Pitääpä liittyä!
Tää on ainakin mulle ihan sopivan hidastemposta :laugh:
Printable View
Pitääpä liittyä!
Tää on ainakin mulle ihan sopivan hidastemposta :laugh:
Facebookin ryhmät on mulle ihan liian nopeita. Siellä on 124 kommenttia ennenkun oon lukenu alotusta...
Vähän jääny itse taustalle lukemaan vaan nykyään.
Missä nyt mennään?
Jasso naimisissa mirun kanssa ja vauva 2017?
Ässä on venäjällä?
Hanski etsii edelleen game overia
Visa tekee vieläkin revikoita?
Pörri ja Tuittu kuhertelee etelän lämmössä?
Terveisiä lenkiltä[emoji173] [emoji173] [emoji173] me ei edelleenkään mennä naimisiin eikä hommata mukeloita[emoji51] johan tässä lähestytään 50 kovaa vauhtia[emoji20]
Noin niin kuin keskimääräinen vapottelija Helsingin katukuvassa on nuori nainen. Vanhemmat ei varmaan moisia hömpötyksiä ja tosimiäs vetää norttia. Tosi on.
No..mun pitää mennä TAAS laittaa pyykit kuivuu ja mennä suihkuun[emoji53] sitten sohvalle katsomaan Siltaa[emoji8] soon moro[emoji8]
Ja ässä kerkes ensin :thumbup: pitäis itelle tilata tuo velocity dekki tuolta.
Ei sattumoisin ole yhtään sähkömiestä paikalla/hereillä...? :whistle:
Omakotitalon olohuoneesta napsahti, ilman näkyvää syytä, sähköt pois, ei toimi valaistus eikä pistorasiat. Kaikkialla muualla sähköt toimii ihan ok.
Sulaketaulussa (ns. vanhan ajan sulakkeet) ei näyttänyt olevan yhdenkään sulakkeen "nalli" napsahtanut. Vaihdoin kuitenkin OH:n valaistuksen sulakkeen, eipä auttanut.
Onko kenelläkään antaa vinkkejä, vai onko parempi yrittää saada aamusella jostain sähkömies paikalle...
Jyrsijä jonkun linjan napsaissu poikki. Mutta ehkä fiksuin koittaa aamulla metsästää sähkömies. [emoji14]