taas menee 5-6h kun pitää tehdä se männänpuristus työkalu itte, kunnes 1 jamppa kuutaa että hänellä on hallilla tuu hakemaan :yeah:
Ei kai sitä työkalua vokkelon etupaloille tarvita? Taakse tarvitsee kyllä, mutta edessähän ne pitäs olla ihan normi männät?
Ai perk. hyvä et tuli autot puheeksi. Tarvii varmaan viedä, katsastukseen kottero.:crying:
Jaa ei tarvi vai, no pitää silti käydä nappaamassa varmuuden vuoksi mukaan kaverin hallilta. Saa samalla jäädä sinne jos on tilaa niin ei tarvi hangessa maata rivarin pihassa :D
Joo just katoin äsken että niitä olis nyt saldoilla vaikka muille jakaa, takapäähän kun vaihtelin niin ei ollut missään varastossa :( Juu painaa ja pyörittää. Takana ainakin ne ihme hahlot oli, oli muuten semi kova homma modatulla rälläkän avaimella pyörittää :D
Kiitos silti tarjouksesta, tarkan markan vartija sai onneksi jo kaverilta lainaan. Se 15 ekua on välillä paljon :D
Viimeviikolla vaihdoin omaan duuniportteriin (T4 nelikko) palat eteen ja niissäkin roikku tunnistimen piuhat mutta ei autossa ollu semmosia. :blink: Sivareilla niksnaks ja hyvin pysää.
EDIT: Tiedä nyt sitten voiko mitenkään passattiin verrata tätä mutta tässä oli ainakin ihan normimännät edessä.
Pihdit ja kiertää :thinking:
:thinking:Ei vaan väsytä ja nukkumaan pitäis mennä. :wheee:Vauhtia taas aivan liikaa.:yeah:
Tarvis kans men maate
Hyvä idea. Mut väkisinmakaamisesta saa sakot.:police:
Yleensä (Siis mitä itse olen autoja käpälöinyt) edessä on kaikissa normaalit männät ja takana voi olla kaikennäköisiä kivoja ratkaisuja riippuen merkistä. Siis tämän sisään painumien kannalta. Volskeissa takana yhtä-aikaista kiertämistä ja painamista vaativat. Hondissa riittää pelkkä kääntäminen ja joissakin riittää pelkkä painaminen. Ota varuilta se työkalu niin helpottaa vaihtamista, etkä rutistele niitä männän suojakumeja kappaleiksi.
On se hyvä etten ymmärrä autoista mitään.:laugh:
Tosta se on vanhan saabin etujarrut [emoji106]
Rälläkkä avaimella saa pyörittää
Ihan ku Naiset. Ostat Kukkia. ni Kuukauden kuulustelut, et mitä tullut tehtyä.:laugh:
Ja paras tapaus kun tulee aikasemmin töistä niin alkaa ristikuulustelu
Tai kun tulet Myöhemmin töistä, kun pitäis. :laugh: Olen joskus jäänyt vapaaehtoisesti työmaalle nukkuun .:popcorn:
En minäkään niistä sen kummemmin korjaamisen osalta tiedä, otetaan paloihin -> vaihdetaan osa -> kootaan -> ylimääräiset palat metallinkeräykseen :D Ennen vein korjaamolle oli mimmonen huoltotoimenpide vaan. Nykyään vaihdan itse kaikki kulutusosat kun ei ole antaa sille huoltomiehelle satkua tunnista :)
Kyllähä niitä edessäkin on kierteellä. :thinking:
http://www.lognet.fi/tuotteet/kuvat/7744.jpg
Ton tyylinen ulosvetäjä on aika passeli jos on perus kikkailuvapaa mäntä ja jumahtanut pahastikin. Tulee nesteet ilman ilmausruuvin roplailua konehuoneeseen :D
Voe helevata. Nyt on sitte mun vuoro herätä ajoissa, että huomenta vaan.
Ebola ottaa niskalenkkiä eikä anna nukkua. :crying:
Ämpäri kahvia, josko se siittä taas lähtis. Työnantajani ei tule minua kyllä tänäänkään näkemään.
Huomenta jamollekki!
Tänäänhän on sun perinteinen tsuppipäivä. Jos jätät ne oluet kuitenkin väliin ja otat kunnon matokuurin jollain väkevämmällä nesteellä? Luulisi tepsivän jopa ebolaan, ainakin hetkellisesti lievittäisi oireita... :thinking:
Tänää töiden jälkee vielä suunta kohti tamperetta, sitte kuuluu tsup jos toinenkin!
Huomenta :) Nyt olo et nukkunut pommiin :laugh: