-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fotwenty
Tankki ottaa kiinni reunoihin ja ainakaan näillä mingi mallisilla tipeillä ei mahdu nostamaan tankkia enää ylemmäksi...
Itsellä pysyy mingi hienosti nokassa vaikka puolenmillin/millin noston tekeekin.
Yhdessä tankissa tuo samainen tilanne,eikä se menoa ole haitannut.
Lyhentää voi halutessaan - hiekkapaperilla pari raaputusta ja homma jatkuu.
-
Totta, Minginhän ei olekkaan pakko olla pohjassa... Tosi ei tämäkään tähän hätään auta sillä slotit ovat niin alhaalla. Mutta eipä hätä ole tämän näköinen, tyhjään tuon Arcticin Buzzilla ja lyhennän sitten. Pitää huomenna etsiä sorvi ja työstää tuo kiuaskin...
Onneksi on muna, niin ei tarvi tankitta jäädä. :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Ei auta :(
Jos sinne tornadon kytkimeen on vaan päässyt e-nestettä sen kannattaa joko antaa kuivua rauhassa tai suihkauttaa sinne powerinappiin sisäpuolelta sitä eletoniikka puhdistus-ainetta ,noi konstit on avittanut tuohon vaivaan useesti 8)
-
http://www.youtube.com/watch?v=VD_3sUVU3FQ
Katsokaa toi, jo alkaa vituttamaan :( :smoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
holkki
Jos sinne tornadon kytkimeen on vaan päässyt e-nestettä sen kannattaa joko antaa kuivua rauhassa tai suihkauttaa sinne powerinappiin sisäpuolelta sitä eletoniikka puhdistus-ainetta ,noi konstit on avittanut tuohon vaivaan useesti 8)
Mä mitää osaa suihkauttaa minnekkää :D Mut nyt se saa levätä hetken tossa pöydällä, kokeilen sitä vaikka sitten viikonloppuna ku kerkee sanoo kissaaki muuksi ku pitkähäntääseks eläimeks...
-
EDIT
Siis jos tässä on kyse ilmanvastuksesta... Olisko paha raapassa viilalla ilmalovet
sinne liittimeen, pysyis tankkiki asennossa..?
meni vähä lötinäksi tämä juttu...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
PalleX2
Siis jos tässä on kyse tornadosta ja ilmanvastuksesta... Olisko paha raapassa viilalla ilmalovet
sinne liittimeen, pysyis tankkiki asennossa..?
Ei ole kyse ilmanvastuksesta. Kun nappia painaa, carto joko suhisee tai ei suhise, suhisee viiveellä tai silleesti pätkii. Kun imasee, nii tulee kylmää (ilmaa??) ja kuumaa höyryä, elikkäs pätkii. Vaihdoin tankkiin uuden cartonki mut ei se auttanu :( Ennemmin siis toimi ihan moitteettomasti.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Ei ole kyse ilmanvastuksesta. Kun nappia painaa, carto joko suhisee tai ei suhise, suhisee viiveellä tai silleesti pätkii. Kun imasee, nii tulee kylmää (ilmaa??) ja kuumaa höyryä, elikkäs pätkii. Vaihdoin tankkiin uuden cartonki mut ei se auttanu :( Ennemmin siis toimi ihan moitteettomasti.
Jos useampaa kartoakin olet käyttäny niin saattaa olla paha paikka, suhina ja katkominen
viittaa selvästi kontakti ongelmiin. Onko ne ongelmat liittimen ja karton välissä vai sisällä
on arvailua. Miten keskinapa?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
PalleX2
Jos useampaa kartoakin olet käyttäny niin saattaa olla paha paikka, suhina ja katkominen
viittaa selvästi kontakti ongelmiin. Onko ne ongelmat liittimen ja karton välissä vai sisällä
on arvailua. Miten keskinapa?
Keskinapa löytyy :D mutta sen asennosta en osaa sanoo mitää. En oo kyllä kokeillu muilla ku tankilla, meenki heti kokeileen vaikka clearolla!
-
Joo ei toimi clearollakaan kunnolla. Höh.
-
Toros saapui viimeinkin ja pisteet sille :) Mutta kuin helvatassa ton pullon saa auki ja nesteen tuulettumaan :D Teinin kanssa kohta 10 minuuttia ton lapsilukon kanssa ähelletty ja ei aukea, vaikka miten painaa ja kiertää :o
Poraan siihen kohta reiän jollakin tai otan vasaran ja lyön naulan sisään siitä, niin pjerkele ainakin tuulettuu
-
vitun wilma, vitun kakarat ja perkeleen kasvatus!!!!111111 AAAAAAAAAAAAAARGHHHH!!!!!11111
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Poliisisedän vanteet pöllitty?
Teinit haukkui homoksi sähkötupakan takia?
Äiti ei tuonut pullaa?
:D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
vitun wilma, vitun kakarat ja perkeleen kasvatus!!!!111111 AAAAAAAAAAAAAARGHHHH!!!!!11111
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Samaa mieltä.
-
Täytyyköhän sille hommata valkotakkiset??? ??? ???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
Kasvatus???
-
Olisiko unohtunut iso alkukirjain? Jos herra Poliisin perheeseen kuuluu schefferi nimeltä Perkele?
-
Poliisin poijaat kiusannu naapurin Pekkaa josta mulukku kansankynttilä valittanu Wilman kautta sheriffille joka on aina sanonu "ei saa kiusata Pekkaa"
-
ei oo kun staffi nimeltänsä tiikeri. ;)
mutta kun nuo lapset... ja niiden opettajat... ja niiden wilma-viestit.
onneksi yksi edes tajus mitä oli ajamassa takaa.
voi perkele, voi helvetti. elämä on ehanaa.
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Flounder
Poliisin poijaat kiusannu naapurin Pekkaa josta mulukku kansankynttilä valittanu Wilman kautta sheriffille joka on aina sanonu "ei saa kiusata Pekkaa"
no ei onneksi tällä kertaa sitä. noh, komsii komsaa, numerot parantunu käytös huonontunu. winwin? :D :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
mutta kun nuo lapset... ja niiden opettajat... ja niiden wilma-viestit.
onneksi yksi edes tajus mitä oli ajamassa takaa.
voi perkele, voi helvetti. elämä on ehanaa.
Voin taata ettei kolmen alle kymmenvuotiaan tyttären kanssakaan myöskään aina helpolla pääse, höyryt sille :esmoke:
-
http://www.starsoft.fi/public/?q=node/64
Selvisi tuokin, aina oppii jotain uutta.
PS: Mäkin sua! :-*
-
Ärsyttää kun öisin ei tapahdu foorumilla juuri mitään.
-
Toho rikki eikä mitään kauppaa näillä näkymin, mistä löytäis ainakaan vkloppuna torcheja. Kyselin koulukavereilta, mut ei prkl tiedä mitään Biltema / Clas Ohlson / Motonet / sekatavarakauppaa täällä. Onneks atot kunnossa, mut oisin kokeillut viimeinkin u-wickiä tohon bliSS:iin. :&
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Olisiko tuossa toimiva keskustelufoorumin softa? :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
mrco
Ärsyttää kun öisin ei tapahdu foorumilla juuri mitään.
Tapahtuuhan täällä mutta se vain ei näy kenellekään :)
ja se ärsyttää !
-
En voittanu ZAUta Busardon arvonnasta. :P
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja TrippyG
En voittanu ZAUta Busardon arvonnasta. :P
En muistanut koko Busardon arvontaa... :(
-
Kiitos itella, kun teet elämästäni vaikeaa... (taas kerran)
-
Oma huolimattomuus harmittaa :D
Tippui eilen illalla Lavatube + munatankki takin povarista kun kumarruin roskapussia lattialta nostamaan.
Tippi kun on kapea niin muna pääsi luistamaan melkein irti kartosta. Tietenkin osa nesteistä lattialle.
Olin jo aivan varma että nyt hajosi pelit ja vehkeet kun kopsahti lattialle. Lavan kierteet paskana tms. Muna paikalleen ja kokeilua. Kaikki toimi edelleen kuten pitääkin.
Nyt loppui akku ja akkua vaihtaessa huomasin, että tuo sisällä ollut akku oli myös kärsinyt pudotuksessa.
+ pää painunut sisään osuessaan putken sisällä kontaktipintana toimivaan tappiin. Toimii kuitenkin, niin lavassa kui laturissakin 8)
-
Vituttaa kun heitin lumikolan katolle valmiiksi tulevaa suurlumista talvea varten ja se vitun kola tuli bumerangina takas ja siinä on sellainen alumiini reunus ja se sitten suoraan jasseria kupoliin, taju meni sairaalaan ja 7 tikkiä ottalohkossa, ja minä kun meinasin vaan hyvää hyvyyttäni valmistautua talven varalle. On sitten vittumaisia noi lumikolat.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Vituttaa kun heitin lumikolan katolle valmiiksi tulevaa suurlumista talvea varten ja se vitun kola tuli bumerangina takas ja siinä on sellainen alumiini reunus ja se sitten suoraan jasseria kupoliin, taju meni sairaalaan ja 7 tikkiä ottalohkossa, ja minä kun meinasin vaan hyvää hyvyyttäni valmistautua talven varalle. On sitten vittumaisia noi lumikolat.
:D yleensä olen kuullut että tilataan Jallu tai talonmies kolalla mutta että muurari :D
..kunnon ventti kun seittemän tikkiä polttimossa!..hyvä ettet kolannu keskusmuistia pihalle..sitähän sattuu kun touhuaa ;)
-
Jallun kyllä tilasinkun aamulla töihin lähdin ja kun töistä tulin oli muija ostana jallupullon(tätäkö sää meinasit) Sen join ja seuraus on tämä, muija kysyi mitä vitt.... sä duunaat ton lumikolankaa? Ja minä siihen että ole sinä akka hiljaa, nyt jasseri on varautunu talvenvaralle.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Jallun kyllä tilasinkun aamulla töihin lähdin ja kun töistä tulin oli muija ostana jallupullon(tätäkö sää meinasit) Sen join ja seuraus on tämä, muija kysyi mitä vitt.... sä duunaat ton lumikolankaa? Ja minä siihen että ole sinä akka hiljaa, nyt jasseri on varautunu talvenvaralle.
No niin!..Naiset ne ei sitten osaa arvostaa tai ymmärrä kun perheen pää pienessä sievässä keksii ruveta varautumaan tuhotulviin, lumitalviin, heinäsirkkalaumoihin tai ydinsotaan etc :D.....vieläkö Jasseri on pysynyt kuivilla höyryistä vai meneekö nikotiinitonta/ nikotiinillista Jallun kanssa? ;)
Edit: Näköjään olet päivittänyt tonne Vivi kedjuun että höyryt taas maistuupi ;)
-
Saamari. Tulin mökille ja kassi jossa mm. Laturi janestepullo jäi kotiin.
Täällä sitä nyt ollaan mukana kaks Lavaa joissa akut melkeinloppu. Tankeissa kolmannes jäljellä ja niistä toinen kokeeksi ostamani OakBarrel joka maistuu tynnyrinpesuvedeltä.
Ja synttäripäivä huomenna. PAPSin huudonkin taidan hävitä.
Ei ala hyvin 7:s vuosikymmen. :-(
-
Lähetin Darwinin jenkkeihin korjattavaks vajaa kolme viikkoa sitten ja ollu nyt matkalla 15 arkipäivää. Eipä oo vieläkään löytäny perille ja en tietenkään laittanu edes seurannalla, että menis helpommin Itellan seulasta läpi muiden kirjeiden seassa... akku kun on laitteessa sisällä. Silleköhän matkalle jäi?! ??? :'( Vittu saatana... :'(
Tullimerkinnät ja kaikki oli kunnossa ja hyvin pakattu kuori, ei tää ensmänen lähetys ollu joka lähti meren toiselle puolelle.
-
Se kestää.
Itsellä matkasi VVPV sen kolmisen viikkoa, kaksi viikkoa niistä jenkkilän sisällä. Seisoi nykin tullissa KAUAN.
BTW, pistithän alle satkun arvoksi?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
BTW, pistithän alle satkun arvoksi?
Tottakai, vaikka en tiedä onko silläkään merkitystä ku kirjotin vielä tullilappuun erikseen tiedon "to warranty repair"
Mielenrauhaa sais seurannalla, niin näkis että onko edes tullissa vai missä hemmetissä se menee... omat lähetykset menneet aina ennen noin 8 arkipäivässä perille.
-
Perkeleen perkele. :D Ekaa kertaa Odysseus v2 setupin tekoa ja nyt tunnin väkertänyt. Nelosen pintaan näyttää provari ohmeiksi kokoajan. Ei vituta.. vielä :D