-
Vs: Mitä ostin tänään? (sähkötupakkaan liittyen)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Niin tänäänhän sä ostit :) Sitähän sää kysyit?
Kuis pelittää ::)
Hyvin höyryää, jäänyt toi sigun Kärmes huomattavasti vähemmälle käytölle :D eli kotona vain Ody+GGTS käytössä, duunissa menen vielä toistaiseksi MiniLambolla boge+tankkiyhdistelmällä mutta luulen ettei kauaa mene siihen että ne jäävät pois.. ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hemuli73
Hyvin höyryää, jäänyt toi sigun Kärmes huomattavasti vähemmälle käytölle :D eli kotona vain Ody+GGTS käytössä, duunissa menen vielä toistaiseksi MiniLambolla boge+tankkiyhdistelmällä mutta luulen ettei kauaa mene siihen että ne jäävät pois.. ;)
Käy hautaamas boget talon taakse ja hommaa silica-vehkeitä lisää, niin minäkin tein :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Tä ??? Ainakin hopeasavella myydään 999 ja 925 hopealankaa :) Meinaatko kuparoitua laittaa coiliin ???
Sitä toi Breezeriltä saatu pätkäkin oli ja hyvin toimii. :P
Pitää kyllä metsästää ihan oikeeta hopeenarua, mutta toi nyt oli muutenkin hätäratkasu, kun loppu toi edellinen.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Sitä toi Breezeriltä saatu pätkäkin oli ja hyvin toimii. :P
Pitää kyllä metsästää ihan oikeeta hopeenarua, mutta toi nyt oli muutenkin hätäratkasu, kun loppu toi edellinen.
Hopealankaa saa lähes jokaisesta koru-askartelu liikkeestä. Itse ostin jostain sellaisesta.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Hopealankaa saa lähes jokaisesta koru-askartelu liikkeestä. Itse ostin jostain sellaisesta.
No, toi oli tosiaan Sinellistä hommattua ja kysyin vielä kassalta, niin sanoivat että ei ole oikeeta hopealankaa, vaikka paketissa niin lukeekin.. ::)
Mistäs täältä vantaan hollilta mahtas löytyä tommonen koruaskarteluliike, josta sais ihan aitoa hopeelankaa?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
No, toi oli tosiaan Sinellistä hommattua ja kysyin vielä kassalta, niin sanoivat että ei ole oikeeta hopealankaa, vaikka paketissa niin lukeekin.. ::)
Mistäs täältä vantaan hollilta mahtas löytyä tommonen koruaskarteluliike, josta sais ihan aitoa hopeelankaa?
Hopeasavi ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Ei ihan vantaan puolella mutta töölöstä: http://www.hopeasavi.fi/home.php
Tuolta oon kerran ite hakenut..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Hopeasavi ;)
Kappas, niillä on noutopistekin. :P
No pitänee kuitenkin netistä tilata, kun en jaksa ihmetellä tommosten "sopimuksen mukaan" aukiolojen kanssa, jos ei satu jostain oikeesta kaupasta löytymään järkevän matkan päästä.. :-\
-
Niksaa ja DKS Zero-pohjaa bargainvapourilta, tiivisteitä Welholta ja LF:ltä. Jokakvartaalinen satanen paloi taas. On tämä vaan edullista. :esmoke:
-
https://www.wires.co.uk/ Tuolta ostanu kaikki langat kaikkiin harrastuksiin O0 Tuleekin vielä nopeasti postilla. Tosin joulu saattaa hidastaa kaikkea..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Käy hautaamas boget talon taakse ja hommaa silica-vehkeitä lisää, niin minäkin tein :D
Muistan sen päivän kuin eilisen...
Ja kaikille hopealangan ostajille, jotka lähettelevät (tai ei lähettele) mulle yksityisviestejä, niin ostakaan vain pehmeää 999 laatua.
Paksuus 0,20 - 0,30 mm oman maun mukaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Wapari
https://www.wires.co.uk/ Tuolta ostanu kaikki langat kaikkiin harrastuksiin O0 Tuleekin vielä nopeasti postilla. Tosin joulu saattaa hidastaa kaikkea..
meinaatko tuolta siis noita nickel chrome wire:jä?
kun unit on 10mts niin tuskin puhutaan metreistä?
E: voe kiesus ku siellä on noita lankoja paljon erinlaisia.. viskaas wapari muutama linkki mitä oot käytelly ja hyväksi havainnu
-
Tuolla Fine/Sterling Silverin allahan tuo löytyi:
https://www.wires.co.uk/acatalog/si_bare.html
"POPULAR FOR USE AS LOW RESISTANCE WIRE IN E CIG ATOMIZERS
Recomended for use in ODYSSEUS and PENELOPE atomizers" :)
Kiitti vinkistä, hyvältä näytää
-
Ihan tommonen e-cig/iAtty osio, missä kaikki passelit langat. https://www.wires.co.uk/acatalog/e-c...izer_wire.html
0.20 hopeaa ja 0.20 kanthalia oon odyssä pitäny hyvänä ja toimii meshilaitteissa niinikään. Ja juu, kyllä noi 10mts metrejä tarkoittaa. Aika pieni investointi jos yhteen coiliin menee 4-5cm kanthalia :laugh:
E: No kappas on näköjään #400 meshiäkin tullu myyntiin. Hintakaan ei näytä päätä huimaavan :laugh:
-
Joulupyhille hiukan leikkikaluja; Vamo, ViVi STV, Nesteitä, Akkuja, Kanthalia, Drip Tippejä yms.
-
Re: Mitä ostin tänään? (sähkötupakkaan liittyen)
Ostin tänään näköjään 2 (kaksi) miniProvaria...!!??
Ja Odyyn 50mm mouthpiecen...
-
Vamo vv vw mod
2xaw imr akku 18650 2000 mah
Trustfire tr001 laturi
noi tuli tilattua Amazonilta
-
Odyyn 50mm mouthpiecen.
Yhtään ProVaria ei tänään tarttunut haaviin :D
-
Diablo
Jos vaikka huomenna sais kätöseen.
-
Re: Vs: Mitä ostin tänään? (sähkötupakkaan liittyen)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja jarif
Odyyn 50mm mouthpiecen.
Yhtään ProVaria ei tänään tarttunut haaviin :D
Meillä tuntuu olevan aika samanlaiset ostoslistat.. :D
-
mä ostin vaan yhden provarin ja odyn 50mm mouthpiecen :D
-
3 desiä piippusoosseja laitettu tilaukseen Amerikan yhdysvalloista :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Wapari
Ihan tommonen e-cig/iAtty osio, missä kaikki passelit langat.
https://www.wires.co.uk/acatalog/e-c...izer_wire.html
0.20 hopeaa ja 0.20 kanthalia oon odyssä pitäny hyvänä ja toimii meshilaitteissa niinikään. Ja juu, kyllä noi 10mts metrejä tarkoittaa. Aika pieni investointi jos yhteen coiliin menee 4-5cm kanthalia :laugh:
E: No kappas on näköjään #400 meshiäkin tullu myyntiin. Hintakaan ei näytä päätä huimaavan :laugh:
10m 0.2mm kanthalia ja 10m 0.2mm hopealankaa, kiitti vinkistä :D
-
Reilu 6 desiä pohjaliemiä, vähän modinippeleitä ja akkukoteloita, sekä Ody mouthpiece
-
Tilasin piipun jota ei ole vielä tehty :D
-
Mitä ostin tänään? (sähkötupakkaan liittyen)
Ostin täällä myynnissä olleen Riva King piipun. Sellainen vaan oli pakko saada! :D Kyllä kelepaa fiilistellä joulunpyhinä :)
-
-
Akulta. Sun piippu on niin komee että en voinut vastustaa...
-
Mä oon jo jokin aika sitten tilannut Onn1lta :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Mä oon jo jokin aika sitten tilannut Onn1lta :esmoke:
Eikä se pirun vätys saa mitään aikaan :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Onn1
Hahah :D Hyvää kannattaa ja saakin odottaa ;)
-
Korjattava vivi katotaan miten se höyryää kun kauppias on ainakin sitä kehunu :esmoke: Katotaan mitä pumppaamisella saa aikaseks :D
-
26 eri tuotetta inaweralta. Makuja ja paria pohjaa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Onn1
Ja mulle kans. Sitten kun se vätys herää talviunilta! ;)
Aiheeseen liittyen, KayFun mini ja G-Bell.
-
Pienen 3D mallin printtaus 130€ Sculpteo:ta suoraan tinkercadista.
Voi vide, mä oon tyhmä :-[ jos ostais koko vehkeen niin samaan hintaan vois laittaa 10 mallia :o
No se onkin mun proto flavor testerille/säilytysrasialle ja voihan sen kopioida muotoiltavalla muovilla :D
Mutta kyllä tuo 3D printterikin kiinnostaisi, tulostavat vaan niin pieniä... pitäis varmaan yrittää nykkua, toista vuorokautta valveilla 8)
niin se malli eTester :D
Edit: Sculpteo tulostaa näköjään myös alumiinilla, hinta vaan on hirvittävä :o
keramiikkaakin oli mutta sen tarkkuus ei ole kovin hyvä ??? mukissa se menettelee
-
Nyt tuli tilattua se helvetin EA Mod, pienessä sievässä tietysti... Eikä oikeesti olisi ollu varaa. Jos emäntä saa tietää (väkisinhän se saa?) se vetää mut munista kattoon ja tarjoilee riippuvana villikissoille. :'(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Barole
Nyt tuli tilattua se helvetin EA Mod, pienessä sievässä tietysti... Eikä oikeesti olisi ollu varaa. Jos emäntä saa tietää (väkisinhän se saa?) se vetää mut munista kattoon ja tarjoilee riippuvana villikissoille. :'(
Stemppiä. Meillä rouva huomas provarin vasta puolentoista kuukauden päästä. Kysy mitä makso, sanoin että muutaman kympin...läpi meni. Kai. Nyt se tosin on ottamassa eroa ja laittamassa tölliä myyntiin. Mikä mistäkin johtuu, en tiä.
-
Re: Vs: Mitä ostin tänään? (sähkötupakkaan liittyen)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja korsu
Stemppiä. Meillä rouva huomas provarin vasta puolentoista kuukauden päästä. Kysy mitä makso, sanoin että muutaman kympin...läpi meni. Kai. Nyt se tosin on ottamassa eroa ja laittamassa tölliä myyntiin. Mikä mistäkin johtuu, en tiä.
Toivotaan parasta. Tarttis alkolukon tänne ja verkkokauppoihin. Ku muutama kalja ja tuntuu siltä että kaikkia pitää saada. :D Mutta onnia sinnekin, eiköhän tää vielä iloksi muutu. Toivottavasti. Lippu korkialla ja niin edes päin.
-
**tun kiva pakanajuhlan aika tulossa juu.
-
Minen osaa sen kummemmin mitään sanoa, tarjoan hiljaista empatiaa ja toivotan jaksamisia.
Ja sry OT.