Kiitoksia :)
Printable View
Rest in Peace Mihail Kalashnikov...
Onnea vaan molemmille :) Ja Lemmylle, tietysti!
HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!! <3 :wheee:
http://www.9to5gifs.com/wp-content/u...-christmas.gif
Edit. Olis täällä näköjään ollu oma ketjukin joulutoivotuksille, mutta menköön! :laugh:
Lemmyn syntymäpäihän on 24. Sen takiahan sitä juhlitaankin :worship:
Mä ajattelin et päivä sinne tänne... ;)
Mun prinsessan syntymäpäivä on 23.12 tänään juhlittiin 5v päiviä.
Onnea sinneppäin :)
QUOTE=Charun;322717]Kyllä kyllä; meikäläisen synttärithän ne tänään on. :eek:
Kiitosta vuan. :D[/QUOTE]
Onnea Heimon prinsessalle, Charunille ja tietysti huomenna lemmylle!
http://niejestdobrze.files.wordpress...emmy-jesus.jpg
Thank yuu! Sen verran rinsessia kasvatettu että kun kuului autossa ac/dc ni likka tokas että "aika rokilla äänellä vetää" :D iskän tyttö.
Meilläpäin jääkaapissa on vain valo ja luotetaan vankasti siihe, että muilla ois jouluruokaa pöydät notkuen! Huomenna se kyläilyrumba sitte alkaapi.
lähtis tästä äiteen luo aamupuurolle
ja pistäs samoilla tulilla puhelimen kiinni
ei huono idea,mä kävin jo:thumbsup:
Kohta alkaa rumba. Vaimon sukulaiset iskee kohta tänne puurolle...
ui skullcandyn crusherit korville. "tuo iloa koko perheelle"
meinaa leuat napsua kun vetää bassot täysille, hämmentävä kokemus.
:esmoke:
kinkkuvoileipää ja sirkushuveja!
Tarkoittaako tuo "sirkushuvit" foorumin Ärsyttää-ketjun seuraamista puskapalon toivossa?
Aamulla riisipuuroa ja kinkkua, illalla kinkkua ja riisipuuroa. Sirkushuvit näin vesisateessa vähissä:mad:
Pitänee mennä huomenna haravoimaan pihaa. miksi? koska voin. onhan siellä einojen jäljiltä haketta pitkin ja poikin.
Söin juuri LISÄÄ kinkkuvoileipaa. Nyt juon kaliaa.
enkä kyttää pusikoissa, olen lomalla.
:yeah:
Ite periaatteessa vietän vielä toisen joulun ku loppuviikosta porukoille. Ne kuitenkin lahjoo jotenkin vaikka oliki ehdoton kielto. Ja siellä on taas hervoton kasa kinkkua, laatikoita, lohta, aivan kaikkea. Ja puulämmitteinen sauna, jumalauta mä oon odottanu että pääsen halonhakkuuseen ja sitä lämmittämään!
Ite en tykkää salilla käydä, ku koskaan ei saa vetää omaan rauhalliseen tahtiin. Ku pikkuveli aikanaan hommas penkin ja painoja ja iteltä löyty erinäinen valikoima käsipainoja niin tuli jonkin verran purettua patoutumia.. :D Ja tottakai sitten klapeja tuli hakattua. Tylsällä kirveellä että sai maksimoitua ähkimisen ja purkamisen. :thumbsup: Kolmen tunnin halkosavotta piti kyllä hyvän aikaa klapeissa ja nosti hien pintaan.
Sen verran tullut kuunneltua Fröbelin palikoita viime aikoina (perheelliset ymmärtävät), että pakko valvoa hetki ja kuunnella jotain muuta kuin "Peikko se painaa 12 naulaa..."
Hiljaista on, taitaa porukat valmistautua töihin:p Jotenkin tuttu sana, muistaakseni olen liittynyt tuohon sanaan vuoden aikana vahvasti, nyt se jotenkin on nollautumassa. Täytyy ensi vuonna kokeilla josko muistuisi mieleen:thinking:
ja meikä suolakaivoksella. kohta pois, en jaksa istua. tukusta paukut paksiin ja sit spesiaalihaut parilta pisteeltä koska näitä ei ennakoissa myyty.
ja kyllä, pojastani tulee pyroteknikko. (niin varmaan juu, mut ainakin itte haluaa)
psiu psiu psiu !!!
:thinking:
Räjäyttäjä tulee kuitenkin :)
Ettekö te ajattele LAPSIA! Raketeista saa samoja vaikutteita kuin pyssypeleistä!!
Terrori on vain itsensäilmaisua.
Ja ne on lisäksi nyky päivän Robin Hoodeja
http://www.youtube.com/watch?v=hSA0asMQBdg
Nyt on hukkapiilossa joku tiivari, nimittäin oisko blackberry licorice tai joku semmonen. Joku sitä kehu jossain ja en saa haulla ulos ja oli jotenkin tosi hyvä lakritsan maku. Heeeeelp.
:facepalm:
Joulukinkun loppusijoituspaikka hoidettu: Ärtsopan sekaan pieninä paloina. Hyvää oli. :)
Meinasit sitten maksasi pistää haisemaan?
haciendo el muchachos, vamos alabaia :esmoke:
Tuostapa tuli mieleen joku discorenkutus. Onneksi ei muista nimeä.
Ei tarvi kertoa, kaikki ysäri EI ole muistamisen arvoista.